תקלות בסוללת ה-iPhone 4S; אפל: "עובדים על זה, אך הפתרון לא קרוב"
נכתב ע"י שלומי טורג'מן ב-29.10.11, 15:47 | אפל, סלולר
האם חברת אפל נמצאת בפתחה של פרשייה אחרת הקשורה בתקלות ייצור של מכשיר ה-iPhone? בשנה שעברה, עם שחרורו של iPhone 4, לקוחות רבים דיווחו כי אינם מסוגלים להוציא שיחות בעת שהם אוחזים בצורה מסוימת במכשיר האייפון שלהם – תופעה שזכתה לכינוי Antennagate – אחיזת המוות. אפל בתגובה, ציינה בתחילה שמדובר באחיזה לא אופיינית של מכשיר טלפון ורק לאחר מספר שבועות הודתה שכנראה טעתה בתכנון העיצוב של האנטנה הפנימית של המכשיר ואף העניקה כיסויי גומי ופלסטיק לכל המציג קבלת רכישה.
כעת, לאחר שכבר מכרה מיליוני יחידות ממכשיר ה-iPhone 4S שהוכרז לפני יותר משלושה שבועות, לקוחות רבים פונים לחברת אפל ומתלוננים על סוללת המכשיר, שלטענתם מספקת 10 שעות לכל היותר בזמן המתנה – הרבה פחות ממה שהבטיחה אפל בעת ההכרזה על המכשיר החדש. לדברי מרואיינים שונים לעיתונות בארצות הברית, בעת שימוש סביר במכשיר, גם כשכבויות כל האפליקציות הזללניות כדוגמת iCloud, Siri וכאלו המבוססות מיקום, מאבדת הסוללה כ-10 אחוזים מחייה בכל שעה. במצב מנוחה (המתנה), דווח כי הסוללה מאבדת חמישה עד עשרה אחוזים בכל שעה. "אפילו התקנה מחודשת של מערכת ההפעלה iOS 5 לא עזרה בפתרון התקלה", מסר אחד המרואיינים.
ביממה האחרונה מגיעים גם דיווחים שונים לפיהם מהנדסיה של אפל פונים ללקוחות אשר חווים תקלות עם הסוללה של המכשיר החדש ומנסים יחד איתם לאבחן את מקור הבעיה, תוך שהם שואלים לא מעט שאלות על אופן השימוש במכשיר ואף מציעים להתקין כלי אנליזה שיסייעו באיתור רכיבי חומרה ותוכנה שעשויים להפר את שלוותה של הסוללה. בשלב מסוים, כך דווח בעיתון הגארדיאן היוצא לאור בבריטניה, מסר אחד ממהנדסיה של אפל כי נעשים מאמצים רבים לאיתור מקור הבעיה, אולם הפתרון עדיין לא קרוב.
(מקור – PhoneArena)
עוד על הכותב:
בעל תואר הנדסאי אלקטרוניקה ומחשבים ובעל ידע נרחב בפיתוח WEB, בתכנון ובאבטחת מערכות מידע. עד 2010 ניהל במשך כ-6 שנים את קהילות Gamer, ואף שימש ככתב בנושא משחקי מחשב. סלולרי: HTC Desire HD טאבלט: Apple iPad 2, Samsung Galaxy Tab 10.1 עקבו אחריי בפייסבוק: |
כתבות נוספות:
|














לכתבה "תקלות בסוללת ה-iPhone 4S; אפל: "עובדים על זה, אך הפתרון לא קרוב""
יכול להיות יש שימוש לא נכון בכפילות המעבד?
בכל מקרה, נחמד שאפל מנסים לשנות את זה בכל יכולתם.
זה לא היה היסטריה כל כך אם זו הייתה חברה אחרת.
עדיין- קשה לי להבין איך זה שהם הצהירו על יותר.. ממה נבעה ההצהרה, אם לא מבדיקה אמיתית של זמן הסוללה במצב המתנה, בזמן שיחה, בזמן שימוש באפלקציות ומיני הפרופילים?
השב
שלומי טורג'מן
29 באוקטובר 2011, 16:08
בגלל זה מדובר בתקלה. הרי יש מכשירים שזמני הסוללה שלהם נמוכים יותר מאלו של האייפון, וזו לא נקראת תקלה.
השב
יובל
29 באוקטובר 2011, 16:17
אני מודע לכך.
מוזר שהתקלות של אפל הן דווקא תקלות שקשה להבין איך הם לא חשבו על זה…
המסך השביר: התגאתם באייפון העמיד, במסך שעשוי מזכוכית המצויה במסוקים, ובתחושה של היוקרה והבניה של המכשיר.
לא חשבתם לעשות ניסוי, ולהפיל את האייפון במטרה לבדוק את עמידותו? במיוחד לאחר שאתם מודעים שלצורך היופי הורדתם את המסגרת המגנה על המסך שהייתה ב3GS?
בעיות הקליטה: הצהרתם על עיצוב חסכוני כתוצאה מאנטנות הבנויות על המסגרת, סיפרתם על ההבדל הנגלה לעיין באמצעות הרווחים של האנטנות, ידעתם שעשיתם משהו שונה משאר הבניות של האנטנות בסלולר- לא חשבתם לבצע שיחות על מנת לבדוק את הקליטה, לתאר מצבים מחמירים ולבצעם?
בנוסף הייתה את הבעיה הקטנה של הצבע הצהוב (אם אני זוכר נכון) שהופיע בהתחלה במכשירים. גם לגביו קשה לי להבין איך לא שמו לב לזה…
השב
עמית XD • גולש בדפדפן
Safari 5.1.1 דרך
Mac OS X 10.7.2
29 באוקטובר 2011, 16:51
מסכים איתך שהבעיות של אפל הן תקלות שבאמת קשה לבין איך הם לא חשבו על זה..
אבל: הזכוכית באייפונים לדורותייהם (וגם במכשירים אחרים) תמיד היתה ותהיה שבירה, ותמיד (אם לא תשים מגן), אחרי כמה נפילות המכשיר יתנפץ, עם מסגר מתכת או בלי. בזה האייפון לא שונה מרוב הסמארטפונים.
בקשר לבעית הקליטה אני באמת מסכים, אין שום סיבה למה אפל לא גילתה את הבעיה לפני ההשקה. אבל התשובה הפשוטה, (שאפילו סטיב ז"ל אמר בעצמו) הוא שהם ידעו על הבעיה, כנראה מאוחר מידי, והשיקו את המכשיר בכל מקרה. (לא שזה הפריע למכשיר להפוך להצלחה מסחררת). לי אישית עברו ביידים יותר מ10 אייפון4ים, ובאף אחד מהם לא הייתה קיימת הבעיה הזו (זה בין הדברים הראשונים שבדקתי בכל אייפון!), אז כנראה זו באמת בעיה שעשו ממנה הרבה יותר מידי רעש.
המסך הצהוב זה דבר אחר לגמרי, ולא קשור לבדיקה של אפל, אלא לעובדה שהמסך מודבק לזכוכית באייפונים החדשים, ליצירת חדות ואיכות תמונה טובה יותר, ובגלל הביקוש הרב למכשירים, הם יוצאים מהמפעל ברגע סיום יצורם, בעוד לדבק לוקח כשבוע להעלם. הצבע ב99 אחוז מהמקרים יעלם לכל היותר אחרי שבועיים.
השב
יובל
29 באוקטובר 2011, 17:22
החל מהאייפון 4 אפל משתמשת כמו רוב החברות ב"גורילה גלאס". למרות זאת, החל מהאייפון 4- האייפונים (4 ו-4S. מה עוד יש
) המסכים נהיו יותר שבירים.
לאחר לקיחת עובדה זו, ולקיחת העובדה שאותה זכוכית מגנה באופן מדהים על שאר המכשירים המשתמשים בה- מגיעים למסקה שהביעה היא במבנה האייפון. ללא כל קשר זה ידוע שהבעיה היא בויתור על המסגרת שיוצרת רווח בין הזכוכית לריצפה.
לגבי האנטנה אין מה לדון. רק שזה ידוע שהחזקת האנטנה באופן רגיל מורידה מהקליטה בודאות, אך על מנת לבטל את הקליטה לגמרי צריך לאחוז באופן לא רגיל (למרות שיצא לי פעם אחת בלבד להחזיק רגיל והקליטה נעלמה. אך יותר זה לא קרה).
בעית המסך הצהוב יכולה להיפתר ע"י יצירת עיקוב של יום בלבד. לאחר אותו יום, מתחילים "לחקל" את האייפונים רק לאחר שעבר יום. במקום לחלק ברגע שמסתיים ייצור אותו אייפון- לחלק ברגע שעובר יום מאז שהסתיים יצורו.
מלבד עיכוב חד פעמי של יום, לא יהיו יותר עיכובים- וכולם יהיו מרוצים.
השב
שמוליק XD
29 באוקטובר 2011, 22:56
"החל מהאייפון 4 אפל משתמשת כמו רוב החברות בגורילה גלאס" לחלוטין לא נכון צא מהאשליה באייפון אין ואני חוזר ואומר אין גורילה גלאס !!! זה אולי מה שרוצים שתאמין.גש ליוטיוב ותראה נפילות אייפון מול סמסונג
ואז אולי תבין מה זה גורילה גלאס.
יובל
30 באוקטובר 2011, 6:42
תקרא את כל ההודעה שלי
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
29 באוקטובר 2011, 17:25
סתם לפרוטוקול:
בעולם היה זעם על המסך הצהוב בגלל שהוא הראה את התנאים שהעובדים בFoxconn עובדים בו, לדבק הזה לוקח כמה זמן להתייבש ולהיעלם ואפל האיצה בFoxconn שגם ככה מעבידה לפרך את העובדים שלה להוציא יותר אייפונים. בכל מקרה, אפל הצליחה "להעלים" את הזעם… זה מה שקורה כשיש לך יותר כסף נזיל ממה שיש לארה"ב
השב
סטיב • גולש בדפדפן
Google Chrome 15.0.874.106 דרך
Windows 7
29 באוקטובר 2011, 16:54
זה אפל.
אתה צריך להתרגל לזה, והם תמיד ימציאו איזה תירוץ.
ד"א חוץ מהבעיה עם המסך הצהוב, יש את הבעיה הזאת להרבה מכשירים (לא רק אפל – גם ל SGS2 כשהוא יצא) הבעיה הזאת נובעת מכך שהדבק שמדביק את המסך לא התייבש אז זה פשוט נעלם אחרי כמה זמן.
השב
סטיב
29 באוקטובר 2011, 16:57
ד"א לעמית היקר -
היי שוב
בפעם הראשונה שנגעתי באייפון 4 ישר שמתי את האצבע שלי על האנטנה מצד שמאל למטה, אחרי 10 שניות לא הייתה קליטה.
אם זה קרה למכשיר הראשון שנגעתי בו, אז זאת בעיה מאוד נפוצה.
השב
:P
30 באוקטובר 2011, 11:05
זקרה לי ב4 אייפונים שבדקתי את העניין הזה..
אל תאמינו לעמית הזה..
זה בגלל פיצ'ר גאוני שאפל הכניסו למכשיר, הסוללה ממוקמת בזוית מיוחדת ביחס לציר הסיבוב של כדור הארץ כך שזליגת האנרגיה נמוכה יותר. הבעיה כמובן היא במשתמשים, הם מחזיקים את הטלפון הפוך!!! אבל אל דאגה אחרי אילוף קצר ומחיקת זכרון (של המשתמש לא של המכשיר) האיפון יחזור להיות המכשיר מספר אחת בשוק.
השב
חחחחחח ענק
29 באוקטובר 2011, 16:44
התפוחונים עוד יאמינו לך
השב
יבגני • גולש בדפדפן
Opera 11.52 דרך
Windows 7
29 באוקטובר 2011, 16:47
1+
השב
חחחחחחח
29 באוקטובר 2011, 23:03
+1
איפה עמית שיסביר לנו??
השב
סתםם אחד/האחד
30 באוקטובר 2011, 11:30
+11
השב
אנחנו כבר רגילים לזה, זה בסדר.
מעניין מה התירוץ של אפל הפעם.
בטח יש כאלה ששואלים – "איך מתקנים את זה?"
תשובה – מוכרים את האייפון ובמחצית הכסף קונים SGS 2.
השב
יובל
29 באוקטובר 2011, 17:24
כבר מהכותרת אתה יכול להבין שלא רק שאפל מודים, הם גם מצהירים שהם מנסים להגיע לפיתרון. כל הכבוד לאפל!
השב
אריק
29 באוקטובר 2011, 17:39
+1
יפה שהם כנים
אבל יש כבר פיתרון,אומנם הוא עולה כסף ומאריץ קצת את המכשיר אבל יש פיתרון וזהו הכיסוי אם הסוללה שקיים לאייפון 4S
הם בטח יפתרו את זה בעוד כמה חודשים אם עידכון גרסא.
השב
סטיב
29 באוקטובר 2011, 18:12
זה שהם מנסים להגיע לפתרון זה מעולה, אבל נחכה ונראה מה יהיה הפתרון ומה יהיה התירוץ.
השב
פתטי
29 באוקטובר 2011, 23:04
כן גם נוקיה מנסה לייצר טלפונים טובים… כל הכבוד לנוקיה!
השב
יובל
30 באוקטובר 2011, 6:45
אין קשר בין חזון ליצירת סמארטפון מוביל לבין מחווה של התודאות שיש תקלה וניסיון לתקנה.
השב
סרג'יו
30 באוקטובר 2011, 11:30
1+
השב
100 +
חחח
השב
הבעיה היא לא רק באייפון 4S אלא גם באייפון 4 כאשר מעדכנים ל- IOS 5. כלומר הבעיה היא במערכת ההפעלה.
השב
לכתבה זו צורף קישור ל- "מקור". האתר phone-arnea.
המשפט הראשון של הכתבה ב- "מקור" הוא זה:
Unfortunately, it seems like short battery life is no longer just a worry for Android users, because Apple has battling its own troubles with the iPhone 4S
–
שמחתי לתת איזכור למילה "אנדרואיד" לטובת כל משתמשי סמארטפון אנדרואיד העלולים לחוש מקופחים.
שבוע טוב
השב
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
29 באוקטובר 2011, 19:30
כנאמר:"גם כשכבויות כל האפליקציות הזללניות כדוגמת iCloud, Siri וכאלו המבוססות מיקום, מאבדת הסוללה כ-10 אחוזים מחייה בכל שעה. במצב מנוחה (המתנה), דווח כי הסוללה מאבדת חמישה עד עשרה אחוזים בכל שעה. "אפילו התקנה מחודשת של מערכת ההפעלה iOS 5 לא עזרה בפתרון התקלה", מסר אחד המרואיינים."
אז אני מתכבד להגיד לך שאני בעל HTC Desire והסוללה מחזיקה משהו כמו 17 שעות אולי יותר כאשר אפליקציות כבדות לא רצות ברקע ואני אומר זאת על סמך זה שלא הטענתי את המכשיר 1033 דקות שנבעו מבדיקה בנתוני מערכת battery use ואני עדיין עם 15 אחוז אז יש הבדל בין 10 אחוז לשעה לבין זה בנוסף מדובר בתקלה אז מה אתה ישר קופץ עם אנדרואיד זה מין טבע של אנשים שהתפתח באתר (טבע שלא אהבתי)
השב
אביעזר
29 באוקטובר 2011, 19:41
אל המשתמש האנונימי והלא מזוהה, שלום:
לא אני הוא הקופץ ישר, ולא אני הוא הקופץ עקום.
מי שהזכיר את המילה "אנדרואיד" היה אותו כתב מאתר פון-ארינה עליו נסמכת הכתבה הזו מאת שלומי טורג'מן.
אני לא כותב באתר פון-ארינה.
הכתב המקורי (אותו מצטטים כאן) מצא לנכון להזכיר בכתבה שהוא כתב – כבר בפסוק הראשון שלה – שתלונות על סוללות חסרות כושר גופני נפוצות בעולם האנדרואיד גם כן.
רצה לאמר שאין לאפל בלעדיות על נושא התקלות שתחום סוללות של סמארטפונים.
עכשיו נדון ב- "טבע" של האנשים. ניקח לדוגמה את "הטבע" שלך.
ה- "טבע" שלך – כפי שניתן ללמוד עליו מתגובתך – הוא כדלקמן:
1) אי הבנת הנקרא.
2) חשיבה מוזרה שהדגם בו אתה משתמש הוא המייצג את כל בני משפחת האנדרואיד המונה הרבה למעלה ממאה דגמים. חשיבה ממנה אתה מקיש שאם "הכל בסדר" במכשיר הדיזייר שברשותך אזי "הכל בסדר" בכל עשרות מיליוני מכשירי האנדרואיד בעולם.
השב
חיים
29 באוקטובר 2011, 22:54
100+
מסכים איתך, רק עד "2) חשיבה מוזרה שהדגם בו אתה משתמש הוא המייצג את כל בני משפחת האנדרואיד המונה הרבה למעלה ממאה דגמים. חשיבה ממנה אתה מקיש שאם "הכל בסדר" במכשיר הדיזייר שברשותך אזי "הכל בסדר" בכל עשרות מיליוני מכשירי האנדרואיד בעולם."
האיפון 4S, הוא המיצג הבלעדי של אפל.
אז אם יש תקלה במכשיר הדגל, לבית אפל (שיצא אחרי שנה).
אז, אתה מסכים איתי, שמשהו מאוד "לא בסדר", בחברה שמיצרת אותה?!
השב
סרג'יו
30 באוקטובר 2011, 11:48
"רצה לאמר שאין לאפל בלעדיות על נושא התקלות שתחום סוללות של סמארטפונים"
אבל אל תתפלא אם הם ירשמו על זה פטנט.
נ.ב לעניות דעתי ההודעה שלך קצת מתנשאת, הבנאדם סה"כ כתב את דעתו בצורה די מכובדת (בלי קללות סיסמאות והרבה סימני קריאה), גם אם היא לא נכונה לוגית\שונה מדעתך. תעשה עם זה מה שאתה רוצה אבל למשתמש מהצד(או לפחות לחלקם) זה קצת צורם לעין (לא הייתי מדבר ככה עם מישהו פנים מול פנים).
השב
יוסי אור • גולש בדפדפן
Safari 5.0.2 דרך
iPod iOS 4.3.2
30 באוקטובר 2011, 15:00
אני שמח מאוד לראות שחזרת, ושבת להחכימנו כמימים ימימה בפניני חוכמתך. המשך כך!
ולגופו של עניין: אי הבנת הנקרא איננה טבע. זה ליקוי למידה או לחילופין אי פיתוח מיומניות למידה.
השב
אני המום שיש כלי תקשורת שאינם מחונכים, על אפל לא כותבים כאלו דברים. חילול הקודש!
השב
נורא פשוט איפה הבעיה: הסירי פועלת ברקע גם שהמכשיר במצב המתנה, זה הכל.
השב
לאפל האלה יש מלא בעיות בזמן האחרון…
השב
אביעזר
29 באוקטובר 2011, 19:43
אבחנה מעולה.
על אחת הבעיות דווח במודעות האבל לאחר מות מייסד החברה.
השב
אותי אישית זה מאכזב, אני משתשמש ב3gs- הסמארטפון הראשון שלי (אם לא מחשיבים את נוקיה n96) ואני מרוצה ממנו ממש…אבל כזאת תקלה זה כבר חוסר אחריות ותשומת לב של אפל שהייתה לה מעל שנה לבניית מכשיר תקין…אשר כולל סוללה תקינה
כל התקלות החוזרות ונשנות ממש מעיבות כענן שחור..
למזלי אני יכול להגיד שלא בניתי על רכישה של האייפון 4s ואני בהמתנה לאייפון 5 או כל מכשיר שייראה לי מצויין בדרך…
השב
ושוב כרגיל אפל לא מאכזבים, וממשיכים עם המסורת של בעיות באייפון לאחר ההשקה, כל הכבוד לאפל!
השב
לפחות זו תקלה בתוכנה
השב
מישהו
30 באוקטובר 2011, 20:02
גם האנטנה היתה תקלה בתוכנה…
השב
מכשיר של אפל לא צריך לעבוד ממש בשביל להמכר הוא רק צריך את העיצוב והלוגו התפוחי ובום 3 מליון יחידות נמכרות ביום גאוני
השב
לכל שונאי התפוח הנגוס ולכלל המקטרגים חובבי הרובוט הירוק
הבעיה היא לא בכל המכשירים. אפילו לא בחלק גדול מהם, מדובר בבעיה שנתקלו בה אלפי אנשים בלבד (מתוך כמה מיליונים) ואפל החליטה לבדוק לעומק מה מהות הבעיה
להבא, רצוי שתרגום הכתבה יהיה מדוייק יותר
מעבר לכך, נראה לי, שזה אות כבוד לאפל שדואגת ללקוחותיה גם לאחר שקנו את המכשיר ולא משאירים אותם באפלה.
לי הייתה בעיה ב htc, פניתי אליהם, ורק לאחר חודש קיבלתי מענה ש״אין מה לעשות״
השב
חיים
29 באוקטובר 2011, 22:42
הממ..
רק בשביל, הידע האישי שלי.
ציטוט..
"הבעיה היא לא בכל המכשירים. אפילו לא בחלק גדול מהם, מדובר בבעיה שנתקלו בה אלפי אנשים בלבד (מתוך כמה מיליונים)"
איפו, כתוב בכתבה, מספר האנשים (אלפים, מתוך מיליונים)?
אני רוצה, ללמוד להיות, "מתרגם מדוייק" כמוך!
כך, שלא תוכל להגיד, שאני אחד מ"שונאי התפוח הנגוס ולכלל המקטרגים חובבי הרובוט הירוק".
השב
אחת 2 שלוש
29 באוקטובר 2011, 23:44
כוונתי הייתה שכך היה רשום בכתבה המקורית שתורגמה לאתר זה.
מה עוד, שהכותרת שניתנה לידיעה רמזה שהסוללות של ה-4s בעיתיות. בנוסף, עצם ההשוואה לבעיית האנטנה שהייתה כשל מינורי ונופחה מעבר לכל פרופורציה לעומת ההשפעה האמיתית שלה רמזה שזהו משהו גורף
השב
אחת 2 שלוש
29 באוקטובר 2011, 23:48
ולאייטם:
http://m.guardian.co.uk/technology/2011/oct/28/iphone-4s-battery-apple-engineers?cat=technology&type=article
השב
חיים
30 באוקטובר 2011, 1:05
קראתי (ותקן אותי, אם אני טועה במשהו),
עדיין לא מוצא, את המספרים שצינתה.
ולפי הכתבה (הכותרת מטעה), הסוללה לא הבעיה.
בקשר לאנטנה, זה בעיה שחוזרת על עצמה (בכל הדגמים).
ונופחה לרוב, כדי למתן את התגובות (המנופחות לכשלעצמם), של משתמשי האיפון.
ההיתה מצפה, שמכשיר שניקרא אייפון, יתפקד בתור פון
(בבסיס, כמכשיר תיקשורת סלולרית),
אבל…
השב
אחת 2 שלוש
30 באוקטובר 2011, 9:20
מאוד פשוט. תסתכל על כמות האנשים בפוסט בפורם של אפל שהתלוננו. ונניח שנכפיל ב-100 ותווכח לדעת מה הכמות
השב
חיים
30 באוקטובר 2011, 11:10
לא כתוב מספר המתלוננים, בשום מקום!
אז, מה אני אמור להכפיל?
בקרת איכות על הפנים. וזו לא מקרה חד פעמי.שנה הם עובדים על שדרוג מערכת הפעלה ולא גילו בעיה אלמנטרית?
בושה וחרפה.
אפל היוקרתית..עאלק יוקרתית.
חברה שמזלזלת בעדר שהולך אחריה כמו עיוורים.
יורקים עליהם והם אומרים גשמי של ברכה..
השב
אחת 2 שלוש
30 באוקטובר 2011, 0:00
תכלס אתה צודק, איך הם לא עלו על בעיה שקימת בפחות מעשירית האחוז מהמכשירים…
אתה גם צודק שהם מזלזלים ״בעדר״ שהולך אחריהם
הרי בגלל זה הם מקום ראשון בשביעות רצון של לקוחות הן מבחינת המכשירים והן מבחינת השירות
והכי חשוב, כולכם אוהבים שיורקים עליכם, בגלל זה אתם קונים מוצרים של סמסונג שהם חיקוי של אפל, ועוד חושבים שאתם יוצאים מיוחדים
השב
חיים
30 באוקטובר 2011, 1:29
הממ..
מאיפו הנתונים, של
"בעיה שקימת בפחות מעשירית האחוז מהמכשירים…"
"מקום ראשון בשביעות רצון של לקוחות הן מבחינת המכשירים והן מבחינת השירות"
"מוצרים של סמסונג שהם חיקוי של אפל"
אתה צודק 100%
ואתה כזה מיוחד, שאתה אחד מהמיליונים, של לקוחות אפל!
תזכיר לי, מה מספר הלקוח שלך?
השב
אחת 2 שלוש
30 באוקטובר 2011, 9:24
אני לא מיוחד. יש לי גם אנדרואיד וגם שם אני לא מיוחד
אף אחד לא מיוחד ברגע שהוא קונה משהו מסחרי
וכנראה שגם אתה לא
לעומת זאת, אני כן מרוצה, מרוצה מהמכשיר עצמו. על כך שאני לא צריך להיות האקר מקצועי (ההגזמה מכוונת) כדי לשדרג את מערכת ההפעלה שלי. מרוצה ממכשיר שפשוט עובד טוב. שלא נתקע, שמגיב למגע שלי באופן טבעי, למכשיר שמבין שמעבר למעבד כפול ליבה עם מסך 5.9 אינץ׳ אני צריך גם משהו שיהיה נח ביד ובכיס (שמתם לב שאייפון 4 נכנס בול לכיס של החולצב בלי לבלוט?)
השב
חיים
30 באוקטובר 2011, 12:23
המממ..
הנתונים שלך.. לא באמת מדויקים, או אמינים.
בקשר ל
"אף אחד לא מיוחד ברגע שהוא קונה משהו מסחרי
וכנראה שגם אתה לא"
אל תכניס אותי, לתוך השטויות שלך.
אף אחד, לא ביקש שתכניס טבלט, לכיס החולצה (אלא אם אתה באמת, רוצה
).
וזה שאתה, מרוצה מהאיפון, לא אומר שכולם כמוך.
כנראה, שאתה טועה בגדול.
לא?!
השב
יוסי אור • גולש בדפדפן
Safari 5.0.2 דרך
iPod iOS 4.3.2
30 באוקטובר 2011, 15:12
כשאתה קונה מוצר מסחרי נפוץ, אינך הופך בזה למיוחד.
אם תקנה נניח אייפון עם יהלומים, תהיה מיוחד.
אבל תאמת׳ לא סטיב גןבס ולא אנדרואיד שווים להתעצבן בגללם…. לשיקולך….
חיים
30 באוקטובר 2011, 20:16
אוייש שמעו אתם פשוט אנשים מסכנים.
מתחילים קרבות "אוייש, אייפון זה כזה מכשיר עלוב", "אנדרואיד? סתם חיקוי!".
יאללללללללה כבר, שבו בצד, תנו לקרוא בשקט תגובות נורמליות מבלי מלחמות מטופשות. אפל תעמוד לצד גוגל (אנדואיד) לאורך הרבה זמן. תתמודדו עם זה.
השב
אלעד
30 באוקטובר 2011, 12:40
"אפל תעמוד לצד גוגל (אנדואיד) לאורך הרבה זמן. תתמודדו עם זה". העיקר שאתה לא משתתף בקרב שאתה יוצא נגדו…
השב
יש לי את האייפון 4S 64GB אין לי שום בעיות לא עם הסוללה ולא עם כלום הסוללה מספיקה בערך פי 2 מהזמן שה3GS עבד לי…
ואני גם על הדרך פרצתי אותו והכל מופעל כולל הודעות PUSH כנראה זה באג בגלל משהו שאותם אנשים התקינו או תקלה נקודתית ביצור אחרת אני לא יכול להסביר את זה…
כי לי אישית אין שום בעיה.
השב
תקראו את התגובה של עמית XD :
10 אייפונים עהרו לו בידיים ולא היתה שום בעייה.
זה לגבי אייפון.
לעומת זו הוא כתב לפני מספר ימים:
שני מכשירי סמסונג גלקסי2 עברו לו בידיים ושניהם היו בעיות של תקיעות..
הבנתם?
10 אייפונים-אין בעיות אחלה מכשיר שבעולם..
2 מכשירי גלקסי 2 – שניהם דפוקים..
השב
אחד משבין
30 באוקטובר 2011, 10:29
זה ידוע שהעמית הזה יצור..
השב
מה אתה מאמין לעמית
30 באוקטובר 2011, 10:48
מחר אני ירשום עברו לי ביידים 20 גלקסי וכולם טסו,
ועברו לי גם 5 אייפונים ובכל אחד היה באג אחר.
חלאס עם הספולקציות בשנקל.
השב
הכנס את שמך...
30 באוקטובר 2011, 10:56
אף אחד כאן להערכתי לא מאמין לחצי מילה כתובה שלו אבל הצביעות שלו ראוייה לאזכור, שלא יחיה באשליות החוכמולוג בגרוש.
השב
רוני
30 באוקטובר 2011, 14:03
אחחח אתה יצור…לא יאומן!
השב
עמית XD • גולש בדפדפן
Safari 5.1.1 דרך
Mac OS X 10.7.2
30 באוקטובר 2011, 14:18
יצור תקרא לחברים שלך.. אם יש לך…
השב
עמית XD • גולש בדפדפן
Safari 5.1.1 דרך
Mac OS X 10.7.2
30 באוקטובר 2011, 14:17
להאמין לי או לא זה כבר נתון לך, אבל האמת היא שהבעיה שהיתה באייפון 4 עם האנטנה היא לא יותא מהקצנה תקשורתית, ותו לא, והסטטיסטיקות מראות שפחות מאחוז ממשתמשי האייפון 4 נתקלו בבעיה. בשונה מהבעיה שהיתה לאייפון, ההפעלה הלא חלקה של הsgs2 היא מובנת, כי המערכת לא מותאמת לחוברה בצורה אופטימלית (מה גם שבכלל אין תמיכה עד לגרסה האחרונה במעבד כפול הליבה..)
השב
מבין
30 באוקטובר 2011, 15:01
עזבווו אותכם תנו לו לאונן על גו'בס חחחח החתיכת הודי קוקסינל הזה
השב
Name
30 באוקטובר 2011, 17:13
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי מבין
השב
Agreed. The past few days, I've done nothing with the phone but sporadically text, and check Facebook every half hour or so. I see a drop of about 30% by lunch, even with that minimal usage. I feel like it has improved somewhat since I've drained it a couple of times, but I still can't go out at night (~9pm) without worrying about the low battery.
יאושו של קונה אייפון 4S ראנדומלי מאתר גיזמודו מיקדש האפל
השב
עמית אוהב את אפל וזו זכותו, מאיפה אתם מכירים אותו שאתם יורדים עליו ככה?
אתם ילדים קטנים שמקללים כמו ילדים קטנים וטוב מאוד שעמית לא ירד לרמה שלכם ואמר דברי "חוכמה" כמו שמבין וחבריו אמרו
השב
מה אתם רוצים. זה לא תקלה. זה סה"כ עוד מחווה לסטיב ג'ובס…אחרי ה-4S (יענו מחווה…פור סטיב)
עכשיו יש מחווה נוספת…"סרטן" בקרביים של הקוד שגורם למכשיר "למות" תוך שעה
מתרוצצות שמועות ברשת שאם תעשו למכשיר מדיטציה ותאכילו אותו מיצי אלקטרונים טבעיים זה יתן לו עוד כמה דקות של חסד.
מדהים…שלושה שבועות סטיב לא עימנו וכבר מתחילה סערה שלאפל קשה להתמודד ומוסרים כי "התיקון לא בקרוב". לא נראה לי שהוא היה מרשה לדובר החברה להתבטא כך. פשוט בזיון.
מה שנראה לי, הם לקחו איזה קרנל של מפתחי אנדרואיד וביססו עליו את יישום 2 הליבות.
בפעם הראשונה נראה לי שאני שואל …מה עם מיקרוסופט והמערכת שלה בכל מה שנוגע לזלילת סוללה.
אין זמן יותר טוב מזה בשביל $M להכות בשוק הסמארטפונים. עדיין לא שמעתי על בעית התרוקנות סוללה במכשירים החדשים. מצד שני…כמה כבר המשתמשים שלהם טוחנים את המכשיר חוץ מלחייג ולהפעיל כמה אפל' בודדות
השב
עד שנגיע למצב בו סמארטפונים יחזיקו יומיים שלושה כמו הדורות בקודמים של הטלפונים שעה לפה שעה לשם זה כזה משנה..
השאלה מתי זה יקרה…
השב
הוספת תגובה: