אפליקציה נבחרת: מזהים את המתקשר הלא מזוהה עם MeZeZe

AndroidiOS Cydia Cydia חינם
מערכת הפעלה חנות מחיר ציון הורדה

נמאס לכם משיחות טלפון לא מזוהות? הנה אפליקציה ישראלית ראשונה מסוגה שתגיד לכם MeZeZe. הקונספט מוכר – האפליקציה מאפשרת לצפות בשמו של המתקשר גם אם אינו נמצא ברשימת אנשי הקשר שלנו.

איך זה עובד? כאשר מספר לא מזוהה (שאינו חסוי) מתקשר תופתעו לראות חלון קטן קופץ מעל מספר הטלפון ובו יהיה רשום שמו של בעל הקו כולל עיר מגוריו. לאחר השיחה, מספר הטלפון ושמו של המתקשר ירשמו בספר הטלפונים של האפליקציה, הדורשת חיבור לרשת האינטרנט באמצעות קישוריות 3G או WiFi.

לא התאפקנו והורדנו את האפליקציה למבחן קצר. הבחנו באפליקציה פשוטה וקלה לתפעול המצריכה כניסה חד פעמית שתאפשר תפעול תמידי. עיצוב ספר הטלפונים של האפליקציה לוקה בחסר אך אינו מצריך שיפור משמעותי מדי. חלון זיהוי המתקשר, לעומת זאת, מעוצב כראוי ומופיע במהרה.

לאחר עשרה ניסיונות חיוג ממספר לא מזוהה האפליקציה הוכיחה את עצמה והציגה את שם המתקשר שבע פעמים. MeZeZe נמצאת עדיין בגרסת בטא, אך הובטח לנו כי בקרוב מאגר מספרי הטלפון יגדל באופן משמעותי.

הורדנו, מה עכשיו? לאחר ההתקנה, אפליקציית MeZeZe תבקש מכם את מספר הטלפון שלכם, אליו יישלח מסרון עם קוד בעל ארבע ספרות בעזרתו נצטרך לאמת את מספר הטלפון. לקראת סיום תתבקשו לרשום כמה פרטים אישיים או להתחבר באמצעות חשבון ה-Facebook שלכם.

זהו, עכשיו נשאר רק לחכות למתקשר הלא מזוהה הבא.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים