HumanForm – החזון של נוקיה עבור הטלפונים החכמים שלנו

אחד המכשירים שמשכו תשומת לב רבה באירוע Nokia World 2011 היה ה-Nokia Kinetic, מכשיר גמיש שניתן לשלוט בו באמצעות כיפוף המסך בכיוונים שונים. וידאו חדש שמסתובב ברשת מציג את החזון של נוקיה בתחום הטלפונים החכמים, ה-HumanForm (דמות אדם), מכשיר שגורם אפילו ל-Nokia Kinetic להיראות מיושן.

המכשיר, בניגוד למה שעלול להשתמע בשמו, מעוצב בצורת דמעה כך שיתאים בצורה טובה יותר לכף היד ויהיה נוח לאחיזה. נוקיה הכניסה למכשיר כמעט כל פיסת טכנולוגיה שקיימת כיום או שנמצאת בפיתוח: רגישות למגע על פני כל המכשיר, מסך גמיש כמו ב-Nokia Kinetic (ונוסף על כך גם שקוף), שליטה באמצעות תנועות (כמו בשלט של ה-Wii) ועוד.

פתחנו לכם את התיאבון? אתם מוזמנים להתרשם בעצמכם – היכנסו לכתבה המלאה.

כמובן שיחלפו עוד כמה שנים עד שניתן יהיה לפתח מכשיר כזה בפועל ועד שניתן יהיה להעביר אותו לייצור המוני. מה דעתכם, האם ככה הייתם רוצים שיראה הסמארטפון העתידי שלכם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים