גוגל מכריזה על Google Currents, כל החדשות במקום אחד

בתקופה האחרונה אנו עדים למקצה שיפורים רחב למגוון שירותיה של ענקית החיפוש גוגל, החל משינויי עיצוב קוסמטיים, דרך שינויי ממשק אגרסיביים למדי ושיפורי יכולות ועד לסגירת שירותים שלא ממש הצליחו לממש את הפוטנציאל החבוי בהם, בלשון המעטה. לפני זמן קצר הכריזה גוגל על שירות חדש פרי פיתוחה העונה לשם Google Currents.

שירות Google Currents ישמש בעבורכם מאגר חדשות במגוון נושאים לפי בחירתכם ויציג את כל האייטמים החדשים והמעניינים בצורת “מגזין” קלילה ונוחה לשימוש, שתאפשר לכם להתעדכן בנושאים החדשים מ(כמעט)כל האתרים האהובים עליכם. האפליקציה מגיעה עם מספר אתרים ומגזינים שהוזנו מראש, אך ניתנת לכם כמובן האופציה למחוק אותם ולהוסיף אחרים במקומם או בנוסף אליהם (כמו גאדג’טי…). האפליקציה מתעדכנת בזמן אמת ובהתאם להגדרתכם, כך שלא יווצר מצב בו יישמרו תמונות ותכנים כבדים על חשבון חבילת הגלישה שלכם ללא אישור מכם.

השירות החדש זמין למערכת ההפעלה אנדרואיד וגם למערכת ההפעלה iOS, הן עבור טאבלטים והן עבור סמארטפונים ומציע גם סנכרון הזנות באמצעות חשבון הגוגל שלכם. למרבה הצער, האפליקציה זמינה בשלב זה למשתמשים בארה”ב בלבד, אך כפי שבוודאי ניחשתם – ניתן למצוא דרכים חלופיות על מנת להתקין אותה כבר עכשיו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים