הוכרז: LG Prada 3.0 – סמארטפון אלגנטי עם מסך 4.3 אינץ’ NOVA Plus

חברת LG הכריזה באופן רשמי על סמארטפון חדש בשיתוף עם בית האופנה האיטלקי היוקרתי Prada, מכיוון שמדובר במכשיר שלישי של השניים יחדיו הן החליטו לקרוא לו (באופן לא מפתיע) LG Prada 3.0. הפראדה החדש מעוצב מבחוץ באלגנטיות ובהקפדה רבה, אך לא פחות חשוב, מסתבר, הוא גם העיצוב מבפנים (ממשק המשתמש). הממשק של אנדרואיד עבר מהפך רציני לצבעי שחור ולבן בלבד, מה שבהחלט משלים את הקונספט של המכשיר.

ה-LG Prada 3.0 נראה לא רק טוב מבחוץ, הוא גם מצוייד במפרט איכותי הכולל לראשונה את מסך ה-NOVA Plus המגיע לבהירות גבוה במיוחד של 800nit בגודל 4.3 אינץ’ וברזולוצייה של 800X480 – טכנולוגיית מסכים זו של LG הצליחה להרשים אותנו ב-Optimus Black ויהיה מעניין מאוד לבחון את הדור הבא שלה. בליבו של המכשיר פועם מעבד כפול ליבה 1Ghz מדגם OMAP4430 (אותו אחד שבמוטורולה RAZR), זיכרון מובנה 8GB, מצלמה 8 מגה-פיקסל עם פלאש LED וצילום וידאו באיכות Full HD 1080P ותמיכה ב-NFC. מערכת ההפעלה הינה אנדרואיד 2.3.7 וכרגע לא ידוע על עדכון עתידי לאנדרואיד 4.0 ICS.

ה-LG Prada 3.0 צפוי להגיע לחנויות במהלך חודש ינואר 2012, אך לא ברור עדיין אם ינחת גם בישראל. להזכירכם, ה-Prada הראשון דווקא כן נמכר בארץ וזכה להצלחה רבה יחסית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים