עכשיו בישראל: ה- iPad זמין ברשתות באג ו- hMobile ביבוא מקביל

רשת “באג” (BUG) הכריזה אתמול כי תחל במכירת הטאבלט הפופולארי של אפל, ה-iPad, באופן עצמאי וביבוא לא רשמי המקביל לזה של iDigital (היבואנית הרשמית של מוצרי אפל בישראל). רשת “באג” תמכור את המכשיר בגרסאות WiFi בלבד במגוון נפחים שונים, כאשר הדגם הזול ביותר בנפח 16GB יעלה לכם 3,799 ש”ח ועבור 64GB זיכרון תשלמו 4,899 ש”ח. חברת hMobile מבית “הום סנטר”, מיהרה להכריז גם היא מיד אחרי “באג” על זמינות המכשיר במחירים של 3,750 ש”ח, 4,250 ש”ח ו- 4,850 ש”ח עבוד דגמי 32GB ,16GB ו-64GB בהתאמה.

הרומן של ה-iPad עם ישראל התחיל ברגל שמאל, כשמשרד התקשורת החרים כל מכשיר אשר ניסה להסתנן לארץ. ההמשך לא היה הרבה יותר אופטימי, כאשר iDigital הכריזה על שיווק עתידי של המכשיר, אולם השאירה את תאריך ההשקה הרשמי בגדר תעלומה. הוסיפו לכך את העובדה שיש למכשיר ביקוש עצום בעולם ונראה כי ספקיות החלקים שלו ופס הייצור לא עומדים בעומס, ותגיעו למסקנה שאפל לא ממש תמהר לשלוח מחשבים לישראל על חשבון השוק האמריקאי או שווקים גדולים אחרים.

אנחנו בטוחים שרבים מקוראנו נרגשים מתחילת זמינותו של האייפד בעשרות סניפים של באג ברחבי הארץ, אולם עולה התהייה לגבי האחריות על המכשיר ומעבדות התיקונים. המשווקות תיאלצנה להשקיע במערך מתאים שיאפשר שירות ראוי לקונים, שכן ה-iPad הינו טאבלט 9.7 אינץ’ נחשק אשר לא ממש דומה למחשבים ניידים אחרים או נגני מולטימדיה. למעשה, זהו אולי היתרון המשמעותי ביותר ברכישה מ-iDigital, למרות שאנו בספק גדול אם המחיר שם יהיה אטרקטיבי יותר. בנוסף, המכשירים אשר יירכשו מהיבואנית הרשמית יעברו לוקליזצייה הכוללת התאמה לשפה העברית.

תגובת iDigital למכירת ה-iPad ע”י יבואנים מקבילים:

חברת iDigital, נציגת Apple בישראל, מבהירה כי מכירת האייפד בחנויות באג ועל ידי יבואנים מקבילים הוא מהלך חסר אחריות צרכני ממדרגה ראשונה וכי יש בו יסוד מוצק של הטעיית הציבור. יבואנים אלה אינם מגלים לצרכן כי האייפד שהוא רוכש אצלם אינו כולל אחריות ושירות תיקונים רשמיים של חברת Apple. זאת ועוד, מכירת האייפד ללא לוקאליזציה והתאמה לשפה העברית יפגום משמעותית בחוויית המשתמש.

Apple מציעה לכל מי שמעוניין לרכוש את האייפד להתאזר בסבלנות עוד כמה שבועות ולרכוש את המוצרים באמצעות נציגת Apple הרשמית בישראל, במחירים אטרקטיביים, עם אחריות מלאה של Apple, שירות תיקונים, תמיכה מקצועית וכמובן התאמה מלאה לשפה העברית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים