רוצים טלויזיית Google TV? מספיק שתרכשו את הדונגל של חברת Always Innovating

מהפכת הפלטפורמות כבר כאן – בעבר, לכל אחד מהמסכים שלנו הייתה שפה וצורה ייחודית בה היה מדבר: כעת עם התפתחותן של מערכות ההפעלה השונות מגיעים גם ממשקים מותאמים למגוון פלטפורמות – דוגמה מעולה לכך ראינו אתמול בתערוכת CES כאשר לונבו חשפה בפנינו את הטלוויזיה הראשונה שתגיע עם אנדרואיד בגרסת ICS מובנית. אחד החסרונות הגדולים ביותר של הטלוויזיות הללו הוא תג המחיר הגבוה מאוד אותו דורשות ענקיות הטכנולוגיה עבור התענוג, אך האם בקרוב מאוד לא נצטרך לשלם כל-כך הרבה בשביל להנות מהקסטה על המרקע?

חברת Always Innovating פיתחה דונגל HDMI הכולל בתוכו, תחזיקו חזק, מעבד TI Cortex-A9 OMAP 4 המריץ את גרסת אנדרואיד 4.0. משמעות הדבר היא שהדונגל המיוחד יוכל להפוך כל טלוויזיה פשוטה ל”מחשב” אנדרואיד מלא. המעבד יופעל במהירות שעון של בין 1Ghz ל- 1.8Ghz בהתאם לעומס וזאת בנוסף לזיכרון 1GB של RAM, כניסת microSD, קישוריות WiFi ו-Bluetooth וכמובן תמיכה בניגון סרטים ברזולוציית 1080p Full HD וקריאת קבצי H.264.

אתם בוודאי שואלים את עצמכם, איך נשלוט בטלוויזיה הרחק מהספה הנוחה שלנו? שאלה מצוינת. המפתחים בחברת Always Innovating פיתחו גם שלט נלווה בעל 9 כפתורים שמאפשר שליטה על הממשק המוכר והאהוב. כמו כן תוכלו תמיד גם להשתמש במנגנון זיהוי הדיבור והפיכתו לטקסט של גוגל (שלא מזמן קיבל גם גרסה עברית) בעת הקלדת כתובות אינטרנט או אימיילים. אך בוודאי תרצו גם לשחק משחקים על המסך הגדול, ואת זה הרי עושים בעזרת הזזת המכשיר מצד לצד, גם על זה המפתחים חשבו וציידו את השלט בחיישן תאוצה שיאפשר חווית משחקים מדהימה. אה, ואם תרצו להעביר קובץ כלשהו למכשיר שלכם פשוט גשו לחלקה האחורי של הטלוויזיה והשתמשו בשבב ה-NFC המובנה גם הוא בדוגל בכדי להעביר קבצים במהירות.

מכאן האפשרויות הן בלתי מוגבלות, החל מגלישה באינטרנט וניגון סרטים ועד להזרמת סרטים בעזרת שירותי סרטים כגון Netflix או Hulu. יתרה מכך, כעת עומדת לרשותנו גם חנות האפליקציות הגדולה של גוגל שתאפשר לנו להוריד משחקים חדשים ושלל אפליקציות ולהציגן הישר על המסך הגדול בבית. למרבה הצער, Always Innovating ככל הנראה לא תציע למכירה את הדונגל באופן ישיר ובמקום זאת היא תציע את הרישיון לעיצוב ולקונספט עצמו לאחרים, כאשר הסנונית הראשונה בשוק עתידה להגיע בקיץ הקרוב. והחלק הכי טוב? הדונגל צפוי לעלות כ-79 דולר (מחיר זעום לעומת מחירה המלא של טלוויזיות ה-Google TV). אנחנו כבר לא יכולים לחכות להשיג אחד כזה, מה איתכם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים