הרף עולה: Sharp מפתיעה פעמיים עם מסכי 8K

זה הגיע מכיוון לא צפוי, דווקא הם, באיכות כזאת, ובנוסף, הפתעה אלחוטית קטנה. בעוד סמסונג ו-LG מצליחות לגנוב חלק גדול מהצגה בעודן חושפות מסכי טלויזיה חכמים, בשלושה מימדים גדולים, חברת Sharp הפתיעה מכיוון שונה כאשר העלתה את רף הפיקסלים במסכי הטלויזיה לרמה חדשה, אחת מעל מתחריה, הכירו את רזולוציית ה-8K. מסך הטלוזיה שהוצג על ידי שארפ ב-CES התנשא לגודל 85 אינץ’ וצויד בטכנולוגיית ה-“Super Hi-Vision” אשר מתורגמת ל-7,680X4,320 פיקסלים היוצרים פריים באיכות 33 מגה-פיקסל (פי 16 בהשוואה ל-1080P).

אחרי שסיימנו את המנה העיקרית עוברים לקינוח, Sharp מציגה כעת ב-CES טלויזיית LCD קטנה שבמבט ראשון נראת לא ממש מיוחדת אך כשמתקרבים מבינים – היא עומדת בפני עצמה, שום טבור אינו מחובר אליה (וגם לא כזה שמתחבר לרשת החשמל). הטלויזיה בגודל 20 אינץ’, “רק” ברזולוציית 1080P, בעלת יכולת קליטת שידורים בהבחנה גבוהה (HD) באופן אלחוטי, קלה לנשיאה ובעלת סוללה פנימית נטענת, כל אלה הופכים אותה לטלויזיה ניידת ומיוחדת. נכון, אם תרצו לצאת לחיק הטבע לסיים טרק ולצפות בסרט שמוקרן באיכות 1080P ומועבר באופן אלחוטי כדאי שלא יעלה על שעתיים אחרת תפסידו את סופו.

רוצה לראות את כל מה שחדש מתערוכת CES 2012 בלאס וגס? לחץ כאן!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים