רשמית: מכשירי HTC עוברים ממסכי AMOLED ל-Super LCD

לא שזה היה סוד כמוס, אבל היום הודיעה HTC באופן רשמי ומסודר כי דגמי הסמארטפונים בעלי מסכי ה-3.7 אינצ’ שלה מיוצרים מעתה עם מסכי S-LCD של סוני. זאת בעקבות חוסר יכולתה של סמסונג, יצרנית מסכי ה-AMOLED איתם מגיעים היום הדגמים הללו, לעמוד בביקוש האדיר. כרגע מדובר בדגמי ה-Nexus One וה-Desire, שני המכשירים המבוקשים ביותר של החברה הטאיוואנית, אם כי לפי הניסוח של ההצהרה הרשמית נראה כי החברה מתכוונת להרחיב את המגמה לדגמים נוספים בעלי גדלי מסך שונים.

מסכי ה-SLCD, או Super LCD, הם דור חדש של מסכי LCD, המנסים להתחרות בביצועיהם הגרפיים של המסכים האורגניים של סמסונג תוך שימוש בטכנולוגיות LCD מסורתיות יותר (וקלות יותר לייצור). המסכים הללו מציעים ניהול צריכת חשמל טוב פי חמישה מזה של מסכי LCD מסורתיים ומעט יותר מזה של מסכי ה-AMOLED, וזוויות צפייה רחבות יותר הודות לטכנולוגיית VSPEC III של סוני.

לפי דברי מנכ”ל HTC, פיטר צ’ו, המכשירים בעלי המסכים החדשים יגיעו לשווקים ברחבי העולם עוד הקיץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים