שארפ מציגה: צילום וידאו ב-3D HD, בקרוב בכל טלפון

אם חשבתם שטלפונים עם מסכי תלת-ממד, כמו אלה של סמסונג ומוטורולה שראינו לאחרונה, הם השלב האחרון בהשתלטות תעשיית ה-3D על חיינו – תחשבו שוב. הבוקר הכריזה “שארפ” כי היא פיתחה מצלמת תלת-ממד זעירה למכשירים ניידים, האמורה להשתלב במצלמות, טלפונים וסמארטפונים. לא רק שהרכיב הזעיר שבתמונה מצלם וידאו בתלת-ממד, אלא שהוא הראשון שעושה זאת ב-HD 720p. בהודעה לעיתונות, המכילה בעיקר פרטים חסרי רלוונטיות, מציינת שארפ כי הרכיב כולל מעבד עם יכולות תיקון וסנכרון שונות לתמונות המתקבלות משתי העדשות הזעירות. החברה מבטיחה כי יחידות נסיוניות של הרכיב יחלו לעשות את דרכן למעוניינים ביולי, ועד סוף השנה יתחיל ייצורן ההמוני של המצלמות המשתלבות. אולי בפורים הבא תוכלו לא רק להתאפר כמו נאבים, אלא גם לתעד את המאורע בפורמט המתאים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים