סמסונג: Galaxy S III לא יוכרז ב-MWC 2012

חברת סמסונג אישרה לפני זמן קצר כי סמארטפון הדגל הבא שלה – Samsung Galaxy S III לא יוכרז בתערוכת MWC 2012, זאת לאחר זמן מה של שמועות בנושא. מידי שנה לקראת תערוכת Mobile World Congress אנחנו מתחילים לקבל זרם של ידיעות על ההשקות הצפויות, אולם זו הפעם הראשונה בה אנו שומעים מראש באופן רשמי על מכשיר שלא יושק בתערוכה.

הסיבה הרשמית לדחיית ההכרזה כפי שסמסונג הפיצה לאתרים בעולם, היא הרצון לקרב בין ההכרזה להשקה. כך לדוגמא נוהגת אפל, שלרוב מכריזה על מכשיר ומשיקה אותו פחות מחודש לאחר מכן (מכה בברזל כל עוד הוא חם). סמסונג גם דאגה להודיעה כי ל-Galaxy S III יהיה אירוע נפרד בו היא תכריז עליו אולי אפילו לראשונה בארה”ב, שוק בו היא משקיעה משאבים רבים ומאמינה בו מאוד.

סמסונג משאירה אותנו עם אופטימיות זעירה לקראת ההכרזה המיוחלת ומודיעה כי היא תערך במחצית הראשונה של 2012, קרוב להשקה. נזכיר כי ישנן שמועות על השקת ה-Galaxy S III עד חודש יוני, שמסתדרות עם העדכון של סמסונג.

הודעת סמסונג (בתרגום חופשי לעברית):

“סמסונג מצפה לחשיפה והדגמת מוצרי המובייל החדשים של בתערוכת Mobile World Congress 2012. היורש לסמארטפון ה-Galaxy S II ייחשף באירוע נפרד שיערך במחצית הראשונה של 2012, קרוב להשקה מסחרית של המוצר. סמסונג נשארת מחיובת לספק את חווית המובייל הטובה ביותר לצרכנים ברחבי העולם”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים