Galaxy S II לוקח את הכתר מהאייפון ונבחר כסמארטפון הטוב ביותר

כמדי שנה, עורכת GSMA (מארגנת תערוכת MWC) תחרות בה מועמדות למגוון תארים כל יצרניות המובייל ומכשריהן מהשנה החולפת. בשנה שעברה, כך החליטו השופטים, זכה מכשיר ה-iPhone 4 בתואר הסמארטפון הטוב ביותר לשנת 2011 על אף שכלל לא הופיע בתערוכה. השנה לקחה סמסונג את הכתר מידיה של אפל כאשר GSMA הכריזה כי מכשיר ה-Galaxy S II הוא המכשיר הטוב של השנה החולפת, בנוסף לתואר הנוסף בו זכתה סמסונג כיצרנית השנה. עם זאת, לא בכל הקטגוריות זכתה סמסונג להצלחה מאחר ומכשיר ה-iPad 2 זכה בתואר הטאבלט הטוב ביותר וכונה כמכשיר “שהגדיר את השוק”.

השופטים ציינו כי iPad 2 היה “החלטה ברורה מכיוון שהיה לטאבלט שהגדיר את השוק ושלט במכירות” – טיעון שקשה מאוד להתווכח איתו. מכשיר ה-iPad 2 ללא ספק שלט בצורה דומיננטית בעולם הטאבלטים, כאשר שנת 2011 הייתה השנה בה טאבלטי האנדרואיד החלו לפרוח ולהציג נוחות והתאמות טובות יותר למסך הגדול הודות לשדרוג במערכת ההפעלה. כעת עם הגעתה של גרסת אנדרואיד 4.0 לטאבלטים, צפוי תהליך ההבשלה של מבוססי האנדרואיד לעלות שלב נוסף ולהציג תחרות קשה מעט יותר בעבור אפל שהבטיחה להשיק בקרוב מכשירים “מפוצצי דעת“. עד כמה קרוב? אפל צפויה לחשוף ב-7 במרץ את מכשיר ה-iPad השלישי שללא ספק יגרום לא מעט רעש בעולם הטכנולוגיה.

סמסונג הצליחה לקבל גם כמה תשבחות מהשופטים של GSMA כאשר ציינו כי החברה “הצליחה להציג התקדמות בכל קטגוריה ואף להתעלות על מתחרותיה בשוק לא פשוט”. להזכירכם סמסונג מכרה מעל 300 מליון מכשירים בשנת 2011 ובישראל אף מכרה כ-300 אלף מכשירי Galaxy S ומעל ל-150,000 מכשירי Galaxy S II. השופטים המשיכו להרעיף שבחים על Galaxy S II והוסיפו כי המכשיר היה “הצלחה פנומנאלית ברחבי העולם והצליח להתעלות על כל מתחרי האנדרואיד האחרים”. בזמנים כאלה, כאשר אנו עדים לרמה הגבוהה של המכשירים שהוצגו בתערוכת MWC, ושמועות על יורש עצמתי מאי פעם המרחפות באוויר, אנחנו כבר לא יכולים לחכות עד שנראה את ספינת הדגל החדשה שסמסונג מכינה לנו.

מה דעתכם? האם מכשיר ה- Galaxy S II אכן ראוי להיות מכשיר השנה?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים