למרות הקשיים, ב-Hallo 015 מבטיחים: “נשיק את השירות בקרוב”

רמי לוי תקשורת והום סלולר הן שתי מפעילות וירטואליות חדשות שהחלו את פעילותן באחרונה. מבחינת משרד התקשורת השתיים הללו מסמלות את תחילת המהפכה בשוק הסלולר בישראל, אך אם להיות כנים עם עצמנו, אין פה עדיין סימנים של מהפכה או של משהו שקרוב לה. שתי החברות החדשות מציעות תעריפים ברורים ושקופים ללקוחות פשוטים, אלו שאינם מרבים לדבר או להשתמש בקישוריות האינטרנט במכשיר הטלפון שלהם.

מי שבאמת סימלה את בואה של המהפכה היא דווקא חברה עלומה בשם Hallo 015 שהכריזה לפני מספר שבועות על חבילת תמחור חסרת תקדים – שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה במחיר 99 שקלים בחודש. אם הלקוח מעוניין גם בגלישה – ישלם עוד 19.90 ש”ח בחודש בעבור חבילת גלישה שאינה מוגבלת בנפח. אין ספק שהכרזה זו סימאה את את עיניהם של הלקוחות היותר כבדים שמשלמים מאות שקלים בחודש לחברות הסלולר הגדולות אורנג’, סלקום ופלאפון.

זמן קצר לאחר ההכרזה הגיעו פרסומים מדאיגים במעט, לפיהם Hallo 015 תתקשה להשיק את השירות מאחר ואין לה הסכם חתום עם אחת מחברות הסלולר הגדולות לשימוש באנטנות שלהן. לטענתה של הלו, ההסכמים שחתמו פלאפון ואורנג’ עם המפעיל הווירטואלי Five (אותו רכשה חברת היל”ת המחזיקה ב”הלו”) תקפים גם למותג החדש Hallo 015. אולם פלאפון מצידה טוענת שההסכם שנחתם עם Five בוטל מעט לפני העברת הבעלות. בעלי המניות של היל”ת, כך על פי דיווחים שונים מהימים האחרונים, אינם מאמינים שהסכסוך קרוב לפתרון ובוחנים כעת את הפסקת ההשקעה, מה שעלול להוביל לסגירת החברה ולהפסקת כל פעילותה.

רק כדי לסבר את האוזן, נזכיר ש-Five הציעה בתחילת דרכה (עד שנרכשה על ידי היל”ת) את התעריפים הזולים ביותר שנראו בשוק הסלולר הישראלי – חבילת 100 דקות, 100 הודעות טקסט ו-100 מגה-בייט לגלישה ברשת הסלולר בעלות של 55 שקלים בלבד. במקרה של חריגה, העלויות היו נמוכות גם כן: 18 אג’ לדקת שיחה, 12 אג’ להודעת טקסט ו-6 אג’ למגה-בייט.

הבוקר (ו’), פרסמה חברת Hallo 015 בעמוד הפייסבוק שלה כי שירותיה הסלולאריים עתידים להיכנס לתוקף בקרוב – “בשבועות הקרובים נשיק את השירות. כמו כן נצא במקביל עם קמפיין תקשורתי שלא תוכלו לפספס“. ספקנים רבים שהגיבו להודעה, קיבלו מענה די מהיר מרביב יצחקי, סמנכ”ל השיווק של החברה – “תכינו לעצמכם כובעים טעימים – אפשר מקש איכותי, או מלבד בטעם שוקולד. כי כולם הולכים לאכול את הכובע – כשבקרוב מאוד, מייד כשפלאפון ואוראנג’ יבינו שהקרב שלהם נגדנו – עובד נגדם ואנחנו אמורים להשתמש באנטנות שלהם – יפסיקו לנסות לעצור. אנחנו נמכור ועוד איך – סלולר ללא הגבלה ב 99 שקל לחודש“.

אנחנו כמובן ממתינים בקוצר רוח לתחילת פעילותה של החברה ומאד סקרנים לדעת כיצד הדבר ישפיע על שוק הסלולר בישראל. מה דעתכם?

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים