שמועה: Slate 8 – טאבלט למגזר העסקי מבית HP

כרגע מדובר בשמועה בלבד, אך “מקור אמין” הדליף את התמונה הזו (למעלה) בה מוצג טאבלט מבית HP שייקרא ה-Slate 8 ויהיה מבוסס, איך לא, על מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט Windows 8.

מפרט טאבלט ה-Slate 8 כולל מסך 10.1 אינץ’, חיי סוללה של 8-10 שעות, תמיכה בסטיילוס (אופציונאלי), תחנת עגינה ואופציית תצוגה המותאמת בצורה כלשהי לתנאי חוץ. ה-Slate 8 שוקל 680 גרם ועוביו 9.2 מ”מ ויכלול מספר תכונות שיהפכו אותו לטאבלט המיועד בעיקר למגזר העסקי. מארי ג’ו פולי מאתר -ZDNet טוענת שלמרות שלא הצליחה לאמת את הידיעה בוודאות, לאחר בדיקה מקיפה, מאמינה כי אכן מדובר בתמונת קונספט אמיתית של טאבלט שיצטרף לליין המחשבים הניידים והנייחים המיועדים לשוק העסקי שהחברה עתידה להשיק השנה.

לדעתנו זה בדיוק סוג המכשירים שמיקרוסופט צריכה לשאוף שיצרניות ה-PC יציעו לווינדוס 8, כאלו שיתנו מענה לקהלים שונים ויצליחו להעביר משתמשים מהאייפד של אפל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים