גודל טקסט »

קרב הענקים: Galaxy S III מול השחקנים החזקים בעולם הסלולר

מאת | 5 במאי 2012, 10:47 | סלולר

אחרי ההכרזה הגדולה לה ציפינו חודשים רבים אנחנו יכולים כעת להשוות את המכשיר Galaxy S III של סמסונג לשאר השחקנים החזקים בשוק הסמארטפונים כדי לבחון האם מדובר במלך בלתי מעורער (כפי שחזו כמה שאפתנים) – או שיש טובים ממנו. בטבלה שלפניכם ערכנו השוואה בין ארבעת המכשירים המובילים של ארבעת היצרניות החזקות בתחום המובייל. – Galaxy S III שהוכרז שלשום על-ידי סמסונג, לצידו מכשיר הדגל של חברת אפל, iPhone 4S שכבר נמצא זמן לא קצר בשוק אך עדיין מהווה שחקן חשוב ומרכזי בשוק הסמארטפונים, לצידו ניצב אחד הקלפים החזקים ביותר של HTC, הלוא הוא One X שהצליח כבר להרשים ואחרון חביב הוא מכשיר ה-Lumia 900, מכשיר שצובר תאוצה רבה בזמן האחרון ומהווה סנונית מוצלחת ראשונה של נוקיה לאחר מספר שנים של חוסר הצלחה.

עכשיו זה בידיים שלכם – מי הוא הכוכב? אל לכם לשכוח שישנם פרמטרים רבים שאי אפשר להכניס לטבלת השוואה מסוג זה, מאחר והעיצוב למשל הוא טעם אישי בלבד, כמו גם פיצ'רים מסוימים המותאמים לאנשים שונים – החל מ-Siri, דרך ממשק ה-Sense ועד לטכנולוגיית ה-Smart Stay. אך אם אתם חובבי אנדרואיד מושבעים, כמובן שהשוואה האמיתית עבורכם היא בין המכשיר של סמסונג לזה של HTC ולכן כדאי להתבונן בקפידה על ההבדלים בניהם כדי להחליט מי יהיה מכשיר האנדרואיד הבא שלכם.

במי אתם הייתם בוחרים?

Galaxy S III iPhone 4S One X Lumia 900
מערכת הפעלה Android 4.0
ממשק TouchWIZ
iOS 5  Android 4.0
ממשק Sense 4.0
Windows Phone Refresh 7.5
מעבד  Exynos מרובע ליבות 1.4GHz A5 כפול ליבה Tegra 3 מרובע ליבות 1.5GHz
(קיימת גם גרסה עם Snapdragon S4)
Snapdragon S2 חד ליבה 1.4GHz
זיכרון RAM 1GB 512MB  1GB 512MB
נפח אחסון  16/32/64GB
אופציה להרחבה
 16/32/64GB 32GB 16GB
תמיכה ברשתות HSPA+ 21
LTE בעתיד
HSPA+ 14.4
CDMA / EDVO Rev. A
LTE, HSPA+ LTE, HSPA+
מסך  HD Super AMOLED
בגודל 4.8 אינץ'
IPS LCD
בגודל 3.5 אינץ'
Super LCD 2
בגודל 4.7 אינץ'
AMOLED
בגודל 4.3 אינץ'
רזולוציה  1280×700, 306ppi 960×640, 326ppi 1280×700, 316ppi  800×480, 217ppi
יציאות טלויזיה  MHL, DLNA Dock, AirPlay MHL, DLNA  DLNA
מצלמה ראשית 8 מגה פיקסל  8 מגה פיקסל, f/2.4 8 מגה פיקסל, f/2.0 8 מגה פיקסל, f/2.2
מצלמה קדמית 1.9 מגה פיקסל VGA  1.3 מגה פיקסל VGA
צילום וידאו 1080p 1080p 1080p 720p
חיישנים A-GPS
מצפן
מד תאוצה
גירוסקופ
מד לחץ
 A-GPS
מצפן
מד תאוצה
גירוסקופ
-
 A-GPS
מצפן
מד תאוצה
גירוסקופ
-
A-GPS
מצפן
מד תאוצה
גירוסקופ
-
כרטיס חכם micro-SIM micro-SIM micro-SIM  micro-SIM
סוללה 2,100mAh
ניתנת להחלפה
1,420mAh 1,800mAh 1,840mAh
משקל 133 גרם 140 גרם 130 גרם 159 גרם
מימדים 136.6 מ"מ גובה
70.6 מ"מ רוחב
8.6 מ"מ עובי
115.2 מ"מ גובה
58.6 מ"מ רוחב
9.3 מ"מ עובי
134.6 מ"מ גובה
69.9 מ"מ רוחב
8.9 מ"מ עובי
128 מ"מ גובה
69 מ"מ רוחב
12 מ"מ עובי
מסכמים את 2014: בואו לבחור את סמארטפון השנה! לחצו כאן
/ עוד על הכותב /
author-image
אורי אליאבייב
uri@gadgety.co.il
סטודנט למדעי המחשב באוניברסיטת בן גוריון בנגב. בוגר יחידה מודיעינית ובעל ניסיון ב-QA (הבאגים נמשכים אליו). חייב לנסות כל אפליקציה חדשה שיוצאת ומת על סטארטאפים ישראלים. לקינוח - חובב ביליארד מושבע.
סלולרי: Samsung Galaxy S3 | מחשב: Windows 8
/ תגובות לכתבה /
  • עומר

    מה אתם ריציניים איך לא הכנסתם את ה-xperia s???
    או אפילו הרייזר שניהם יותר טובים מהאייפון ומהלומיה

    • עדי

      אני לגמרי מסכים איתך, שניהם מכשירים טובים יותר, אך זה לא דבר חדש שיש מגמתיות שיווקית ברורה באתרים כמו גאדג'טי ואחרים, שכמובן נועדו להדגיש מותגים כמו סמסונג, ואפל, ללא כל הצדקה, לעומת מותגים מתחרים כמו סוני.
      ובלי שנשים לב, כל מדינת ישראל מכירה שתי מילים בלבד: גלקסי ואייפון.
      למרות שה"גלקסי" המהולל מציע את אותה מערכת הפעלה שמאות מכשירים אחרים מציעים, עם ממשק פחות טוב מהרבה אחרים, ללא שום תוספות אישיות משמעותיות, עם פלסטיקה זולה ופחות איכותית, אבל היי! זו סמסונג! ואם היא מייצרת משהו חייבים להקדיש לזה לפחות 20 כתבות ברצף באתר! פאתטי

      • עדי

        וזה שנוקיה הוכנסה להשוואה למרות שהיא לא מצטיינת בשום צורה לעומת שאר המכשירים שהופיעו שם, זה כי, אם תשים לב, בעמוד הראשי של האתר, בצד שמאל, תחת כותרת קטנה של "נותני חסות" מופיעה לה "יורוקום נוקיה" בתור נותנת החסות הראשית לאתר.
        אז הנה לך, אתר טכנולוגיה "בלתי תלוי"

        • יובל

          ומה תגיד על כל הכתבות שמדברות על ההתנהלות הכושלת של נוקיה? הסיבה להכנסת הלומיה היא כי נוקיה ומיקרוסופט הצליחו לגרום לו להיות דומיננטי, והוא שונה מהמון מכשירי אנדרואיד.

          כשרוצים, אפשר לשכנע להמון דברים שהם לא נכונים. בקשה קטנה מכל הקוראים לא להיסחף אחר השטויות האלה.

      • אנונימוס

        אהבתי ביותררררררררררררררררררר
        בחו"ל מתים על XPERIA S ושונאים תגלקסי, אני גם שונא את הגלקסי הזה מכשיר בלי טעם. HTC ONE X ו ONE S טובים הרבה יותר, לא לדבר על הXPERIA S כמה שהוא איכותי וחזק.

        • יובל

          גם בחו"ל גאלקסי דומיננטי יותר.

          • אנונימוס

            כולם שומעים גלקסי נדלקים, כמו שפעם סוני אריקסון ונוקיה שלטו, אנשים לא היו מוכנים לשמוע על סמסונג ומוטורלה.
            עכשיו כולם יודעים מה זה גלקסי ואייפון ושום דבר אחר לא, יש המון מכשירים פי 10 על גלקסי.

          • אחד שאשכרה יודע

            +1

      • עומר

        גלקסי שלוש עדיין לא נמצא פשוט אבל תראו איך זה צריך להיות +גלקסי 3
        http://www.zap.co.il/compare.aspx?sog=e-cellphone&modelsid=818727,803982,809295,813745

      • עומר

        ככה אתם עושים גם בפייסבוק הם עושים לייק לנוקיה כמובן ל-lg ול-damsung רוצים להיות פיירים תעשו לייק גם לשתי אלה
        http://www.facebook.com/sonymobileil סוני
        ולזאת
        http://www.facebook.com/motorola למרות שמוטורולה זה באנגלית אתם אומרים שאתם פיירים לא ככה???

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      חולק עליך, לא מדובר במכשירים שאפשר לקרוא להם כוכבים. אולי בסבב הבא.

      • אנונימוס

        וללומיה אפשר לקרוא? מכשיר איכותי באמת אבל אם הוא היה מריץ אנדרואיד זה היה שונה, נוקיה עשתה טעות שלא הלכה על מערכת יותר פופולרית למרות שווינדוס פון תיהיה יותר איכותית, בכל זאת מיקרוסופט.

        • גל

          לדעתי לRAZR MAXX יש פה מקום מכובד. הפלאפון בנוי טוב, חזק יותר מהאייפון והלומיה, בטרייה הכי גדולה שאפשר, יחסית קומפקטי לפלאפונים שמוצגים פה וברגע שישודרג לגרסא הבאה של אנדרואיד הוא לא נופל פה משום פלאפון אם משויים יתרונות וחסרונות.

          • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... ירון

            גם אני אוהב את הסוני, אבל הוא לא ברמה של הסמסונג וhtc.
            לגבי אייפון ונוקיה, אין ברירה חייבים לתת להם גם ייצוג, אבל ברור שהם ברמה נמוכה יותר.

          • עדי

            יון: לאייפון ונוקיה "חייבים" לתת ייצוג ולסוני לא? מילא LG שבקושי מראה נוכחות בישראל, אבל סוני עומדת, בדיוק כמו סמסונג וHTC להיות שחקנית בולטת ביותר בארץ, אז היא לא חייבת להיות בהשוואה?
            זהו בדיוק העיוות התפיסתי שאתרים כמו זה גורמים לאנשים לקבל!
            שסמסונג ואפל זה חובה, HTC פתאום מככבת, אבל חברות אחרות הן פחות רלוונטיות, ולמה? לא ידוע….

          • עומר

            אתם לא מבינים זה בדיוק מה שאני אומר זה לא אנדרואיד ו–ios זה אייפון וגלקסי אנשים חושבים שגלקסי זה האנדרואיד היחיד שיש!!!!!

    • נאור

      דבר ראשון, אין פה מקום לכל מכשירי העולם.
      הם לא יכלו להוסיף מכשיר של סוני, של מוטורולה, של Meizu, של LG, של פנסוניק, של דל ושל כל חברה, אחרת לא היית מסיים את הכתבה.
      הם בחרו את המתחרה החזק ביותר מ-3 המערכות הפופולאריות של סמארטפונים, iOS, WP ואנדרואיד.
      הגלקסי לא נחשב, כי הוא בעצם מתחרה בהם, אז שמו לו מתחרה אחד מכל תחום.
      לגבי מה שעדי אמר, אני בטוח שאם הלומיה היה מריץ אנדרואיד הוא לא היה פה, כי אין בו צורך בהשוואה אם הוא עוד מכשיר אנדרואיד.

      • אפרת

        נאור אף אחד לא אמר שצריך להכניס כל מכשיר, אבל כן דגמים שרלוונטיים לישראל. הסמסונג יושק בישראל, סבבה, הhtc יושק בארץ, סבבה, הנוקיה לומיה אפילו עוד לא בכיוון של השקה בארץ, האייפון כבר נמכר אז סבבה, אבל סוני באותו המקום כמו כל שאר הדגמים האלה, וחזקה לא פחות מהם בדגם החדש שלה, LG לא מראה נוכחות אז היא באמת לא רלוונטית, ולדוגמה מוטורולה כן לדעתי יכלה להיכנס לכתבה אם המפרט שלה היה קצת יותר חזק כדי להתחרות בדגמים האחרים.
        אז זה לא שאני רוצה שכל המכשירים יופיעו, אני פשוט חושבת שהשוואה בין דגמים אלה בלבד היא מגמתית מדי כדי להיראות תמימה, ומייצגת בלבד.

        • נאור

          סוני ומוטורולה עוד לא הציגו מכשיר מרובע ליבה, אז בינתיים הכי חזקים בתחום האנדרואיד הם ה-One X והגלקסי, שהם מרובעי ליבה עם מפרט ברמה מאוד גבוה.
          באותה מידה שלא הציגו חברות אחרות, לא מציגים גם אותן, כי המפרט שלהן לא מהגבוהים שיש באנדרואיד.
          צוות האתר רצה מתחרה מכל תחום ואת החזק ביותר, אם היו מוסיפים עוד 2 מכשירים הכתבה כבר הייתה הופכת ללא רלוונטית ומציגה מפרטים של יותר מדי מכשירים עם בלגן בעין.
          אני לא רואה פה שום מניע של האתר להציג רק את סמסונג ו-HTC, אם כבר אז יורוקום נותנים להם חסות או משהו כזה, אבל להציג את הלומיה זה דבר שמתבקש בגלל שהוא המכשיר הכי חזק עם WP

          • עדי

            מסכים איתך חלקית. זה שאין בו מעבד מרובע ליבות, אין זה אומר שהוא חלש יותר מהמכשירים הנ"ל, כי בוא לא נשכח שההשוואה בין המכשירים בכתבה זו, היא לא רק בין המעבדים. כי מבחינת המצלמה, יש מובילות ברורה לסוני, ועוד כמה פרמטרים חשובים שצריך לזכור.

          • עדי

            אה ובל נשכח שהמעבד באייפון 4s הוא כפול ליבה בלבד. אז… ?
            המעבד בסוני כבר יותר חזק מהאייפון בכמה רמות.
            בדיוק על זה אני מדבר, מסתכלים על פרמטר אחד או שניים, ומצדיקים לעצמכם בראש למה זה לא מספיק טוב, או האחר לא מספיק טוב. שטויות

          • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... נאור

            אז שוב, האקספיריה פחות חזק מבחינת מעבד, מסך ועוד דברים. רצו להביא את המתמודד הכי קרוב לגלקסי בתחום האנדרואיד ומי המתחרה הברור שלו? האקספיריה או ה-One X? ברורשה-One X. אני רוצה לראות איזה תגובות היו פה אם היו שמים את האקספיריה במקום ה-One X.לגבי האייפון, כבר כתבתי, רצו להביא לגלקסי את המתחרה החזק ביותר מל תחום, אז בתחום ה-iOS באמת יש עוד ברירות חוץ מהאייפון 4S?

          • עדי

            האקספיריה חזק יותר מבחינת מסך. נקודה.
            3 עשיריות האינץ' לא משפיעות בשום צורה על הטענה שלי

          • נאור

            טוב, אז המסך שלו פחות גדול, לא פחות חזק. (וזה לא 3 עשיריות)
            אז שוב, איזה מכשיר נראה לך המתחרה ראש בראש של הגלקסי? אקספיריה או One X?

          • עומר

            snapdragon s4 לא נופל בשום דבר מהטגרה 3 למרות שהוא כפול ליבה

          • עומר

            ולא רק המעבד קובע אם המכשיר טוב או לא יש עוד כל כך הרבה פרמטרים כמו מצלמה מסך ויופי(אפשר גם להגיד)ובשלושת אלה ה-xperia s לוקח את כל הארבע ביחד ויחד עם הרשת של סוני שתיהיה רלוונטית לארץ גם עוד מעט אז בכלל סוני יצליחו מאוד וחוץ מזה המעבד של ה-xperia s מאוד טוב גם אם הוא לא מרובע ליבה

          • נאור

            בפעם השלישית אני אכתוב את זה, מי המתחרה ראש בראש של הגלקסי? אקספיריה או One X? אני חושב שהתשובה ברורה.
            אני לא יודע אם המעבד של האקספיריה חזק יותר, אבל דעת הקהל היא שמשנה, ולא קשה לראות שכולם מתלבטים בין One X לגלקסי, ולא בין Xperia S לגלקסי. זאת ההשוואה המתבקשת ביותר.

          • אחד שאשכרה יודע

            נאור, אנשים מתלבטים בין שני הדגמים האלה בגלל אתרים כמו האתר הזה!
            שמציגים את המאבק בין שני הדגמים האלה, כאילו הוא היחיד שקיים.
            ולכן אמשיך ואטען על מגמתיות

      • http://, עמרו

        +1

    • בר הינדי

      כן הרייזר והאקספיריה לוקחים את האייפון אפילו! בישראל הרוב קונים אייפון כי זה ניהיה מותג מפגר..גם אם הם ייראו חבילה ריקה עם ציור של תפוח הם ייקנו אותה!!
      אין על גאלקסי!!!

  • Kabbab

    אז אף על פי שאני לא חובב גדול של HTC אני חושב שהוא המכשיר הכי טוב מבחינת מפרט לפי ההשוואה הנ"ל.
    לנוקיה יש עוד מה לשפר עם הם רוצים לקחת חלק בשוק…
    ועוד דבר; הגלאקסי 3 איכזב, אני אחכה שייצא בישראל ואז כנראה שאקנה את הגלאקסי 2 :]

  • אנונימוס

    למה לא XPERIA S??????????? הוא מכשיר פצצה.

    • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... ירון

      הוא כבד יותר, עם מסך קטן יותר משמעותית, באותו גודל גוף של מכשיר. אז איך בכל אפשר להשוות?
      אולי במכשיר הבא שלהם הם ישתוו, סוני חברה מעולה והיא עוד תפרוץ.

      • אפרת

        ירון היקר, המסך של הסוני מבחינת מימדים אולי קצת יותר קטן, אבל מבחינת איכות (ואתה מוזמן לבדוק אותי בשטח) איכותי יותר מכל המסכים של כל הדגמים בהשוואה הזאת, וזה לא עניין של השקפה, זה עניין של נתונים מוחשיים כמו כמות הפיקסלים לכל אינץ', זו הטכנולוגיה של המסך, ועוד.
        מבחינת העובי, אני מכירה מספיק אנשים שמש לא רוצים מכשיר ששוקל כמו נוצה, או דק כמו נייר. הם רוצים מכשיר חזק, מחומרים איכותיים, עם נוכחו, והסוני לטעמי הוא בדיוק מכשיר כזה.

      • אנונימוס

        שטויות. הONE X והגלקסי 3 הרבה יותר גדולים.
        ואז מה אם הוא כבד עוד 10 גרם לא יזיקו.
        ומה שאפרת אמרה המסך של XPEIRA S הוא האיכותי ביותר גם אם הוא לא AMOLED.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לפי מה שאני רואה הקרב האמיתי הוא הגאלאקסי 3 ל htc one x אבל לפי מה שראיתי על הגאלאקסי יש מלא דברים שאין ב htc יש לו אפשרות הרחבת זיכרון מצלמה קידמית 1.9 מגה פיקסל ומשקל וסוללה טובים יותר ולא לשכוח את כל הפיצרים החדשים והמגניבים שסמסונג הוסיפה לגאלאקסי 3. אז לhtc יש 1.5GHZ אם צפיפות פיקסלים גדולה יותר 316 ולגאלקסי 1.4ghz אם צפיפות של 306 מה זה משנה זה כלום ברור שהגאלקסי לוקח. לפי דעתי הוא יותר נוח לפי כל התכונות שסמסונג הוסיפה לו.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      משקל הוא לא פרמטר אצל סמסונג! ONE X עשוי מפוליקרבונט שהוא אחד החומרים העמידים ביותר מפני שריטות, נפילות ומכות. אני מוכן לחתום לך שאם יעשו ביניהם מבחני ריסוק, GALAXY 3 ימות מוקדם הרבה יותר.

  • http://432 f

    הONE X הוא 32 ג'יגה עם 26 ג'יגה פנויים

  • אפי

    אל תשכחו שאחרי הכל – רק השיווק משחק פה. אם סוני היתה משווקת את Xperia S חזק יותר (וגם מוטורולה את הרייזר), הוא היה צתופס פה מקום של מישהו אחר.

    • עדי

      חברה כמו סוני לא צריכה לדעתי לעשות רעש וצלצולים כדי שהמכשיר שלה יהיה מוכר. אם כותבי האתר הזה צריכים פרסומות ענק ויחסי פרסום מטורפים כדי לתת הכרה כלשהי למכשירים טובים, אז הם לא אתר טכנולוגיה בכלל, הם אתר שיווקי ללא ידע או זיקה טכנולוגית.
      ולהזכירך את מסיבת העיתונאים המטורפת שעשתה סוני בארץ לסדרת המכשירים החדשה, שבה קראתי שחילקו לכל כתב מכשיר אקספיריה אס, עשו להם סיור בבית שבנו במיוחד כדי להדגים את יכולות שבב הNFC, אף חברה עוד לא עשתה בארץ כזו מסיבת עיתונאים לדעתי.
      אז יחסי ציבור יש, אבל אתרים טכנולוגיים טובים- אין.

      • אנונימוס

        סוני פשוט חברה מעולה ואיכותית יותר מכל יצרניות האנדרואיד, לא נכנסת לצרות, לא מעתיקה, לא רבה עם אף חברה, הדברים שלה מאוד ייחודיים, בקיצור חברה ענקית.

        • אחד שאשכרה יודע

          +1+1+1+1+1+1

    • עומר

      נכון הם עשו אחלה מסיבת עיתונאים אבל לא כמו נוקיה שבאו ועשו מסיבה מטורפת בטיים סקוור אם בוני הייתה עושה דבר כזה היא גם הייתה נמצאת פה

      • עומר

        אם סוני לא בוני

      • אחד שאשכרה יודע

        מסיבות בחו"ל זה בנאלי וצפוי, אבל מסיבות עיתונאים ברמה כזו בישראל, הן לא דבר שרואים פה בכל יום.

  • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... טל

    הxpeia s אולי יותר טוב וגם זה אני ממש לא בטוח אבל הרייזר? לא קרוב אפילו.

  • יניב

    כתבה לא מקצועית בעליל – לעשות "קופי פייסט" לכתבה מ-engadget שמותאמת לשוק שלהם זה לא רציני כלל! חבל.

    • עדי

      זה בדיוק מה שטענתי מההתחלה, אמנם עם כמה תוספות לטענה שלך, אבל עדיין מסכים בהחלט.

  • נאור

    במקרה והייתי משדרג (ואני לא) הייתי מתלבט בין One X לגלקסי, אבל אני חושב שהייתי הולך על ה-One X בגלל שאני יותר אוהב את ההתנהלות של HTC, בגלל שכבר עכשיו יש לי גלקסי, אז לשדרג לדור הבא מאותו סוג זה פחות חידוש, בגלל שה-One X יותר יפה ובגלל שהממשק שלו בטח יותר נעים לעין משל הגלקסי. :)
    הלומיה עם מערכת מעולה, אבל בינתיים אין עברית, אין אפליקציות, אבל יש מפרט פחות או יותר דומה ל-SGS2 (חוץ מהמעבד), שהכי מפריע לי מתוך זה הרזולוציה הנמוכה.

  • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... ערן

    הxperia s , מכשיר איכותי, עם מצלמה מעולה, אבל הוא גדול וכבד מאוד עם מסך קטן יחסית, אז הוא לא עומד בתחרות מול שני ההרקולסים של סמסונג וhtc.
    אז להירגע.

    • עדי

      כבד מאד? הוא בערך במשקל של הסמסונג!
      מסך קטן יחסית? הבדל של 3 עשיריות אינץ' זה לא הבדל מספיק כדי לעשות אותו למסך "קטן"!
      מבחינת הרזולוציה והאיכות, הוא לא רואה את הסמסונג ממטר, כמות פיקסלים זהה, דחוסה במסך קצת יותר קטן שווה לאיכות גבוהה מאד, תסתכל על כמות הפיקסלים לאינץ' ותראה שיש רק מכשי אחד שמתקרב לאיכות של הסוני: אייפון 4s והוא באמת עם מסך קטן מאד.

      • עדי

        ואני אקדים את התגובות ואומר: לא! 14 גרם הפרש במשקל זה לא קריטי בשום צורה, זה כמעט ולא מורגש ביד, ואף אחד לא יחטוף מזה היתפסות שרירים.
        אז די להחשיב כמה גרמים עודפים כ"כבד"!

    • אנונימוס

      גדול? תקח את הONE X והגלקסי 3 ואז תדבר, הוא אפילו קטן יותר מגלקסי 2 אז די לבלבל תמוח.
      כבד? ענו לך כבר מעליי.
      מסך קטן? וואלה?????? ממתי 4.3 נחשב קטן חחח אתם חיים בסרט לפני שנה 4 וגם 4.3 היו ענקיים עכשיו 4.7 ו4.8 זה גדול ו4.3 קטן?
      סמסונג וHTC מכתיבות לכם תדרישות, אם הן עושות מכשירים ענקיים עם מסכים בגודל ענק ומעבד 4 ליבות זה מה שצריך להיות נכון? זה המינימום החדש.
      די תפסיקו עם זה, אפל וסוני פועלות נכון, לא ישר מוציאות מכשירים עם מפרט מפה ועד להודעה חדשה.

      • אחד שאשכרה יודע

        מי אתה? אני אוהב את הדעות שלך מאד

        • אנונימוס

          אחד שאשכרה יודע :D

  • מאור

    HTC ONE X – המכשיר הטוב ביותר, ווינדוס פון דווקא לא רעה, וגם האייפון טוב . אבל הגלקסי החדש זה סתם .
    בכלל אני לא אוהב סמסונג .
    * ולמה לא הכנסתם את הרייזר ?

    • עדי

      מאור אני מזמין אותך לעיין בכל התגובות שפורסמו פה לפני התגובה שלך, ואז תבין בדיוק למה….

  • NoName

    ההשוואה בין SGS3 ל-IPHONE4S ממש לא במקום!
    הגלקסי S2 מתחרה ב-IPHONE4S
    הגלקסי S3 יתחרה ב-IPHONE5

    אי אפשר להשוות פלאפון מדור "ישן" לאחד חדש

    • חי

      אבל הם עשו השוואה בין המכשירים הנמכרים והפופולריים ביותר, והאייפון 4s הוא הטלפון הנמכר ביותר בשלושת המפעילות הראשיות בארה"ב לפחות…אז כן חייבים לתת לו יחס מבחינת כמויות המכירה והפופולריות!

  • שיי

    אני אקח את הגלקסי בלי לחשוב פעמיים. אולי היתה לי לשנייה בדיוק מחשבה על הלומיה. כי זו מערכת חדשה שיש עליה המון ביקורות טובות. אני חוסר האפלקציות והמעבד החלש לא עושים לי את זה(גם המסך הקטן יחסית)

    קיצור גלקסי 3 הוא השידרוג הנאה ביותר.

  • דני

    כתבה יפה!
    מעניין יהיה לראות השוואה רק בין מכשירי האנדרואיד המובילים:
    SONY
    SAMSUNG
    HTC
    LG
    וכו'
    אני חושב שיש מקום גם להשוות מבחינת פופולריות עתידית ועל כן בהתאמה, לגמישות והכוונה לאילו מכשירים יצאו רומים בכמויות ולאילו יצאו 2-3 רומים בלבד…

  • גל

    אתם טועים, מכשיר הHTC One X הוא עם מעבד Tegra 3 מרובע ליבה
    ואתם שמתם את מכשיר הOne XL שיש לו את מעבד הS4 דו-ליבתי.

  • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... דולב

    יש לי שאלה קטנה
    למה להטעות ה HTC one X שוקל 130 גרםוהוא הכי רל מבין ההרבעה
    למה להטעות

    • OneX

      134גרם ליתר דיוק,
      הוא בגרם אחד בדיוק מעל הS3

      • לא נכון, הוא 130 גרם.
        בדקתי גם ב GSMARENA, גם בENGADGET וכל מקום רציני אחר.

  • מישהו

    אש קטצ'אם מהעיר פאלט!!!

  • נירוש

    התבלבלתם עם הנתונים של מצלמה קדמית ומצלמה אחורית :)
    לגבי המכשירים, אני בכלל לא סופר את נוקיה בתור אופציה. הם כבר גמרו את הסוס שלהם. במקום זה הייתי מכניס מכשירים אחרים עם מפרט דומה לגלקסי 3
    (גילוי נאות – אני עדיין מחזיק במכשיר נוקיה 5530 ומרוצה ממנו אבל המכשיר הבא שלי לא יהיה נוקיה ברוב הסיכויים)

  • דולב

    אבל ה iphone 4s לא היה אמור להתחרות ב galaxy s 3 אלא ב samsung galaxy s2
    אם כבר שיצא האיפון הבא אפשר יהיה לעשות השוואה

  • http://www.engadget.com/2012/05/03/samsung-galaxy-s-iii-vs-iphone-4s-htc-one-x-lumia-900/ אמיר

    מוכרת לי הכתבה שעשיתם…
    מזל שאתם פה לתרגם לנטולי השליטה באנגלית.
    וד"א, פעם הבאה לפחות תעדכנו את הנתונים לאלו הרלוונטיים למחוזותינו. HTC one X עם מעבד כפול הליבה מיועד אך ורק לשווקים עם רשת דור רביעי. לארץ תגיע הגרסא בעלת מעבד טגרה 3..

  • אמיר

    כמובן שהכוונה היא לכתבה שפורסמה באתר engadget
    http://www.engadget.com/2012/05/03/samsung-galaxy-s-iii-vs-iphone-4s-htc-one-x-lumia-900/

    אתם ממש נוטים לאכזב לאחרונה

  • uri

    טוב אז אין מנוס צריכים כנראה לעשות עוד העוואה וליכלןל גן את סוני ארק אס

  • רועי

    פוכדור צא!

  • אורי

    טוב כנראה שאין ברירה הציבור דורש צדק תעשייתי ועוד השוואה וליכלול גם את סוני ומוטורולה,
    ד׳א באמת לא שמעתי הרבה באתר על סוני ארק אס שמניסיון שלי ויש לי גם עיפון וגם סוני , הסוני טוב יותר בהרב פרמטרים , והוא גם קל מאוד ( אולי קל מידי) ודק מאוד עם מסך די גדול,
    וממשק מגניב

    • אחד שאשכרה יודע

      מדברים פה על האקספיריה אס החדש, לא על הארק אס, אלה שני דגמים שונים לגמרי…

  • יש לכם טעות, ONE X שוקל 130 ולא 140 גרם.

  • נכון

    חמודים אתם משווים את כל הטלפונים שיצאו רק עכשיו
    לאיפון 4S שיצא לפני שנה..
    תשוו אותו לאיפון 5
    ואחר כך נדבר…

    • יובל

      מתוך מה? מתוך השמועות?! אין אייפון 5! להמציא אחד?

      אייפון 4S יצא לפני קצת יותר מחצי שנה, לא לפני שנה.

  • http://להלןמחיריה-4באתרHANDTECבאנגליה,ששולחיםגםלארץ ולהלן גם השוואת המחירים

    ש"ח Galaxy 3 – 416.5 pound = 2549
    ש"ח iPhone 4S – 435 Pound = 2157
    ש"ח One X – 375 Pound = 2295
    אלו המחירים למי שמזמין באינטרנט או קונה בחו"ל ומקבל החזר מע"מ בשדה התעופה, ועליהם יש להוסיף בארץ (אם תפסו את המשלוח במכס…הסיכוי לא גבוה) 15% מכס + מע"מ. רוב הסיכויים שלא יתפסו אותכם…
    לגלאקסי 3 יש שני יתרונות גדולים על ה-HTC – אפשרות להגדיל את הזיכרון (והיום הזכרונות ממש זולים) ואפשרות להחליף סוללה. היום כשסוללה רזרווית עולה כ-30 ש"ח, זה ישחרר אותכם מהפחד להתקע בלי טלפון שנגמרה לו הסוללה אם הייתם כל היום בלי מטען.
    ל-HTC יש יתרון במחיר – של 250 ש"ח.
    כמובן אלו המחירים בחו"ל וכנראה גם בחנויות הפרטיות, חברות הסלולר ימכרו כמובן את הכל במחיר כפול לפריירים…

    • שוב פעם הברזת משיעור חשבון?

      איך אייפון 4S שעולה 435 פאונד יוצא 2157 שקלים וגלקסי S3 שעולה 416.5 פאונד יוצא 2549 שקלים?
      בקיצור, המחירים האמיתיים (בשקלים חדשים, מהיקר לזול):
      iPhone 4S – 2660
      Galaxy S3 – 2550
      HTC One X – 2295

      • יניב

        המחירים שכתבת לא כוללים משלוח ומיסים של 33.4% מסך העסקה בעת הכניסה לארץ.

  • ולהלן גם השוואת המחירים

    המחירים הם מאתר handtec.co.uk באנגליה, ששולחים הזמנות מהאינטרנט גם לארץ

  • אנונימוס

    פשוט די עם השטויות XPERIA S מכשיר על רמה, המסך בו הוא פשוט חוויה ענקית, המצלמה היא הטובה ביותר מבין כל המכשירים שהוצגו פה, כולל אייפון 4S , הממשק הרבה רבה יותר איכותי ונעים מהממשק של סמסונג והאיכות בניה שלו לא נופלת מ HTC אז די להגיד דברים מפגרים, יש לו מקום של כבוד ליד המכשירים האלה, הוא פשוט מדהים.

    • עומר

      שלום אני עומר זה שכתב את התגובה הראשונה שאחריה התחילה כל הוויכוחים האלה אז בדיוק מה שאתה עומר אני מתכוון חוץ מה של-xperia sיש מעבד מעולה הוא עדיין יותר טוב במלא דברים כמו יופי מצלמה ומסך

      • אנונימוס

        הוא באמת יותר טוב מכל השאר חוץ מהמעבד, "המגרעה" היחידה בו היא שהוא כפול ליבה (בין ההכי מהירים בכפולי ליבה) ולא מרובע ליבה.
        המסך הכי טוב, המצלמה הכי טובה, האיכות והעוצמה של הסאונד הכי טובה, גם המצלמה הקדמית הכי טובה, גם העיצוב שלו מאוד יוקרתי, הרבה יותר מגלקסי, גם הממשק עדין ונעים, גם התמיכה של סוני, גם 50GB בbox.net ועוד מלא דברים.
        תבינו שזאת הבחירה הכי טובה, באמת שהמכשיר הזה גרם לי לחשוב על לקנות אותו במקום אייפון, כי לא הייתי קונה אנדרואיד אם לא המכשיר הזה.

        • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... אמיר

          בתור אחד שהיו לו גם גלקסי 2 וגם htc, ועכשיו סוני arc, לא מחליף את סוני.

          • אנונימוס

            אין על סוני באמת חברה על רמה.

  • סטיב

    חברים לא מבין מה אתם רוצים סמסונג הוציאה מכשיר מעולה עם מפרט מרשים ויש מבחני ביצועים שכבר מראים את זה לא חושב שנוקיה היתה צריכה להכנס בכלל להשוואה לא כרגע. לכל אחד יש את המכשיר המעודף עליו אני בכל מקרה יודע שהגלאקסי 3 הוא המכשיר הבא שלי (אני כרגע עם מכשיר של HTC) שימו לב סוללה גדולה שניתנת להחלפה נפח איחסון שניתן להרחבה מסך HD מרשים מצלמה קידמית שמצלמת ב HD פשוט וואו צריך להמתין שהמכשיר יצא ואז יתחלו כל המבחני השוואה

  • אלעד

    HTC ONE S.
    לא הייתי מוכן להסתובב עם אף אחד מהפלאפונים האלה.
    ה"ענקים" הם ענקיים – מה זאת הזוועה הזאת
    (אבל רק מבחינת הפלאפון הטוב מבין הארבעה לדעתי הסמסונג יקח את כולם – יחד עם זאת עוד לא ראינו כלום והזמן יגיד מה הפלאפון הזה שווה)

  • עומר

    אז גאג'דטי אני זה שכתב את התגובה הראשונה שהתחילה את כל הויכוח אז אולי תעשו עוד השוואה בין מכשירים האנדרואיד הטובים ביותר ועכשיו אל תעשו כאילו מעבד זה הדבר היחיד שיש למכשיר סלולרי להציע בסדר!!!

  • 3

    עכשיו אני ממש מתלבט לגבי איזה סמרטפון לקנות הגלקסי אוONE S,כי מצד אחד רואים שה-ONE S הוא טוב גם בעיצוב וגם במכשיר עצמו ויש הרבה הבדלים מהגלקסי,אבל לא כל כך משמעותיים,והחיסרון הגדול של הגלקסי לפי דעתי הוא העיצוב הוא נירא כמו PSP איזה עיצוב מגעיל,אבל סמסונג הוסיפה שיפורים לאנדרואיד,ואי אפשר עדין לתת חוות דעת סופית על הגלקסי בגלל שעוד לא בדקו אותו על אמת,אז אני יחכה שיבדקו אותו ויתנו לו פירוט מלאה ואז אני יחליט.

    • עומר

      לך על – sony xperia s!!!

  • דני

    שאלה לעומר שאוהב מאוד את ה-XPERIA S:
    באמת ששני המכשירים חזקים עבורי וטיפה יותר כח עיבוד לא ישנה כלום עבורי לעומת מצלמה משובחת…
    אבל, הדבר החשוב עבורי הוא קהילת המפתחים – משמע גמישות.
    ופה לדעתי הסמסונג ייקח דיי בהליכה את הסוני.
    יותר רומים (ROM) ויותר תמיכה.
    האם אני צודק?
    כולם מוזמנים לענות בשימחה ובששון :)

    • עומר

      נכון אין מה לעשות בסוף הגלקסי יהיה יותר מפורסם בגלל הפרסום ושם המותג GALAXY וככה יהיה לו יותר רומים אבל אם היית רואה בכתבות כאלה של השוואות מכשירים כמו xperia s כמו שאני טוען שצריך להיות היית רואה איך יותר אנשים קונים אותו ויותר אנשים מוציאים לו רומים מפני שהוא היה יותר מפורסם וזה לא רק ברומים קורה תראה גם בתחנות עגינה שונות ומגנים לפלאפון לאייפון יש כלכך הרבה מגנים שיש מכשירים שהמגן הכי טוב שיש להם זה סתם הפלסטיק עם החורים אז נכון אתה צודקד אין מה לעשות אבל תאמין שגם ככה יהיה ל-xperia s מלא סוגים של רומים מה שאני אומר בסך הכל (זה לא שאני מעריץ של סוני למרות שאני די כן וכל המכשירים שלהם עמידים ואתה יודע שיקבלו עדכון לאנדרואיד 4 מכשירים שיש להם 1 גיגהרץ כמו לגלקסי 1 שאותו סמסונג לא משדרגים סוני כן נורא אכפת לה ממשתמשיה ומכשירים איכותיים)זה שאנשים צריכים להבין שסמארטפון זה לא או גלקסי או אייפון אלה שיש עוד מאות מכשירים אחרים ואפילו טובים יותר שלא שמים עליהם בגלל אתרים כאלה!!!

      • אחד שאשכרה יודע

        אני מסכים איתך חלקית…
        לסוני ייקח קצת יותר זמן אבל יוציאו לו הרבה רומים, אבל לסמסונג יוציאו הרבה רומים לפני שיוציאו לסוני. זה לא שהסוני יישאר ללא רומים בכלל.
        מה שזה פשוט צריך להבהיר לך,זה שמי שאין לו סבלנות, ילך ויקנה את הסמסונג, רק כי הוא קורא עליו באתר כזה, רק כי לא הציגו לו אלטרנטיבות והוא אפילו לא טרח ללכת ולחפש כאלה מעבר למה ש"האכילו" לו בכפית.
        מי שבאמת יודע לברר, ומי שבאמת יודע להעריך איכות ילך על הסוני לאחר בדיקה קצרה בפועל, ויצחק על כל העדר העיוור שקונה את הסמסונג.
        למה מי אלה בכלל סמסונג? חברה שצמחה בפופולריות ממש לאחרונה, לעומת סוני שהיתה חלק מסוני אריקסון, צברה נסיון עצום בעיצוב מכשירים שהצליחו פי כמה וכמה יותר ממכשירי הסמסונג שהיו שנואים על ידי משתמשים לפני כמה שנים. אז דברים קצת השתנו, אבל היכולות של סוני עדיין מובילות בשוק, ולא משנה אם הם נקראים סוני או סוני אריקסון.

      • דני

        תודה על התגובות של שניכם! שיהיה לכם שבוע טוב :)

    • דני
  • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... אמיר

    נא להוסיף את סוני xperia s

    • עומר

      +1+1+1+1

    • אחד שאשכרה יודע

      +1 לגמרי

  • ניקולאס

    מכיוון שהחמרה היא כבר לא עיניין בבחירת הסמארטפון הבא שלנו, דברים אחרים כמו עיצוב, ממשק, איכות הם אלו שמשחקים חזק יותר. ובכל התחומים המכשיר החדש שלהם נופל. עיצוב: הוא פשוט מכוער, הפינות העגולות האלה הם אמירה עיצובית חסרת בסיס. הכפתור בעל צורה מוזרה ונרטה מנותק מהעיצוב, כאילו החליטו עליו הדקה תשעים – שזה באמת מה שהם עשו. ממשק: זה לא התחום החזק שלהם. הגיעה הזמן שילמדו מחברות אחרות שיודעות ליצור חווית משתמש אמיתית . איכות: מתי הם כבר יבינו שפלסטיק נרטה זול לא משנה מה צבעו או צורתו. תחזיק מכשיר פלסטיק ביד אחד ומכשיר אלומיניום ביד אחרת ותבינו מה ההבדל. זה לא רק נראה זול זה גם מרגיש זול. והדבר היחיד שהם בלטו היה המסך, וכבר יש יותר טובים ממנו. אז למה לרכוש כזה מכשיר? אני לא יודע…

  • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... אפי

    לעומר – תסביר לי למה לרכוש אקספריה אס כבד עם גוף גדול ומסך קטן, כשיש לי באותו גודל מכשיר, עם מסך גדול יותר ומשקל קל יותר באותו נדל"ן של מכשיר…

    • עומר

      אוקיי דבר ראשון ה-xperia s נחשב עם גוף גדול שאתה משווה אותו לרייזר וכשתשווה אותו לאייפון תראה שפתאום הוא לא כזה עבה עדיין עבה יותר אבל זה עושה את האחיזה נוחה יותר,לאח שלי יש רייזר מרוב שהוא דק לא נוח להחזיק אותו!!וזה לא כאילו עכשיו אתה סוחב אבן בכיס וגם אני לא היית מחשיב מסך של 4.3 כמסך קטן אלה הייתי מחשיב מסך של 4.7 מסך גדול מדיי שלא יהיה לך נוח גם אם הפלאפון בעובי של 0.000001 מ"מ והמסך יותר טוב ותאמין לי שבמהירות לא תרגיש אף הבדל בסדר וביחד עם המצלמה הכי טובה רמקול חזק בטכנולוגיית xloud והרשת של סוני שעוד מעט תגיע לארץ ותביא לך מלא אפשריות לפלאפון ובגלל שזה "רק שתי ליבות" אז המחיר (יכול להגיע להפרש של 1000 שקל ויותר אפילו) יהיה הרבה יותר זול כאשר אני חושב שהמכשיר אפילו יותר טוב והוא עם טכנולוגיית nfc וכניסת hdmi ומזה כבד זה שיש למכשיר 10 גרם יותר מצדי שיהיה לו 2 קילו יותר ואני עדיין לא ירגיש כלכך הרבה הבדל חחחח ואם אתה שואל אותי העיצוב פשוט יפיפה לסוני יש את הפלאפונים הכי יפים הממשק הכי טוב הרבה יותר טוב מ-tw והם ממש אמינים בעידכונים כאשר הם מעדכנים משהו כמו 10 מכשירים עם מעבד 1 גיגהרץ כאשר סמסונג אפילו את הגלקסי 1 לא משדרגים סוני היא החברה שהכי אכפת לה מן הלקוח ומעכשיו שהתפרקה מסוני אריקסון והפכה להיות סוני מובייל אני רואה אותה רק בעלייה חדה מאוד מעכשיו

      • עומר

        מי יודע בטח לגלקסי 3 "בעל ארבע הליבות" לא יתנו אנדרואיד 6 כאשר ל-xperia s בעל "רק שתי הליבות יתנו גם עידכון לאנדרואיד 7!!!

        • עדי

          זה בהחלט יכול לקרות עומר…
          ההיסטוריה מוכיחה שוב ושוב שסוני היא הנאמנה ביותר ללקוחותיה בתחום שדרוגי גרסאות התוכנה.

  • עומר

    הhtc one x לוקח את כולם בהליכה

    • עומר

      כולם רק שתדעו שזה לא אני זה שאוהב את ה-xpera s זה עומר אחר

  • אחד שאשכרה יודע

    אני אענה לך על זה אפי:
    כי אתה קונה מכשיר סלולרי! לא חלקת שדה לחקלאות!!!
    זה שיש קצת יותר מסך באותו שטח, וקצת יותר קל משקל, זה מה שמצביע לך על איכות המכשיר? אתה לא מתעניין במפרטים קצת יותר לעומק? אם כן בוא אני אמכור לך את הhtc sensation xl, מכשיר די חלש במפרט, והמסך גרוע ברזולוציה נמוכה, אבל היי! המסך גדול מאד! כמה נחמד!

    אני לא פוסל כאלה שמחפשים מסך כמה שיותר גדול במכשיר, זה לגמרי לגיטימי, אבל אין לך הרבה היגיון או נסיון כנראה, ואתה בא ואומר שגודל המסך והמשקל הם הגורמים היחידים שחשובים במכשיר סלולרי.
    תעשה לי טובה

    • יוסי אור

      חלקת שדה לחקלאות.
      אחלה…

  • שי

    צריך לחכות לאייפון חמ ש כדי לעשות השוואה אמיתית בין המכשירים שמייצגים את הדור הבא כבר, ואם מתעקשים לעשות השוואה אז תשימו את האייפד שלוש מולם כי מן הסתם באייפון חמש יהיה אותו מעבד

    • אלונסקי

      מספיק כבר להגיד לחכות לאייפון 5!

      הכתבה הזו נועדה להראות את המצב כרגע. אם מישהו רוצה לקנות היום טלפון, אלו הטלפונים שהוא צריך להסתכל עליהם. ומה לעשות, בינתיים אין אייפון 5, אז הוא לא נכנס להשוואה… בדיוק שכמו בעוד חצי שנה כשייצא האייפון 5 יעשו השוואה בין הטלפונים הטובים בשוק ויגידו מה זה למה שמתם את הגלקסי 3 הוא כבר בן חצי שנה….

  • עדי

    שמח לראות את הכתבה החדשה, שבה הקשיבו למשובים של המשתמשים פה, והשוו בין המכשירים שבאמת צריך להשוות ביניהם!
    כל הכבוד

    • עומר

      גם אני כל הכבוד לגאדג'אטי על הכתבה בין מכשירי האנדוראיד הטובים ביותר באמת!!!