יום לפני השקת Windows Phone 7: הדלפה אחרונה של HTC HD7

בעוד כמה שעות זה קורה: בשני אירועים שייערכו במקביל בניו-יורק ובלונדון ב-15:30 שעון ישראל תשיק מייקרוסופט רשמית את מערכת ההפעלה Windows Phone 7, יחד עם מספר לא ידוע של מכשירים מלפחות שלוש יצרניות – HTC, סמסונג ו-LG. אך זה לא מה שהפריע היום למקור מסויים להדליף בפעם האחרונה לאתר TmoNews תמונות ופרטים אודות אחד המכשירים המסתוריים ביותר שפגשנו השנה: HTC Schubert, או בשמו הפופולארי יותר: HD7.

התמונה שלפנינו, שהיא גם התמונה הברורה ביותר של המכשיר שראינו עד כה, מציגה את המכשיר, שעד כה היה ידוע כמכשיר אירופי, עם לוגו מפעילת הסלולר האמריקאית (או, בעצם, גרמנית גולה) T-Mobile. הטלפון העצום והסקסי בעל מסך ה-4.3 אינצ’ מצוייד, לפי ההדלפה הטריה, ב-16GB אחסון פנימי, בניגוד ל-8 ששמענו בהקשר לגרסא האירופית, ובזיכרון גדול יותר של 576MB. אחד הפרטים האף יותר מגרים הוא המחיר – אמריקאי שיתחייב לספקית הגרמנית לשנתיים יקבל את המכשיר, כך לפי המדליף, ב-200 דולר – פחות מהמחיר שמשלם ישראלי שמתחייב לשלוש שנים על טלפון “טיפש” של נוקיה.

כמובן שאת כל הפרטים נדע בעוד כמה שעות, עם השקתם הרשמית של Windows Phone 7 והמכשירים הראשונים התומכים בה. הצטרפו אלינו לדיווחים חיים במשך כל הצהריים, כדי להתעדכן בכל החדשות אודות המערכת החדשה הנכנסת בסערה לעולם הסלולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים