גאדג’טי מסקר: Samsung Galaxy S III – פתיחת קופסא והתרשמות ראשונה

אתמול מיד לאחר מסיבת העיתונאים של סאני תקשורת לכבוד השקת ה-Samsung Galaxy S III, התחלנו לחקור את מכשיר הדגל החדש של סמסונג לקראת הסקירה המקיפה שתגיע בקרוב. החלטנו לא לתת לכם להמתין יותר מידי ולשתף אתכם בהתרשמות הראשונית שלנו מה-Galaxy S III ופתיחת קופסא זריזה הכוללת הפעלה ראשונית.

ה-Samsung Galaxy S III מגיע באריזה קומפקטית ביותר, קצת אירוני למסך הגדול, אבל עצם העובדה שבתוך אריזה כזו קטנה מסתתר מכשיר כה עצמתי רק מקדימה את ההתפלות מה”ברזל” עצמו. אריזת המכשיר כוללת:

  • סמארטפון Samsung Galaxy S III
  • אוזניות + סיליקון בגדלים שונים
  • מטען שקע קיר
  • כבל MicroUSB-USB
  • סוללה
  • ספרות

הוצאת המכשיר מהאריזה ואחיזתו הראשונה ביד ישאירו אתכם המומים. הגלקסי S3 מרגיש כל כך קל ביחס לגודלו שזה פשוט תפס אותנו לא מוכנים. מהר התעשתנו ונזכרנו שהסוללה לא בפנים, אולם גם לאחר הרכבתה הוא עדיין היה קל להפליא. המכשיר נוח מאוד לאחיזה עם ארגונומיה מצוינת המאפשר ניווט קליל בו ביד אחת (למרות שאיני בעל ידיים גדולות). נוחות האחיזה בולטת במיוחד בעת ביצוע שיחות, כאשר המכשיר מוחזק ביד ללא כל בעיה (במיוחד למי שחושש מהגודל).

ההפעלה הראשונה של ה-Samsung Galaxy S III ארוכה מאוד, כוללת הרבה חשבונות לסנכרון וההמלצה שלנו: למשתמש המומחה – פשוט לדלג על הכל ולהתחיל להגיד את הדברים בהתאם לצורך; למשתמשים מתחילים – לעקוב אחר מדריך ההפעלה על מנת לגלות מגוון מיכולות הסנכרון של המכשיר. לאחר ההגדרות השונות תגיעו למסך הבית, כאשר טיפים שונים יצוצו כמעט בכל תנועה שתעשו במסך על מנת ללמד אתכם על ממשק המשתמש החדש – TouchWiz NatureUX.

זהו בדיוק המקום לסיים ורק נזכיר כי ממש בקרוב אורי אליאבייב יפרסם באתר את הסקירה המלאה של ה-Galaxy S III. מי שמעוניין לשאול אותנו שאלות ספציפיות על המכשיר יכול לעשות זאת בתגובות, עליהן ננסה לענות בסקירה. נאפשר לכם גם לעלות לשידור ב”גאדג’טי משדר” ביום שני הקרוב החל מהשעה 19:00 בשידור חי באתר ולשאול אותנו שאלות על המכשיר שיהיה איתנו באולפן.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים