Gameloft משחררת טיזרים למשחקים חדשים ל-iOS ואנדרואיד

כולנו מכירים את חברת Gameloft הצרפתית המתמחה בפיתוח משחקים למכשירים ניידים. בסוף השבוע האחרון, ברוח תערוכת E3 2012, שיחררה החברה קדימונים לשני משחקים חדשים. המשחק הראשון הינו המשך לסדרת המשחקים המצליחה של עולם המירוצים – Asphalt, שייצא בקרוב בגרסה השביעית שלו. המשחק שופר משמעותית ביכולת הגראפית שלו ומתחדש במגוון מסלולי מירוץ חדשים הממוקמים בשנגחאי, האווי, רוסיה, מיאמי, לונדון ועוד מקומות אקזוטיים אחרים. גם המכוניות קיבלו שלל שיפורים ויגיע עם מגוון אפשרויות חדשות.

המשחק השני שהחברה תוציא לאור יהיה The Amazing Spider (או בעברית – “ספיידרמן המדהים”) ולפי השמועות הוא ישוחרר לקראת צאתו של הסרט החדש בסדרה שיעלה לאקרנית ב-3 ביולי. במשחק נגלם את הגיבור הראשי בעל הקורים ונילחם באויבים שינסו להרע לאנושות. בדומה לאספלט 7, הגרפיקה במשחק זה גם כן יוצאת מן הכלל.

Gameloft מפרסמת בנוסף כי תשחרר בקרוב את המשחקים למפתחי אנדרואיד ו-iOS. מה דעתכם, האם אספלט 7 יצליח לשמור על הקסם של הסדרה? או שאולי הלהיט יהיה דווקא משחק הספיידרמן החדש?

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים