הוכרז: Samsung Galaxy Chat עם אנדרואיד 4.0 ומקלדת פיזית

חברת סמסונג חשפה אתמול באופן רשמי סמארטפון חדש לשוק הנמוך, ה-Galaxy Chat, עם מקלדת QWERTY פיזית מלאה ומערכת ההפעלה אנדרואיד 4.0 ICS. ה-Samsung Galaxy Chat מביא את ממשק ה-TouchWiz Nature UX למפרט בסיסי (כמצופה) הכולל מסך מגע 3 אינץ’ ברזולוציית QVGA, מצלמת 2 מגה-פיקסל ללא פלאש, זיכרון מובנה 4GB, חריץ הרחבה MicroSD, קישוריות WiFi, בלוטות’ ו-GPS וסוללת 1,200mAh. משקלו 112 גרם ועוביו 11.7 מ”מ.

נכון, ה-Galaxy Chat רחוק מלהיות הסמארטפון העוצמתי בשוק, אך למרות זאת מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.0 (שמכשירים חזקים ממנו טרם קבלו) ומגיע עם Quick Office ואפליקציות ה-S Planner המוצלחות של סמסונג. ככה שמדובר במכשיר שיכול להתאים גם למגזר העסקי.

סמארטפון ה-Samsung Galaxy Chat יימכר לטענת סמסונג במחיר תחרותי ויושק תחילה בספרד (החל מהחודש) לאחר מכן בשווקים נוספים באירופה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון, סין ודרום מערב אסיה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים