גאדג’טי מסקר: לאיזו מטרה ובאיזו צורה שתבחר – Bondi

כיום, בעולם בו קשה למצוא אדם שלא מחזיק במכשיר טלפון, פשוט מאד למצוא אביזרים נלווים שנועדו (או לפחות מנסים) להעצים את חווית השימוש בו ואולי גם להבטיח את הגנתו ושלמותו של הגאדג’ט שלנו. אחד מהאביזרים הללו הוא Bondi, יצור קטן וחמוד דמוי אדם שבהחלט הצליח להרשים אותנו – בעזרת שתי ידיים ושתי רגליים הוא מסוגל לאחוז בבטחה ובצורה משעשעת למדי את הסמארטפון שלנו ובעצם כל מוצר אחר במידות המתאימות, החל ממפתחות ועד לספרי קריאה.

פרט לאצבעות הידיים והרגליים, כל חלק בגופו של Bondi עשוי מתכת גמישה המצופה בגומי נעים למגע – כך שנוכל להתאימו למגוון גדלים של מכשירים וגם להיות בטוחים שלא ייגרם להם כל נזק מהמגע איתו. במצבים מסוימים של כיפוף ניתן להגיע גם למצב בו יוכל Bondi לאחוז בכמה מכשירים בו זמנית, אולם במקרה זה עדיף שלא להסתמך על אחיזה בטיחותית עבור כל אחד מהם. מעבר לאחיזה, Bondi יכול לשמש גם להשענת מכשירים גדולים יותר כגון טאבלטים, בזווית נוחה שתאפשר צפייה בסרטים או הפעלה נוחה יותר של אפליקציות ומשחקים.

בראשו, כולל Bondi וו תליה עגול (בדומה לקולבי בגדים) שמהווה בעצם את ייעודו העיקרי של האביזר – תלייתו של המכשיר הנייד בסמוך אלינו. קחו למשל מצב בו שקע חשמל ממוקם בגובה רב שכבל המטען החשמלי לא יכול לקשר בינו ובינינו – במקרה זה נצטרך פשוט לעמוד עם המכשיר בידינו או להסתמך על חוזקו של החיבור החשמלי, בתקווה שיהיה חזק דיו להשאיר את המכשיר שלנו תלוי באוויר. וו התליה של Bondi הוא בן 80% מהיקף המעגל השלם – מה שהופך את תלייתו יחד עם המכשיר שלנו לבטיחותית הרבה יותר. ניסינו ברכב, ניסינו ברכבת – מלבד העיניים הגדולות שהופנו לעבר היצור הלא שגרתי, לא היה נראה שמשהו לא בסדר – לא היה סיכוי לנפילה של Bondi או של המכשיר שלנו.

למרות חוזק האחיזה והתלייה הבטיחותית, לא היינו ממליצים להשתמש ב-Bondi בעת ריצה או רכיבה על אופניים – שתי פעולות הכוללות טלטולים רבים המסוגלים לנתק את וו התלייה ממקומו ובמקרה של נפילה – לגרום להרבה יותר נזק. מעבר לכך, כל שימוש נוסף ב-Bondi הוא פרי דמיונכם בלבד ואנו בטוחים שגם אם אין לכם צורך בתליה או באחיזה בטוחה של הסמארטפון שלכם – תוכלו למצוא לו עוד מגוון שימושים.

Bondi מגיע בעשרה צבעים שונים ועלותה של יחידה אחת 59 שקלים. המחיר אולי נראה קצת גבוה, אך לאחר השימוש בהחלט ניתן להצדיק אותו. באתר החברה ניתן למצוא גם מבצעי רכישה לקבוצות. והנה הטבה לגולשי גאדג’טי: ברכישה דרך אתר החברה, הקישו את הקוד ilikebondi וקבלו 10% הנחה.

בנוסף, במהלך תכנית “גאדג’טי משדר” הקרובה (יום שני 09.07.12 בשעה 19:00), שלושה מקוראינו יוכלו לזכות ב-Bondi במתנה. עקבו אחר השידור לקבלת הפרטים המלאים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים