מקורות רבים ברשת: אפל תכריז על מכשיר האייפון הבא ב-12 בספטמבר

בכתבה שפרסמנו בשבוע שעבר אודות השמועות לפיהן מכשיר האייפון הבא יתחיל להימכר ב-21 בספטמבר, ציינו גם כי אירוע ההכרזה צפוי להתקיים כמה ימים לפניו – בין ה-6 ל-13 בספטמבר. כעת, מדווחים מספר מקורות ברשת כי בידיהם מידע על כך שאירוע ההכרזה החגיגי ייערך ביום רביעי, ה-12 בספטמבר, בו תציג אפל את מכשיר האייפון הבא יחד עם iPad Mini וגרסה חדשה של נגן ה-iPod.

הראשונים לדווח על תאריך ההכרזה היו iMore ו-iLounge שעשו זאת כבר אתמול בערב, כשהיום הצטרפו אליהם כמה מקורות גדולים יותר – ביניהם אתר AllThingsD הנמצא בבעלות עיתון הוול סטריט ג’ורנל, סוכנות הידיעות רויטרס ואתר הפיננסים בלומברג. כולם מדווחים על תאריך זהה ועל מקור מהימן שאימת מולם את המידע. שילובן של שתי השמועות על תאריך ההכרזה ותאריך ההשקה מוליד נוהג מוכר של אפל – להשיק את המוצר כעשרה ימים לאחר הכרזתו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים