סמסונג החלה להפיץ הזמנות לאירוע Unpacked שייערך בסוף החודש

לפני שעות בודדות החלה סמסונג לשלוח לעיתונאים ברחבי העולם הזמנות לאירוע ה-Unpacked שתקיים בברלין ביום רביעי, ה-29 באוגוסט – יומיים בלבד לפני פתיחת תערוכת האלקטרוניקה IFA. על גבי ההזמנה מופיע לוגו ה-Unpacked המוכר ובראשה מתנוסס המשפט “כשרגעים קסומים הופכים למציאות”, המשלים את הימצאותו של מקל הקסמים שעשוי לרמז על קיומו של עט סטילוס במכשיר החדש שיוצג – ככל הנראה Galaxy Note 2.

על פי השמועות, מכשיר ה-Galaxy Note 2 יהיה בעל חזות דקה יותר ויכיל מסך HD מסוג Super AMOLED בגודל 5.5 אינץ’, לעומת קודמו שהכיל מסך בגודל 5.3 אינץ’. הכרזה זו, באם תקרה, תבוא כ-11 חודשים לאחר הכרזתו של מכשיר ה-Note הראשון שהתקיימה גם כן במסגרת תערוכת IFA שבברלין.

כזכור, מלבד אירוע זה שיתקיים בסוף החודש, מתכננת סמסונג לקיים אירוע נוסף ב-15 באוגוסט, שם להערכתנו היא תכריז על מועד השקתו של מכשיר ה-Galaxy Note 10.1 המחודש שנחשף לראשונה בתערוכת MWC שהתקיימה בפברואר. חשוב לציין כי סמסונג עשויה להציג את שני המכשירים הנ”ל באירוע ה-Unpacked שיתקיים בסוף החודש ובאירוע הקרוב יותר להציג מוצר אחרי לגמרי. בכל אופן, אנו ניידע אתכם בפרטים נוספים אודות האירוע המסתורי מיד כשאלו יתקבלו.

אירוע ה-Unpacked יתקיים ביום רביעי, ה-29 באוגוסט בשעה 20:00 שעון ישראל. אנחנו כמובן נהיה כאן על מנת לעקוב ולעדכן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים