הוכרז: Samsung Galaxy Note 10.1 החל ממחר במחיר של 499 דולר

הרבה הפתעות אין כאן, מאחר שהכל כבר היה ידוע, אבל לפחות עכשיו זה רשמי: Samsung Galaxy Note 10.1 הוכרז הערב בארה”ב. אז מה יש לנו שם? בדיוק כפי שהודלף פעמים רבות, המפרט יכלול מסך 10.1 אינץ’ ברזולוציה של 1280 על 800, מעבד מרובע ליבות Exynos 4 מבית סמסונג במהירות שעון של 1.4GHz, זיכרון של 2GB RAM, אפשרות להרחבת זיכרון של עד 64GB, מצלמה קדמית 1.9 מגה-פיקסל, מצלמה אחורית 5 מגה-פיקסל וסוללת 7,000mAh. הנתון המפתיע הוא שהמכשיר יהיה זמין כבר החל ממחר, והמחיר? 499 עבור גרסת ה-16GB וכ-549 דולר עבור גרסת ה-32GB.

לא מדובר על משהו שלא ציפינו לו, אך לראשונה נחשפו מחיריהם של שני הדגמים, פרט שלא היה זמין לנו בעבר וכמו כן מועד הזמינות המידי שבהחלט מדובר על שאפו גדול לסמסונג. המחירים גם הם בהחלט הוגנים בהתחשב שאכן מדובר על אחד הטאבלטים החזקים ביותר בשוק והעט סטיילוס ויכולתיו אכן משדרגות אותו ונותנות לו עדיפות על פני מתחריו הגדולים.

אז עכשיו שכל הפרטים נחשפו –  אתם קונים?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים