בשקט בשקט ולפני כולם: Jelly Bean ב-ASUS. כל השאר צריכים ללמוד…

מאז ומתמיד ASUS היתה ידועה כחברה התומכת רבות בלקוחותיה גם לאחרי הקניה. לא זכורה לנו יצרנית שדאגה לשחרר עדכונים בצורה טובה כפי שעושה ASUS בשנים האחרונות. ועכשיו, שוב מוכיחה ASUS שהיא ראויה לתואר המכובד. החברה שולחת את עדכון Jelly Bean לפני כולם ללא הכרזות והודעות. המכשירים שזוכים לעדכון הם הטאבלטים Transformer Pad, Prime and Pad Infinity ו-Transformer Pad TF300.

אט אט מבינות היצרניות שמעבר למכשיר טוב, הצרכן מחפש גם מכשיר עדכני שיהיה רלוונטי גם כמה חודשים לאחר הרכישה, כך למשל ניתן כבר לראות שסמסונג ו-HTC ממהרות להודיע על עבודה מאומצת להבאת עדכון Jelly Bean שצפוי להגיע למכשירי הדגל שלהן כבר בסוף אוגוסט או בתחילת ספטמבר.

בנוסף לעדכון החשוב, אסוס מעדכנת את ASUS OS (תוספת ממשק קליל למדי של ASUS) המאפשרת מצב חיסכון בחשמל, חיפוש כללי במכשיר ושלל פיצ’רים נעימים שאינם מכבידים על ממשק המשתמש האנדרואידי, כפי ש-ASUS משתדלת ומצליחה לעשות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים