גודל טקסט »

"סטנדרט הזהב": ה-iPhone 5 ממריא במכירות

מאת | 16 בספטמבר 2012, 15:04 | סלולר

אחרי חודשים של ספקולציות והשערות, שמועות והדלפות, זה הגיע רשמית. ביום רביעי האחרון (12 לספטמבר) כל חובב טכנולוגיה היה צמוד למסך בכדי לצפות בעדכונים מהכנס המיוחד של אפל, בו חשפה אייפוד נאנו חדש, אייפוד טאץ' משופר וכמובן את שובר השיאים התורן – iPhone 5. "זהו סטנדרט הזהב החדש" אומר פיל שילר, סגן נשיא באפל. ההזמנות המוקדמות של האייפון החדש לא מאכזבות, ככה אומרים באפל, ולפי כל ההשערות החברה תצליח למכור מעל ל-10 מיליון מכשירים בשבוע הראשון.

בשנה שעברה אפל מכרה 4 מיליון יחידות של iPhone 4S במהלך סוף השבוע הראשון, והפעם 10 מיליון יחידות בשבוע של ה-iPhone 5 נראים ברי השגה, כל עוד לאפל יש מספיק אספקה לעמוד בביקוש. אנליסטים מעריכים כי ימכרו לפחות 26 מיליון יחידות עד לסוף השנה וכשמביטים לטווח הארוך, האנליסט מארק מוסקוביץ' מדבר על כ-168 מיליון יחידות שימכרו תוך כדי 2013, כששיא המכירות יגיע לקראת סוף השנה הנוכחית, בתקופת הקניות לרגל חג המולד.

לפי דבריו של מוסקוביץ' האייפון 5 יביא את העולם להתפתחות טכנולוגית של ממש, מדובר פה על קישוריות ה-LTE שנמצאת במכשיר, שמהירה פי כמה וכמה מהתשתיות בישראל. ההתפתחות הזאת תגרום למדינות רבות להחליף את התשתיות הישנות שלהן בתשתית שתוכל לתמוך ב-LTE, ועם כניסתו של האייפון 5 לשוק, כל מדינה שתסחור בו תעלה את רמת הכלכלה שלה.

מסכמים את 2014: בואו לבחור את סמארטפון השנה! לחצו כאן
/ תגובות לכתבה /
  • http://www.goldkanal.de/pictures/personen/babylon5/char13.jpg Kosh Naranek

    כמה פראירים יש ?

    כי פראירים לא מתים הפ פשוט מתחלפים :)

  • אוהד

    אז מה שהם מוכרים הרבה זה לא אומר שהמכשיר טוב ומחדש או כל דבר אחר! זה רק אומר שיש לחברה עדין שם עם סטייל שכולם הולכים אחריו עוד מאז האייפון 4 מלפני שנתיים!

    • קנאים

      קנאים פאנדוראייד
      איפון 5 הולכת לשבור שיא במכירות ביותר בהיסטוריה..
      אל תגידו שכל העולם עיוור אל תביכו את עצמכם.. יום טוב.

      • A.R

        תקשיב, את זה שהאייפון ימכר עכשיו במיליונים, כולם ידעו! לא חסרים חסידי אפל בעולם!

        אבל ביום רביעי, התחילה הנפילה הגדולה של אפל, כמו כל חברה גדולה, אף אחד לא ישים לב לזה – האייפון הזה ימכר כמו לחמניות אלא שבעוד חצי שנה – שנה, כמות האנשים שיבינו איזה זבל הם קנו, עם כמות מכשירי האנדרואיד וה-Windows Phone שיפגינו ביצועים הרבה יותר מרשימים מהאייפון 5, תהייה כזאת גדולה, שבפעם הבאה הם יצטרכו לשבור את השוק מחדש בשביל לשכנע אנשים לקנות עוד אייפון.

        • בלו

          1.2.3 תתעורר מהחלום.

          • A.R

            תקשיב, כבר עכשיו האייפון צפוי להיות חמישי בשוק!
            זה אחלה שיש רבים כמוך שבטוחים שזה הסמארטפון הטוב ביותר, אבל העודבה אומרת שבתוך שנתיים מערכת הפעלה מקרטעת כמו אנדרואיד הצליחה להתעלות על ה-iOS.
            רוב משתמשי הסמארטפונים בעולם משתמשים במכשיר אנדרואיד! מה תגיד על זה?!
            עזוב, אני יודע מה תגיד – שיש רק 6 מכשירי אייפון מול מאות של אנדרואיד ובלה בלה בלה – אילו הם התירוצים שלכם. בדיוק כמו שאמרתם שבוע שעבר "נו מה רציתם שיחדשו לכם תוך שנה מאז האייפון 4S?! אז הלכו בקטן" – מה זה בקטן?! הגדילו את המסך למינימום הסטנדרטי היום ושמו מעבד חדש שהם אפילו לא מוכנים לחשוף את הארכיטקטורה שלו!

            אנשים מתעוררים מהחלום שלהם – אני לא חולם, אני רואה את מה שכל אחד בעולם הזה (העולם הטכנולוגי, התכנותי – לא צרכן פשוט כמוך) רואה!

          • גורו

            תגובה ל AR
            חח תתעורר אחי. ברור שיש לאנשים יותר ס.פ של אנדרואיד מאפשר של אפל מכיוון שלאנשים אין כסף לקנות אפל אז הם מסתפקים בחיקויים זולים ומסריחים של אנדרואיד למרות ש GS3 אהבתי אבל הוא סך הכול סוגר פעריי ביצועים עם האייפון 4S. זה כמו למשל יש לאנשים יותר רכבים עממיים מאשר יוקרתיים זה לא אומר שהיוקרתיים זה זבל אלא להפך.

          • A.R

            דוגמא ממש לא נכונה. לך תסתכל השוואות בין האייפונים לבין מכשירי האנדרואיד.
            כבר מה-Samsung S II אפל נכנסה לפיגור.

          • אפל זה בולשיט !!

            לגורו,
            המחיר לצרכן לא אומר כלום (ראה פער מחירים, בין ישראל לעולם!), מחיר עלות ייצור, זה משהו אחר..

            סמסונג, HTC, סוני, נוקיה, אסוס, LG, וכל שאר החברות משקיעות בייצור של סמרטפונים איכותיים (גורילה גלס וכ'ו).
            משקיעות בפיתוחים (מעבדים, מצלמות, מסכים), חוייה (קול, מונסטר ב HTC) ועוד ועוד..

            ובמה אפל משקיעה?
            יחסי ציבור, ופירסום..
            מכשירים שעולים פי 2 פחות (בייצור, בהשוואה ליצרנים אחרים),
            נמכרים ב פי 2 יותר (מחברות שבאמת משקיעות במוצרים שלהם)..

            תגיד שסיגריות לא גורמות לסרטן.. נשמע יותר אמין..

        • נעה

          אתה שקרן!!!
          אתה בעצמך אמרת שאייפון 5 לא ימכור.
          כאן באתר הזה ניסיתי לעשות שטיפת מוח.
          אתה עלוב ופטתי עם רגשי נחיתות ודימוי עצמי ברצפה.

          • A.R

            מתי אמרתי שהאייפון לא ימכור?!?!

          • רמי

            לכל אורך תשע"ב במסגרת פינתך הקבועה "אפל דועכת" "מיקרוסופט עומדת לעקוף את אפל". אתה לא מודע לחומרת מצבך הנפשי והרגשי. דחוף לקב"ן…

          • A.R

            אני צריך קב"ן?! אתה צריך לכתה א'!
            ילדודס, אפל דועכת זה לא אומר שאפל לא תמכור את האייפון 5 והוא לא יצליח. זה דומינו הרבה יותר מורכב מבשביל שאתה תבין אותו.
            ומייקרוסופט, בעוד שנתיים שלוש, תעקוף את אפל!!

          • גורו

            תגובה ל A.R
            תגיד אתה רציני? ראית פעם בכלל ביצועים של אייפון 4S?? אני לא מדבר איתך עכשיו על ממשק משעמם או על הכול במערכת סגור בלה בלה ( אפשר לפרוץ דרך אגב אל תספר לאף אחד ששש )
            אתה באמת מאמין שהביצועים של SG2 יותר טובים מ אייפון 4S ? ולא על נייר אלא בפועל !!
            ושאלה יותר רצינית עכשיו אתה באמת מאמין ש SG3 יותר מהיר בביצועים מאייפון 4S ?? לא הייתי אומר בהרבה אני בדקתי.. שגם ישר הרבה אפליקציות שעובדות פי 1000 יותר מהר מאשר ב GS3.

          • גורו

            תגובה לA.R
            אם אתה חושב שאפל תדעך אז אתה כאן הילד שאין לו מושג מהחיים. תקלוט זהו מותג עולמי זהו הוא נכנס עמוק למוח של אנשים והוא רק יגדל ויגדל. ובוא נגיד אתה צודק ואפל יום אחד תפול חזק ואף אחד לא יקנה יותר מכשירים שלה. נו אז מה ?! יש להם כול כך הרבה כסף שהם יכולים לקנות את סמסונג HTC יחד ועוד כמה חברות על הדרך.
            אחי הם פשוט ייצרו אייפון עם מערכת הפעלה פתוחה ועם מסך גדול וזהו ואז כול העולם כבר יעבור לאייפון. אז אל תדאג לאפל הם מפוצצים בעשרות אלפיי מיליארדיי דולרים. הם פשוט מאוד לא יכולים ליפול זה לא אפשרי פשוט.

          • A.R

            "יש להם כול כך הרבה כסף שהם יכולים לקנות את סמסונג HTC יחד ועוד כמה חברות על הדרך"
            ואני ילד קטן.
            כל התגובה שלך היא תגובה של ילד חטיבת ביניים.

            שים לב, איך בתוך חצי שורה סתרת את עצמך. אייפון נכנסה לראש למעט מאוד אנשים, למעשה – לא חסרים משתמשי אייפון שמאוד התאכזבו מהאייפון 5. אלו הם המשתמשים שאשכרה מבינים על מה הם מדברים בכל מה שקשור לחומרה ותוכנה.

            "אחי הם פשוט ייצרו אייפון עם מערכת הפעלה פתוחה ועם מסך גדול וזהו ואז כול העולם כבר יעבור לאייפון":
            ההשוואה בין אנדרואיד ל-iOS מצחיקה אותי. רואים שאתה ילד – אנדרואיד זה הרבה מעבר למערכת קוד פתוח!

            בנוגע לנפילה. כשאני אומר שאפל תיפול – אני לא מתכוון שהחברה תפשוט רגל כמו שכמעט קרה לה בשנות ה-90. בעולם הטכנולוגי, "נפילה" זה כשאתה נמצא בפיסגה ובתוך 5 שנים אתה נופל למקום השלישי בשוק!
            זאת הנפילה שאני חוזה לאפל – החברה הזאת תמשיך לעשות מיליונים על הגב שלכם, אתה יכול להירגע.

      • נעה

        לא "הולכת לשבור" אלא כבר שברה תוך יומיים.
        הכמות שאפל מכרה בסוף השבוע הזה (שטרם הסתיים – יום ראשון נגמר בקליפורניה רק בעוד 17 שעות) עןלה בהרבה על מספר מכשירי LUMIA 920 שנוקיה תצליח למכור עד סוף דצמבר.
        עדר הסמסונג שכאן שחי תחת האופוריה של "20 מיליון SGS3 במאה ימים" הולך לחטוף את שוק חייו שבועד 98 ימים אפל תפרסם משהו כמו "54 מיליון אייפון נמכרו במאה הימים הראשונים".
        רק אפל מסוגלת להרוויח כל כך הרבה כסף בגלל שרק לאפל יצא מוניטין כזה שלקוחותיה מוכנים להתאמץ ולשלם 100 דולר יותר כדי לאחוז ביד יצירת אומנות טכנולוגית ולא מוצר של חקיינים.
        רק אפל מייצרת הן את החומרה והן את התוכנה בהתאמה הדוקה להשגת שלמות בביצועים.
        רק לאפל יש חנויות מקוונות שמספקות את כל הצרכים של לקוחותיה.
        רק אפל מציעה חווית קניה שאין שני לה במאות חנויותיה שכל אחת מהן היא יצירה של אדריכלות על.
        רק קוני אפל בטוחים שהם ישיגו מחיר שיא עבור האייפון המשומש שלהם.
        רק רוני אייפון בישראל יודעים שאת האייפון שלהם מתקנים בשעת הצורך במעבדת אפל האירופאית ולא בשוק מחנה יהודה.

        • A.R

          חחחח
          ואת טוענת שאני שוטף לאנשים את המוח?
          את עברת שטיפת מוח רצינית?
          שוב אזכיר שאני מתכנת ואני יכול לומר לך כאן ועכשיו שהחומרה והתוכנה של אפל בינוניות מאוד ורחוקות לשלמות בביצועים אם נסתכל על שלמות כסטנדארט משתנה של רמת ביצועים.
          נעה, האייפון ימכור הרבה הרבה יותר מהלומיה 920 (אלא שאני ממליץ ל לא לזלזל במכשיר שהציון שלו כרגע עומד על 9.1 ובניגוד לשאר המכשירים שהושקו בסתיו האחרון הוא היחיד שחידש לנו משהו!), אבל זה לא בגלל שהוא טוב יותר, אלא בגלל עוד חבר'ה כמוך.

          • בלו

            חחח 9.1 ועדיין לא קיבלו את המכשיר ליידים.
            המכשיר עדיין לא יצא למכירה ואף אחד לא יודע כלום על המערכת הפעלה שלו יותר מדי.

            תעשה לנו טובה. אם היית אומר לי פלאפון אחר יש סיכוי שלא הייתי מתווכח איתך בכלל.

          • A.R

            בלו, כבר עכשיו ברור שה-Windows Phone 8 תהייה מערכת הפעלה מאוד מתקדמת לסמארטפונים!
            מעבר לכך, מסתבר שלאנשים יותר מעניין נושא התצוגה הגרפית והתוכנה, שלא לדבר על איכות המצלמה שתהייה במכשיר ה-PureView הזה – המכשיר היחיד שהציג משהו חדש ומהפכני בספטמבר האחרון, מאשר אקסטרה 50 גרם בכיס.

            http://www.gsmarena.com/nokia_lumia_920-4967.php

          • me

            תגובה ל גורו .
            מהמשכורת שלי אני יכול לקנות 4 אניטלפון בחודש אבל לביתשלי לא ניכנס שום אפל.. חברה שנוהלה  על ידי האנטישמי
            גובס שהלך לעזאזל.
            זה שאתה אדם קטן וחושב שעל ידי קנית
            אניטלפון תפסת את אלוהים בב***ם זאת בעיה שלך

          • me

            *האנטישמי 

    • שם

      עוד פאנבוי עיוור. תקרא שוב את הכתבה אחרי שתוציא את האנדרואיד שלך מהתחת.
      בתור בעל מכשיר אנדרואיד הדיווח הזה נשמע מאוד הגיוני בהתחשב בכמות הפאנבויים של אפל. זה הדבר הטוב היחידי שיכול לצאת מפאנבויזם עיוור.
      הבעיה היא שהחברות בארץ עדיין עסוקות בלבכות על כל הכסף שיכל להכנס לכיס של בעליהן ואבד בשל השינוי שענף הסלולר עובר סוף סוף. יש סיכוי דיי טוב שלא יקרה פה כלום.

      • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... איריס

        מה ?
        תסביר

  • http://www.goldkanal.de/pictures/personen/babylon5/char13.jpg Kosh Naranek

    "לפי דבריו של מוסקוביץ' האייפון 5 יביא את העולם להתפתחות טכנולוגית של ממש, מדובר פה על קישוריות ה-LTE שנמצאת במכשיר, שמהירה פי כמה וכמה מהתשתיות בישראל. ההתפתחות הזאת תגרום למדינות רבות להחליף את התשתיות הישנות שלהם בתשתית שתוכל לתמוך ב-LTE, ועם כניסתו של האייפון 5 לשוק, כל מדינה שתסחור בו תעלה את רמת הכלכלה שלה."

    לא נראה לי
    אבל אם זה יקרה אני אוכל את הכובע שלי

  • אחד שמבין

    1. לגלקסי 3 יש מעבד a9
    ואיפון 5 יש מעבד a15
    המעבד של איפון הרבה יותר חזק מהמעבד של גלקסי…
    2. לגלקסי 3 יש HD
    ולאיפון 5 יש מסך רטינה כמו באייפד 3 אז האיפון מנצח!!!!
    הגודל מושלם ליד… ונוחה…
    אפל זה נוחות ואיכות!!!!!

    פאנדוראידים מסתכלים על כמיות ליבות וכמה שיותר גדול המסך…
    תסתכלו קודם על איזה ליבה מדוברת ומסך גדול? תקנו נקסוס 7

    זה טלפון !

    • נדב

      אני גם אוהב אייפון, אבל הטיעונים שלך פשוט דפוקים, חסרי ביסוס ומעדים על כך שאתה חסיד של והולך אחריה בצורה עיוורת. ושלא תבין אותי לא נכון, אני עכשיו עם SGS1 ואני מתכוון לקנות את האייפון 5 אבל לא מהסיבה הפשוטה שהSGS1 כבר בקושי זז, ןחבר שלי קנה את ה3GS חודשיים לפני והמכשיר שלו עובד חלק. (לי יש CM9). אני לא רוצה לקנות מכשיר ואחרי שנה וחצי לראות אותו גוסס. לא אכפת לי להיות סגור ונעול כל עוד זה עובד חלק וחווית המשתמש לא נפגעת.

      • נדב

        **אבל מהסיבה הפשוטה**

    • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... הכנס את שמך…

      איזה שטויות! מעבד של האייפון הוא a15 אבל כפול ליבה, של אנדרואיד הוא a9 מרובע ליבה מה שהופך אותם לשווים ואני יודע מה אני אומר.
      חלאס לדבר שטויות, מסך זה לא מה שקובע..

      • A.R

        דווקא מעבד ה-A9 מרובע הליבה נחשב לשווה כוחות עם ה-Snapdragon 4S כפול הליבה של Qualcomm.

        המעבד של האייפון, על הנייר צריך להיות מעבד מאוד חזק.
        אבל המעבד הוא תוצרת אפל, לכן אין לדעת – אני מחכה לפרסום מלא לגביו לפני שאפשר יהיה לשפוט.

    • בלו

      למה אתם כל הזמן מתעסקים במפרטים של הפלאפונים במקום החוויה שהוא יתן לכם.
      הרי 90% מהפלאפונים של השנה האחרונה יוכלו להריץ כמעט אותו דבר, שניה אחת יותר שניה אחת פחות.

      הנה טאבלט עם 4 ליבות מהשנה האחרונה +2GB RAM תקוע לגמרי קיבל 5.4 מתוך 10 רק בגלל שלסמסונג אין מושג קלוש באיך להעביר חוויה למשתמש.

      http://www.theverge.com/2012/8/15/3243546/samsung-galaxy-note-10-1-review

      גם החומרה הכי טובה בעולם לא תהפוך ממשק גרוע ותקוע שדוחפים לכם למוצלח.

      • A.R

        מסכים איתך!
        הרי למה מדברים על חומרה? כי אנדרואיד לא מערכת הפעלה יציבה! Google לא מצליחים להשתלט עליה ובשביל שמעררכת ההפעלה הזאת תרוץ כמו שצריך, צריך לתת לה דחיפה ממפרט רציני!

        אז בוא נדבר רגע על התוכנה:
        ה-iOS, לא משנה מה תגיד, היא מערכת הפעלה מ-ש-ע-מ-מ-ת ברמה מציקה!
        מה הקטע של ממשק משתמש זהה מ-2007 עד היום?!
        איך אין שינוי ב-GUI? מה מעצבי ה-iOS חושבים לעצמם כשהם משדרגים את הגרסאות?! אנשים מרגישים תקועים במקום ולא משנה איזה סיפורים יספרו להם.
        לדוגמא:
        מסך אנשי קשר – עדיין סתם רשימה של שמות.
        מסך ה-Playlist – עדיין סתם רשימה של שירים.

        אלו הם דברים שהציקו לי מההתחלה באייפון ולא רק שזה לא שופר – שום דבר אחר ב-GUI לא שופר!

        חווית המשתמש באייפון היום היא כבר לא כ"כ גבוהה. 5 דקות ונמאס, הוא לא מעניין יותר!

        • בן אדם חכם

          איך אתה מסביר את זה שכל העולם קונה רק איפון 5 ?
          הוא הולך לשבור שיאים יותר מסמסונג וhtc…
          לא סתם ישברו שיא…
          יש סיבה! די להיות מפגרים
          1. גודל מושלם 4 אינצ מושלם ליד אפל עשתה אותו הכי טוב בשביל הלוקחות שלה…
          שאצבע יכול להגיע לכל המסך… בגלקסי צריך 2 ידיים בשביל להגיע לכל המסך..
          תודו שאפל יותר חכמה מסמסונג מבחינת נוחות ואיכות תודו!!!
          למה צריך 4.8? מדי פעם שיחקתי בגלקסי של חבר שלי התרגלתי אבל עדיין…
          תקנו טאבלט אם אתם רוצים מסך גדול.. כמו שהוא אמר זה טלפון!
          2.המסך רטינה !!! הדוייק של האיכות !!!
          3.אותי אישית הממשק לא משעמם… זה תלוי בטעם של כל אחד..
          4. אפל מעדכנים את כל המכשירים שלהם גם איפון 3..
          אני אומר לכם שאפל יותר חכמה מסמסונג למה?
          אני רוצה לראות שסמסונג תעשה מכשיר חזק כמו איפון 5 בגודל 4 אינצ!!!
          אפל יכולה לעשות 4.8 אינצ שזה יותר מקום!! וזה יזיין את כל המכשירים שבעולם..
          סמסונג לא חכמה כמו אפל ולא הצליחה לעשות מכשיר חזק בגודל 4 אינצ..
          אפל כן הצליחה והיא לא תעשה 4.8 היא לא מושפעת מהמתחרים שלה..
          היא תעשה הכל בשביל נוחות ואיכות בשביל הלקוחות שלה…

          • me

            איך אתה קורא לעצמך בן אדם חכם אם אתה כותב כל כך הרבה שטויות…
            אדם טיפש יותר מתאים לך

          • eshcol

            לא כול כך חכם…אם היו מוכרים את הs3 ב200$ גם הוא היה נמכר בעשרות מיליונים.אז אם ימכרו אייפון 5 כמו לחמניות חמות זה אך ורק כי זה מחיר שווה לכל נפש

        • גורו

          תאמת המסך רשימת אנשיי קשר הרבה יותר יפה ונעים לעין מאשר של גאלקסי 3

        • בלו

          מסך playlist סתם שירים ? לאפל יש כנראה את הנגן הכי טוב שאפשר למצוא היום. מאז האייפוד הם למדו איך להפוך את הממשק שלהם להכי טוב שאפשר.
          אני לא ראיתי עדיין חברה שעושה את זה כמוהם.

          ממשק מ 2007 ? למה צריך משהו אחר ? לווינדוס היה אותו ממשק משנות ה 90 למה לא דיברת עד היום ? לאט לאט הם הוסיפו תוספות של גרפיקה וודיג'טים נכנסו רק בויסטה לדוגמה שהיו שנים אחורה.

          אני פחות אוהב את הממשק ה tiles ואת הלוח שנה ב WP7 שלא נותן לי מידע בכלל.

          • A.R

            "לווינדוס היה אותו ממשק משנות ה 90 למה לא דיברת עד היום ? לאט לאט הם הוסיפו תוספות של גרפיקה וודיג'טים נכנסו רק בויסטה לדוגמה שהיו שנים אחורה."

            אז הם כן שינו ממשק. פעם, שככל מה שיכולת לעשות היה לשים עכבר ולאפשר עוד תמונות רקע אז הממשק היה דומה – כמו בשנות ה-90.

            בשנות האלפיים, יש שינויים ושיפורים בממשק של ה-Windows, אפילו בין ה-Vista ל-7 היה שינויים קלים בממשק המשתמש שלא לדבר על זה שיהיה עכשיו בין 7 ל-8.

          • בלו

            השינוי היחידי הגדול יהיה בווינדוס 8. מעבר לזה שינויים מינורים לחלוטין.
            מה שכן נתנו לך תוספות של פיצ'רים וזה בדיוק מה שאפל עושה.

          • A.R

            אחלה, מייקרוסופט וגול מספקות שינויים (ארשה לי, חידושים טכנולוגיים) גדולים! זה בדיוק מה שאפל לא עושה!

          • A.R

            מייקרוסופט וגוגל**
            טעות שלי.

  • אדוארד ויטנבק

    אני מקווה שישראל תעבור לרשת הLTE בזמן הקרוב כי רוב המכשירים שיצאו בעתיד יהיו עם הLTE

  • יוסיHD

    אפ ההזמנה המוקדמת גמרו את כמה שיש, מעניין כמה שיש

  • http://מידעחשוב מיכאל
  • אריק

    איי איי הפאנדרואידים בארץ בטח אוכלים תלב.

    בטח יבוא מישהו עכשיו ויגיד שיש 168 מיליון פאנבויז של אפל.

    • אפל זה בולשיט !!

      :) :) :)

  • פאנדרואיד

    יש 168 מיליון פאנבויז של אפל

  • בן אדם חכם

    לA.R
    איך אתה מסביר את זה שכל העולם קונה רק איפון 5 ?
    הוא הולך לשבור שיאים יותר מסמסונג וhtc…
    לא סתם ישברו שיא…
    יש סיבה! די להיות מ פ ג ר י ם
    1. גודל מושלם 4 אינצ מושלם ליד אפל עשתה אותו הכי טוב בשביל הלוקחות שלה…
    שאצבע יכול להגיע לכל המסך… בגלקסי צריך 2 ידיים בשביל להגיע לכל המסך..
    תודו שאפל יותר חכמה מסמסונג מבחינת נוחות ואיכות תודו!!!
    למה צריך 4.8? מדי פעם שיחקתי בגלקסי של חבר שלי התרגלתי אבל עדיין…
    תקנו טאבלט אם אתם רוצים מסך גדול.. כמו שהוא אמר זה טלפון!
    2.המסך רטינה !!! הדוייק של האיכות !!!
    3.אותי אישית הממשק לא משעמם… זה תלוי בטעם של כל אחד..
    4. אפל מעדכנים את כל המכשירים שלהם גם איפון 3..
    אני אומר לכם שאפל יותר חכמה מסמסונג למה?
    אני רוצה לראות שסמסונג תעשה מכשיר חזק כמו איפון 5 בגודל 4 אינצ!!!
    אפל יכולה לעשות 4.8 אינצ שזה יותר מקום!! וזה יזיין את כל המכשירים שבעולם..
    סמסונג לא חכמה כמו אפל ולא הצליחה לעשות מכשיר חזק בגודל 4 אינצ..
    אפל כן הצליחה והיא לא תעשה 4.8 היא לא מושפעת מהמתחרים שלה..
    היא תעשה הכל בשביל נוחות ואיכות בשביל הלקוחות שלה…

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      כנראה שיש לך ידיים של גמד אם אתה צריך 2 אצבעות בשביל גלקסי…
      ומה הקשר מסך רטינה אם הרזולוציה שלו זה 1130 על 660 (לא מדוייק אבל משהו בסיגנון… אין לי כוח לבדוק)
      המסכים היום מגיעים להרבה יותר מזה..
      הממשק תמיד אפשר לשנות (לפחות באנדרויד).. זה הדבר שהכי עיצבן אותי באייפון, אי אפשר לשנות את זה!!!
      הדבר היחידי שאני מסכים איתך זה העידכונים למרות שממש לא אכפת לי מזה..

    • A.R

      אתה חושב שכוחו של המכשיר תלוי בגודל המסך באינצ'ים?! מה אתה מצחיק?!

      בוא אני אסביר לך:
      בשנת 2007 קם בן אדם חכם (אבל באמתכן? לא כמוך), סטיב ג'ובס (ז"ל), שמבחינתי הוא סוג של אל בעולם הטכנולוגיה ואמר מספיק למקשים – הגיע הזמן לחידוש, לשינוי – הגיע הזמן למוצר איכות מבית אפל כמו שהיינו יודעים לתת פעם. ובום, הוא הנחית עלינו פצצה שלא היינו מוכנים לקראתה בכלל! האייפון הראשון הושק!

      http://www.youtube.com/watch?v=6uW-E496FXg

      האייפון היה חדשני, יפייפה (!!!), נוח ופשוט לשימוש. סטיב ג'ובס היה ממתכנני המוצר הזה והוא עבד עליו הרבה שנים! הרבה מאוד אנשים, ואתה ביניהם, לא ישכח לאפל את העובדה שהיא הביאה אלינו את טכנולוגיית המולטי טאץ' בצורה מאוד נוחה לשימוש! למען האמת, זה הדבר היחיד שאפ הצליחה לשמר במוצריה.

      אבל, התחושה שלי היא שמאז שמצבו הבריאותי של ג'ובס הלך והדרדר אפל פשוט נתקעה במקום! ומאז שהוא נפטר אפל כבר לא מחדשת לנו כלום!! פרט ל-Siri אין שום דבר מרשים באייפון 4S ובאייפון 5 שציפו ממנו ליותר – גם שדרוג שכזה לא תמצא!

      עכשיו אגיב לך על כל הנקודות שציינת:
      1. פרט לשימוש כפול במילה תודו שמזכיר לי ילדותיות – אין לי שום דרך להתווכח איתך – השימוש באייפון הוא מאוד נוח! אבל באיכות? יש לאפל לאן לשאוף!
      2. מסך רטינה? דיוק?! רוצה דיוק?! HD Dispaly – אין את זה באייפון וזה חיסרון.. ממש לא מעניין אותי מסך הרטינה!
      3. אותי הוא כן משעמם אבל אני מסכים – זה עניין של טעם וריח!
      4. מכשיר לא נמדד בגודל המסך שלו אלא בתוכנה ובחומרה שלו – שניהם בינוניים באייפון!

  • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... תכלס

    אין לי מושג למה האייפון עולה יותר מכל מכשיר שקיים ומצד שני מציע כל כך פחות מהסטנדרט.. לדעתי מדובר בצורת שיווק המתבססת על מותגיות בסגנון "אם אין לך אתה לא קיים". ובינתיים הכספים זורמים כמו מים לחשבונות המתפיחים של אפל. מה שגם אנו לא שמים את ליבנו כי יש יותר נשים מגברים בעולם… בלי לפגוע, לרוב המוחלט של הנשים אכפת יותר ממותג ומה שיותר נחשב ברחוב מאשר יעילות.. בייחוד שמחיר לא ממש מעניין אותן בדיוק כמו לרכוש נעליים ב800 שקל.
    אין לי דבר נגד אפל כחברה, אך יש לי נגדה בהיבט השיווקי המוגזם – האללת מכשיר סלולרי בצורה מוגזמת לגמרי, גאווה שאפשר לומר מגעילה, השפלה ורמיסת המתחרים בצורה זולה ורדודה. ומעל הכל, צוחקים לצרכנים בפנים כי הצרכנים הם הפראיירים שנותנים לאפל בדיוק מה שהיא רוצה בלי שתצטרך להתאמץ בכלל.
    אנשים תפתחו את העיניים, תהיו פתוחים לשוק הגדל כנגד, אל תהיו מקובעים למותגים כי בפחות כסף יש מכשירים טובים יותר עמידים יותר ופשוט זולים יותר.
    באמת שאין לי משהוא אישי נגד אפל ואני לא איזה פאנדרואיד או משהו דומה, רק אחד שצופה מהצד ונגנב איך חברת גאג'טים מצליחה לסובב לאנשים את השכל ולקבע את דעתם לדעה הרווחת בחברה שתתפלאו לאו דווקא נכונה.
    אני לא אומר לכם מה לעשות. כל אחד והחלטותיו שלו. תהיו בריאים ושנה טובה. :-)

    • בלו

      אנשים אוהבים איכות.

      איכות = תמיכה, נוחות ביצועים ואיכות חומר טובה.

      יש מאות חנויות אפלסטור שנותנות תמיכה ואנשים בעולם נהנים מזה.
      עדכונים מגיעים במקום ואין צורך לחכות.

      כל אחד יגיד שהממשק של אפל הוא נוח ביותר.

      גם הביצועים של האייפון לא נופלים אפילו אחרי 3 שנים (אייפון 3GS).
      לפי מה שראיתי האייפון 5 מהיר מאד.

      ולגבי איכות החומר של המכשיר ממליץ לראות באתר של אפל איך הם מייצרים את המכשיר.

      יותר מזה זה מתממשק עם כל המוצרים של אפל.
      Airplay
      iCloud
      iMessage
      iTunes

      הכל ביחד נותן לך רצון לקנות ולהשקיע באפל כי אתה נהנה מזה וזה הופך את החיים שלך יותר קלים.

      שום חברה אחרת לא מציעה את זה היום וכולן עושות את זה באופן חלקי ולא מושקע.

      • -1
        כמות השקרים.. כל פעם מחדש..

        • A.R

          לגמרי!
          בלו, אתה מוריד מעצמך! לשנייה חשבתי שלפחות התגובות שלך ניהיו ענייניות!

          ממש פירסומת רצופה שקרים נתת פה! הכי אהבתי את זה:
          "הכל ביחד נותן לך רצון לקנות ולהשקיע באפל כי אתה נהנה מזה וזה הופך את החיים שלך יותר קלים."

          עשית לי את החג עם המפשט הזה – אני עדיין צוחק! XD

          • בלו

            אני לא מצפה ממך להבין את זה. אתה משתמש בווינדוס ואתה לא מקבל שום דבר out of the box.

            בגלל אנשים כמוך למייקרוסופט לא אכפת.

          • A.R

            חחחחחחחחחחחח על מה אתה מדבר?!?!
            נדבר בעוד כמה שבועות כשה-Windows 8 וה-Windows Phone 8 יראו לך מה זה Out Of The Box.

      • יפה

        100000000 +

        • יפה

          גורו המלך

          • אני

            בלו אתה צודק בכל מה שאתה אומר
            אל תתיחס לפאנודראידים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם ומעדיפים להיות עם פלסטיק מסריח שבגודל של התחת שלי…

          • אני

            סססססתתתתתםםםםם..
            בלו אתה פאנבוי עם נגן MP3 שבור אתה חוזר על השטויות שלך עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם!
            לא משנה לך העובדות בשטח, אתה חוזר על הטימטום שלך,
            מבינים שאתה פאנבוי של אפל.
            אז שתוק כבר!

          • אני

            זה לא אני רשמתי…. איזה ילדים מסכנים מזייפים הודעות….פאנדואידים לכו למכשיר האיטי שלכם

          • אני

            ואני אלך למכשיר זבל שלי..
            ההורים קנו לי אותו לבת מצווה.. אחרי שבכיתי להם ונדנדתי להם כמו ילדה קטנה..

      • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... הכנס את שמך…

        שוב, עיוורון.

  • אביעזר

    שלום לכל,
    סמסונג ביצעה אתמול את הקשה בשגיאותיה בעת החדשה והפילה עצמה למלכודת שקשה מאד לצאת ממנה.
    במה דברים אמורים?
    עד היום, סמסונג פרסמה את מרכולתה בדרכים שונות ומיצבה עצמה כמי שקשובה לרחשי השוק, פועלת בזריזות (במיוחד בהשוואה לנוקיה הפלגמטית כמו צב קטוע רגל), ומציעה מגוון רחב הקף של פתרונות לכל תקציב. סמסונג לא שמה את הביצים בסל אחד והיא מתמרנת בין BADA לבין TIZEN לבין WP לבין אנדרואיד.
    סמסונג מיצבה עצמה במשבצת משלה ללא כל התיחסות ליצרן אחר.
    ואז קרה הנורא מכל ומישהו התחרפן קשות במחלקת השיווק של סמסונג-USA והורה לפרסומאי שלו לפרסם פרסומת נגטיביסטית.
    פורסם בעתונים ובמדייה אחרת פרסום השוואתי שמציב את דגם הגלקסי III ראש בראש מול ה- iPhone 5.
    איזו טעות של טירונים? אני לא מאמין למראה עיני.
    איך אפשר בכלל לעשות טעות שכזו?
    מבלי להתייחס לטיב ההשוואה – המדיה האמריקאית כבר שפכה טונות של לגלוג על סמסונג – אני מנסה להתמקד בפן השיווקי.
    סמסונג לקחו כאן הימור מטורף! הם יצרו פרסום עם שני קטבים: בצד אחד אייפון חדש בצד שני SGS בן כמה חודשים.
    אם אייפון 5 ייכשל במכירות הרי הם "שיחקו אותה" אך אם אייפון 5 יצליח במכירות כמו קודמו ואף יעפיל עליו וישבור שיאי מכירות אזי הסבטקסט (המסר שבין השורות) יהיה "סמסונג נכשלה בגדול – ה SGS3 חיוור לעומת האייפון החדש".
    כך פועלת הפסיכולוגיה של הצרכן – אין מה לעשות נגד זה.
    מדוע אני מגדיר את שגיאתה של סמסונג כקשה מאד?
    משום שבעת הפרסום – לפני כיממה – כבר היה ברור שאפל מכרה את כל הסטוק שלה (לאספקה תוך שבוע) תוך 49 דקות מפתיחת המכירה ולאחר מכן השתנה תאריך האספקה לשבועיים ימים ואחרי עוד כמה שעות השתנה תאריך האספקה לשלושה שבועות.
    כל הדיוט אמור להבין שלא מדובר בחיזוי העתיד אלא בקריאת המפה באופן נכון ומאוזן.
    כאשר אפל חוגגת בתרועות רמות את נצחונה הנוכחי וכל דרדק מבין את השיא החדש (שאפילו כאן מתיחסים אליו בכתבה), אסור היה לסמסונג למצב את עצמה ואת דגם SGS3 כמתחרהו הישיר של SGS3.
    אוי ואבוי, סמסונג – מה עשית?
    עכשיו יצרת תדמית של לוזר לדגם SGS3 שהיה עד היום תרנגולת מטילה ביצי זהב אצלך.
    מרגע זה ואילך הרגת את המכירות של SGS3 משום שהוא "לוזר" בהשוואה לאייפון 5.
    עד שיהיה בידה SGS4 מוכן למכירה, המכירות של סמסונג יספגו פגיעה בגין הטעות השיווקית הזו.

    • אלדר

      אני אגיד לך מה נדמה לי שקרה.
      הם הגיבו מהבטן (למרות שקמפיין כזה דורש השקעה) ומשדרים פאניקה.
      לדעתי זה פשוט גדול על סמסונג, הם משחקים במגרש עם תנאי פתיחה לא בשמיים ומנסים לקבוע את התוצאה בטרם החל המשחק.
      מה שקורה כאן שהם לא שמו לב אבל תוצאת המשחק נקבעה עוד לפני שריקת הפתיחה ולא מפליא שלא לטובתם.
      יתכן ואנחנו לא מכירים א כל התמונה וסמסונג יודעים/מרגישים שהשוק האמריקאי ממילא בורח להם (אותו פסק דין שהביא את עובדי סמסונג לדכדוך) והם נואשים לירות לכל הכיוונים ואולי במקרה יפגעו במשהו.
      אתה מבין עניין אביעזר ובוודאי צוחק/מלגלג כשמכניסים את הלומיה כגורם מאיים על האייפון.

      • אביעזר

        ה LUMIA הוא אכן גורם מאיים ידידי אלדר.
        הוא מאיים על המשך קיומה של נוקיה במבנה הבעלות הנוכחי והוא ודדאי מאיים על המשך הקריירה של סטיבן (המחבל) אילופ.
        כל יסודות המבנה של אימפריית מיקרוסופט מאוימים כפי שלא היה מעולם. אנו עומדים לחוות שלוש שנים מאד מרתקות בהן האורות במטה מיקרוסופט ידלקו גם בסופי השבוע.
        גוגל ואפל ערוכות הרבה יותר טוב לקראת הקרב הגדול של העשור.

        • אלדר

          נדהמתי לרגע אחרי שקראתי את השורה הראשונה של תגובתך.
          אני זוכר היטב את הדיונים האינסופיים באתר פוקט, איך אנשים שם היללו את נוקיה ומערכת הסימביאן שלה ואתה השכלת לראות את הנולד עוד כשהיה מקום לתקן/לעשות ולשנות.
          אני זוכר את התרסקותה של סוניאריקסון ובאותה תקופה ידעה נוקיה למכור את המכשיר המהולל 5800, הוא נחטף כמו לחמניות חמות ומישהו בחברה לא חשב שכדאי ללכת קדימה כי כרגע החברה מצליחה למכור מכשירים, הסוף ידוע.
          מקומם אותי שאנשים הטוענים כי הם מביני טכנולוגיה לועגים לאפל, מצדדים בנוקיה וחושבים שהנה הגיע המוצר שיהפוך את הקערה על פיה.
          איכשהו לא כולם מבינים ויודעים שנוקיה היא פיצפונת ואפל לא סופרים אותה, מיליארד דולרים בשביל נוקיה זה סכום כסף נכבד, בשביל אפל זה כסף קטן וזה אומר הכל.

          לגבי מיקרוסופט, אני חושב שהעתיד יהיה כך שמערכת ההפעלה הסלולרית שלה לא תהיה משמעותית אבל ענייני המחשוב יעשו חיל.
          כמובן שזהו הימור פרוע מבחינתי והוא מתבסס על כך שאני חושב שמנהלי אפל לא פראיירים ולא יתנהלו כמו סוניאריקסון, נוקיה, מיקרוסופט ובלאקברי.

    • A.R

      "מבלי להתייחס לטיב ההשוואה – המדיה האמריקאית כבר שפכה טונות של לגלוג על סמסונג"

      http://funmeme.com/post/2012/09/13/iPhone-5-Funny-Picture-Meme-and-Future-Models-LOL!.aspx

      סתם שתדע שלא חסרים אנשים שצוחקים על האייפון 5.

      ועכשיו בנוגע לתגובה שלך. אכן צעד טיפשי של סמסונג אבל התגובה שלך מוקצנת. בימים אלו ממש אנשים זורקים את האייפון שלהם לפח ומפנקים את עצמם לראש השנה – קונים Samsung Galaxy S III. ואני אומר לך את זה בוודאות!
      ה-SGS3 הוא המכשיר הכי מתקדם בשוק כרגע והוא ישאר כזה עד שלא יוכח אחרת.

      נראה לי שאני היחיד שטורח לקרוא את פרשנויותך ההזויות בהן אתה לובש דמות נביא ומבשר בקול גדול: "אייפון, אייפון, אייפון וכל השאר גורנישט"..

      שנה טובה אביעזר, ומי יתן והאסימון יפול לך בתשע"ג. :)

    • חי

      כל הבלוגים ואתרי הטכנולגיה בחו"ל נשפכים מצחוק על סמסונג המטופשת שיצאה בצעד פרסומי כזה ילדותי וחסר אחריות….
      הם מאמינים שזאת הדרך שלהם להילחם באפל..בדיוק כמו עם הפרסומת של הכבשים וכל הירידות שלהם על אפל…אולי זה יעבוד להם עוד..?!@##

      • בלו

        זה לא עובד. גם שסמסונג פתחה חנות ליד התורים הארוכים לאייפון 4S אנשים צחקו לה בפנים.

        גם אפל עשתה צעדים די דומים עם ה Mac vs PC אבל מעולם לא ירדה על המשתמשים עצמם כמו שסמסונג מנסה לעשות בפרסומות האחרונות.

        צעדים כמו שסמסונג ו RIM עם ה Wake up campign רק הורסות להם.

        • הפירסומות "עדינות", בהשווה לפירסום של אפל..

          כל החברות צריכות להתאגד, ופשוט להיכנס באפל (ובפאנבוים), בכל הכח..

          כאילו מי אוהב שמשקרים לו? (חוץ מפאנבוים כמובן)

          נ.ב
          החנות נפתחה לשבועה, והם "מכרו" (נתנו) את הטבלטים לפני ה"איסור מכירה", שאפל הוציאה עם התביעה של "מראה ותחושה"..

          אם אתה הולך להשמיץ בלו, תנסה משהו אחר..

          • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... בלו

            אם היית כותב בעברית הייתי מבין

          • אתה מתכוון אם לא היה לך פיגור..

    • dodo

      מעבר להשוואה האכן מגוחכת הטעות הגדולה היא שסמסונג מנסה לפגוע באפל במגרש הביתי שלה בארה"ב שם הם רואים את הדברים בצורה האמריקאית של שחור ולבן אפל מייצגת עבור האמריקאי את החדשנות והאיכות במין אנלוגיה לאומה האמריקאית סמסונג מייצגת עבורם את כל מה שרע, החקיינות של המזרח הרחוק ומקומות העבודה והתעשייה שאבדה להם .
      גם הקרב של סמסונג נגד אפל בבית משפט אמריקאי מול מושבעים אמריקאים היה קרב אבוד מראש .

      נראה לי שהיחידה שיכולה לפגוע בתדמית של אפל היא גוגל מין סוג של אפל צעירה יותר חדשנית אמריקאית ודוגלת בפתיחות וחדשנות.
      אולי איזו פרסומת בסגנון האח הגדול של אפל משנות השמונים רק הפעם מהכיוון ההפוך ….

  • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... בן

    אם רק הייתם רואים איך הויכוח הזה נראה מטומטם.. כל טמבל ממציא פה עובדות על מעבדים ומסכים וחארטות לא מהעולם הזה. למבינים שבינינו – אפל אכזבה בגדול עם האייפון 5 ולו בשל העובדה שהוא אי ו מחדש שום דבר ובוקשי בקושי סוגר פער מול המכשירים שקיימים כיום. כל מי שטוען אחרת הוא פאנבוי. אי אפשר להתווכח עם עובדות קיימות וברורות. ולמרות זאת אפל ימשיכו לעשות את המיליונים שלהם על גבי חסידהם שלא מבינים כלום ופשוט רוצים את האייפון הכי חדש-וגם זה בסדר. רק בבקשה די לטעון שמדובר במכשיר מדהים וחדשני כי כל עיוור רואה את האמת-אייפון 5הוא מכשיר בינוני!

    • אלדר

      איזה פער הוא סגר?
      מי פתח פער ומתי?

      • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... בן

        מכשירי האנדרואיד שקיימים כיום מובילים עליו בכמעט כל פרמטר – מהחומרה ועד למצלמה.. שלא תהיינה אי הבנות-כבעל של אייפון לשעבר אני חושב שמדובר במכשיר מעולה בסהײכ.. כל המכשירים שמציפים אותנו היום הם ללא ספק סוג של חיקוי(למרות שהפטנטים לא הומצאו עי אפל אלא נגנבו) עדיין הם פרצו עם מכשיר שלא היה כמותו-אבל בכל מה שקשור לתחרות מול מכשירי האנדרואיד אפל בירידה.. ויתרה מזאת-אפל הכתיבה למעשה את העתיד בתחום עד אייפון 4, מה שאי אפשר לומר על שני האייפונים האחרונים ובעיקר לא על ה5 המאכזב

  • אלעד

    עם כל הכבוד לאפל, אני חושב שהיא חברה שועלית שמערימה על הלקוחות שלה בפרסומות טובות כמו הכתבה הזאת – אפל בטוח שילמה לאנאליסטים כדי שיפרסמו את ה"מכירות" שהולכות להיות לאייפון 5, כמו שהם נתנו בחינם למלא סלבריטאים בישראל אייפונים חצי שנה לפני ששיווקו את המוצר בארץ וכבר היו פרסומות בטלוויזיה שאנשים מחזיקים אייפונים בלי קשר לתוכן הפרסומת… אפל מעולם לא סיפרה את האמת בנוגע לזמן סוללה או לחוזק המכשיר (כמו עכשיו) ויותר מזה שעכשיו היא לא מפרטת שום דבר על המעבד החדש שלה (מעניין למה), ובלי קשר לזה – לא ראיתי אדם אחד שלא פרץ את האייפון שלו וכל מי ששאלתי אמר לי שהאייפון לא שווה כלום אם הוא לא פרוץ (גם אוהבי האייפון רוצים קצת FREESTYLE כמו באנדרואיד).
    אני לא חושב שאפל תשיג את מה שהיא חושבת שהיא רוצה להשיג כי לא נראה כזה הבדל גדול בין 4S ל 5 (שוב…) אם אפל רוצים ללמוד קצת על עיצוב שילכו לעשות שיעור אצל HTC ואם הם רוצים ללמוד משהו על כוח מכשיר שילמדו אצל סמסונג

    • אלדר

      אתה משמיץ מבלי להתבסס על שום דבר.
      מי מספר את האמת בנוגע לזמן הסוללה?
      מה הבעיה של כולם עם המעבד? 2 ליבות, 4 ליבות, למי זה חשוב ומה זה נותן?
      לא כולם פורצים את האייפון שלהם.

    • אביעזר

      אפל היא חברה ציבורית (ז"א שמניותיה נסחרות בבורסה לנירות ערך).
      חברה ציבורית שאינה מדווחת דיווח אמיתי על מכירותיה ונתוניה הפיננסים עוברת עבירה פלילית קשה מאד שדינה שנים רבות בכלא למנהליה וקנסות כספיים בסכומים אסטרונומיים.
      קח זאת בחשבון.

      • ב 2002 זה בדיוק מה שקרה לאפל.. (חקירה וכו')

        אפל שמה ז**ן על הצרכנים שלה,
        ועם כמות הכסף שיש לה, אתה חושב שאפל שמה ז**ן על החוק (פטנט על הצורה מלבן?!).

        קח זאת בחשבון בעצמך.

  • לוסי קו 5

    IPHONE IS MAINSTREAM….

    "מיין סטרים" לא בהכרח טוב…

    • אביעזר

      אייפון זה מיינסטרים?
      מיינסטרים זה אנדרואיד. מיינסטרים היה עד לאחרונה סימביאן ועם נפילתו המיננסטרים הפך להיות אנדרואיד.
      מה קוה לוסי? את לא קוראת נתוני מכירות?
      אייפן זה המוצר הכי יקר במחיר ורק הנתון הזה מוציא אותו מהגדרת מיינסטרים.

    • אביעזר

      ימות המשיח הגיעו.
      לוסי ברקיע היהלומים ובקו חמש סבורה שהמכשיר היקר ביותר בשוק הוא המיינסטרים.
      לקחת דגם של מוצר שנתח השוק שלו הוא לא דומיננטי ולכנות זאת בשם "מיינסטרים" זה להטוט לשוני משעשע.

  • גכגעידגעידגעי

    אני אוהב להשתמש באנדרויד , אבל לדעתי זה חדשות מצויינות שהרבה אנשים קונים את האייפון הזה כי זה כן מקדם את הטכנולוגיה לרמה מינימלית חדשה יותר טובה מהקודמת. עכשיו האינטרנט הסלולרי יעבור לאט לאט ל LTE , כמו שהיה צריך להיות מהרגע שהציגו את הטכנולוגיה הזו.

    אגב, מישהו יודע מה קרה לרעיון הזה של WIMAX ? למה זה לא הצליח? חשבתי שיש לזה המון יתרונות…

  • יוני

    מצחיק אותי כל המריבות שלכם,כאילו ההורים שלכם הבעלים של אפל או סמסונג.
    תקשיבו חברים בואו נפתור אחד ולתמיד את הדילמה מה יותר טוב ויש יותר טוב.
    אני הייתי בעל אייפון ובעל NOTE כרגע. אני יכול להגיד לכם דבר אחד אני מת לקנות את האייפון החדש,למה?
    כי אני חובב טכנולוגיה ועם כל הכבוד אפל לא עוד חברה,תנו כבוד ראיתם לאחרונה כמה שווה אפל? אין כזה דבר הולכים עיוורים!!! קונים אפל בגלל האיכות,בגלל הדיוק,בגלל החומרים זה בדיוק כמו לקנות רכב גרמני לרכב יפני…. החומרים רבותיי הדיוק הלא מתפשר של אפל המערכת הפעלה המדוייקת והמהירה. בגלל שהתנסתי בשניהם אני יכול להגיד שאני הולך בוודאות עם סמסונג
    1.מערכת הפעלה פתוחה למשתמש- תעשה מה שאתה רוצה ואיך שאתה רוצה!!!
    2.חיבור למחשב ברבע שנייה,תעביר תמחוק תשחק תעשה מה שבא לך.
    3.גודל המסך,יש לי נוט ואין לכם מושג איזה כייף כזה מסך גדול,סרטים,קליפים,תמונות. החזקתי היום מסך 4 אינץ חשבתי שזה כזה שנות ה-60 אין לכם מושג מה אתם מפסידים.הוא דקיק ונכנס לכל כיס!!!
    4.הקלות שבו הוא מסתכרן עם מכשירים אחרים- מדפסות,בלוטות,טלוויזיה, בקיצר מפחיד
    5.סמסונג הבינה דבר פשוט שאפל לא הבינו עד היום- הקלות שבה הלקוחות יכולים לשחק עם המכשיר- מערכת הפעלה,סנכרון,הוצאת חלקים כמו סוללה בלי מדריך!!! הכל קל וזורם.

    שלא תבינו לא נכון אני מאוד אוהב את המוצרים של אפל אבל ההרגשה שלי שהם קצת נתקעו בשלוש השנים האחרונות ועוד לא יצאו מהמסגרת. תחשבו לרגע אם אפל מייצרת מכשיר עם מערכת הפעלה חדשה ופתוחה,עם חיבור למחשב ב-USB פשוט בלי אייטונס,עם סנכרון פשוט לכל המכשירים,מסכים בגדלים שונים ועם איכות הבנייה של אפל,זה יהיה מטורף!!!

    • אלון

      למה לא עם סוני ?:)

      • יוני

        לא התנסיתי בסוני למרות שיש לי מוצרים אחרים שלהם והם קרובים מאוד למוצרים שאלוהים נותן לילדים שלו לשחק- פשוט שלמות
        אני אישית לא אהבתי את החיבור עם אריקסון+הצורה המגעילה שלהם. עכשיו שסוני לחוד נראה איך המכשירים שלהם יראו מבחינת הממשק והביצועים פשוט לא התנסיתי אבל המגרש של הגדולים בתחום הטלפונים זה כרגע אפל וסמסונג השאר הרחק מאחור.

    • יפה לך

      סוף סוף אחד שמבין את מהות ההבדלללללל

  • אביעזר

    לאחר שאפל הודיעה כי נמכרו 2 מיליון אייפון-5 תוך 24 השעות הראשונות
    http://www.businessinsider.com/iphone-5-pre-orders-top-2-million-in-the-first-24-hours-2012-9
    אני מנסה לאמוד את הסיוט הלוגיסטי.
    משקל אריזת אייפון-5 הוא 400 גרם.
    משקלן של 2 מיליון אריזות אייפון-5 הוא 800 אלף קילוגרם. 800 טון!
    על משטח של מטר מעוקב ניתו לערום 500 קופסאות אייפון-5.
    מטוס המטען הגדול בעולם – אנטונוב 225 הרוסי – מכיל נפח מטען מירבי של 1300 מטר מעוקב ויש לו יכולת נשיאה של 250 טונות.
    מבחינת נפח ניתן להעמיס על אנטונוב 225 1300X500 קופסאות אייפון – 650 אלף קופסאות.
    מכאו נובע שגם שלוש גיחות של אנטונוב 225 לא יצליחו להטיס 2 מיליון קופסאות אייפון-5.
    מבחינת משקל, כנ"ל. שלוש גיחות מספיקות להטסת 750 טונות ואילו 2 מיליון קופסאות אייפון-5 שוקלות 800 טון.
    זו היתה המחשה של מה זה 2 מיליון אייפונים מבחינת הטסת מטען.
    ומה על הקרקע?
    קחו למשל עובד של חברת משלוחים (UPS או FEDEX). לדעתי, הוא מסוגל בתוך איזור אורבני לבצע משלוח אחד כל חמש דקות. (כולל הנסיעה, איתור הדלת, ההמתנה לפתיחתה, החתימה וכו'). הבה נהיה לארג' ונניח שהוא זריז ויכול לספק 15 משלוחים בשעה. ביום עבודה בן שמונה שעות הוא יכול לספק 120 אייפונים בשעת עבודה. (בהנחה כמובן שבכל אריזה יש אייפון אחד ולא יותר).
    כיתה של שמונה שליחים יכולה לספק אלף אייפונים במשמרת בת שמונה שעות עבודה.
    כדי לספק ביום אחד 2 מיליון אייפונים, צריכים לגייס אלף כיתות בנות שמונה שליחים כל אחת למשמרת. (נניח שעובדים שתי משמרות – 16 שעות ביום)
    בהלת האייפון-5 דורשת הערכות לוגיסטית להפעלת 16,000 שליחים (וכמספר הזה של כלי רכב) ביום עבודה.

    • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... הכנס את שמך…

      גם זו צורה להסתכל על זה :-)

  • בלו

    אהבתי את זה שמחקו לי את התגובה אבל אחרי זה עשו ממנה כתבה :) כל הכבוד לאתר

  • אפל זה בולשיט !!

    "סטנדרט זהב השוטים"!!

  • נתיHD

    זה הגיוני שכאלו תמונות צולמו עם האייפון 5?
    כבר מי צרים פור ויו?
    http://www.apple.com/iphone/gallery/

    • נתיHD

      צריך*

  • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... אילן

    זה מדהים איך זה שלפני שלוש שנים רוב התגובות היו לטובת אפל ותראו היום, כל כתבה שאני קורא, רוב התגובות עליה לטובת אנדרואיד ובפרט לטובת סמסונג.

  • שלומי ציון

    מי שמעוניין במכשיר האיפון 5 החדש. אני מוכר חדשים בקופסה ביבוא מחו"ל כל אחד ב-3500.
    תיבדקו בזאפ המחירים הרבה יותר גבוהים.
    מי שרוצה שיצור קשר במייל זה:shlomiziontest@gmail.com

    • http://www.bendor.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99-%D7%90%D7%97%D7%A1%D7%A0%D7%94.html שרותי אחסנה

      אני משתוקק לאייפון 5, מאז שהאייפון הראשון יצא היה לי כל גרסה חוץ מ4S ואני תמיד הייתי מרוצה.
      הגיע הזמן לשדרוג.