גודל טקסט »

זול ונגיש לכל: מיקרוסופט מפרסמת את מחירי חבילות Windows 8

מאת | 12 באוקטובר 2012, 20:41 | כללי

עם שבועיים בדיוק עד להשקה המיוחלת של מערכת ההפעלה Windows 8, אתר המכירות NewEgg חשף היום את מחירי החבילות השונות של מערכת ההפעלה החדשה מבית מיקרוסופט וכעת החברה מאשרת זאת באופן רשמי בבלוג שלה. ענקית התוכנה מציעה 4 גרסאות שונות אותן ניתן לרכוש בהזמנה מוקדמת כבר עכשיו באתרי מכירות מובילים בעולם כגון Amazon, NewEgg, Staples ו-Best Buy. כל הגרסאות הזמינות יישלחו לבית הלקוחות ביום ההשקה, ה-26 באוקטובר.

שם הגרסה סוג מחיר בדולרים מחיר בשקלים
Windows 8 OEM, ליבת מערכת 99.99 384
Windows 8 Pro OEM, ליבת מערכת 139.99 537
Windows 8 Pro שדרוג מערכת קיימת * 69.99 268
Windows 8 Pro Pack מפתח מוצר 69.99 268
* מבוססת Windows XP, Windows Vista או Windows 7

שתי חבילות ה-OEM זמינות בגרסאות 32bit ו-64bit ללא שינוי במחיר. אם אינכם מרגישים את הצורך בהזמנה פיזית של מערכת ההפעלה, החברה מרגיעה ומזכירה כי לאחר ההשקה, עדכון למערכת ההפעלה החדשה יהיה זמין דרך אתר החברה תמורת 39.99 דולרים בלבד. בנוסף, כפי שסיפרנו לכם בעבר, אם רכשתם או תרכשו מחשב נייח או נייד מהשני ביוני 2012 ועד ל-1 בינואר 2013, תהיו זכאים לעדכון לגרסת ה-Windows 8 Pro דרך אתר החברה תמורת 14.99 דולרים בלבד. מחיר חסר תקדים זה תקף רק ללמחשבים שנקנו עם מערכת הפעלה מבית מיקרוסופט – Windows XP SP3, Windows Vista או Windows 7.

אנשים המוכרים בתעשיית המשחקים והטכנולוגיה, ביניהם מנכ"ל חברת Valve וסמנכ"ל העיצוב של חברת Blizzard, הביעו בעבר סלידה כלפי מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט ואף אנסליסט בכיר השווה את טאבלט ה-Surface של החברה לנגן הוידאו הכושל Zune. התמחור האגרסיבי של Windows 8 מראה כי למרות הפרסום הרב שזכתה לו מערכת ההפעלה בתחום הטאבלטים, מיקרוסופט מתכוונת לעשות כל שביכולתה כדי להזכיר ללקוחותיה כי הפלטפורמה הייתה ונשארה בראש ובראשונה מערכת הפעלה למחשבים אישיים וניידים.

מה דעתכם על המחירים, ובאיזו דרך מהנזכרות מעלה תשיגו את Windows 8?

מסכמים את 2014: בואו לבחור את סמארטפון השנה! לחצו כאן
/ תגובות לכתבה /
  • איתי

    לטאבלטים זוהי מערכת מצויינת שמתעלה בכמה וכמה רמות על iOS ואנדראויד, אך אני עדיין לא מבין איך היא שימושית למחשב נייח וכיצד היא טובה יותר מ-Win7 לשימוש במסך גדול, מקלדת ועכבר.

    לדעתי מיקרוסופט היו צריכים להציג את Win8 לטאבלטים כעת, ולהכריז על מערכת ההפעלה למחשבים ללא מסך מגע רק בשנה הבאה, כאשר תהיה בשלה לשימוש.

    • נאור

      המערכת טובה מאוד לטאבלטים, לדעתי היא לא בשביל מחשבים נייחים / ניידים, רק למכשירים בעלי מסך מגע, היא יותר נוחה מאנדרואיד זה נכון, אבל לא מiOS, אי אפשר להשוות iOS נמצא כמה רמות מעל כולם, בטאבלטים זה הכי נוח, בסולוארי גם אייפון וגם אנדרואיד הכי נוחים, השאלה מי היצרן של האנדרואיד, לדעתי נקסוס הכי טוב בגלל שכל החברות דוחפות זבל למערכת ואי אפשר להינות מהמכשיר ללא רוט והחלפת רום.

      • A.R

        תגיד, ראית פעם Windows Phone שאתה מדבר על נוחות?! אם היו מעט יותר אפליקציות וטיפה יותר תמיכה בישראל (רוצה לראות מה יש ליורוקום ולמיקרוסופט להציע – בנובמבר) לא הייתי מתלבט בכלל!
        בנוגע לטאבלטים, כאחד שהשתמש ב-Windows 8 וב-iOS – הקביעה שלך בכלל לא נכונה. זמנה של iOS בראש השוק הזה שאול!

        • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... הכנס את שמך…

          חחח תירגע בינתיים WP אפילו עוד לא נכנסה לשוק.

          • A.R

            Windows Phone קיימת בגרסאותיה הקודמות – אז המערכת הייתה מאוד נוחה לשימוש.

          • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

            לא נכנסה ? מה אם נוקיה סמסונג htc ועוד מעט zte ועוד חברות

        • נון

          אפל שולטת בשוק הטבלטים עם 75% נתח שוק ונמצאת שבועיים לפני תחילת המכירה של אייפאד מיני. דגם אייפאד מיני ישחוט חלק גדול מהמתחרים.
          אין שום סיכוי ריאלי שיקום יצרן אחר – סמסונג, לנובו, טושיבה, דל, אייסר וכו' – ויצליח להשיג נתח שוק גדול יותר משל אפל. לא השנה וגם לא עוד מספר שנים. ולא משנה אם אותו יצרן יעשה זאת באנדרואיד או בחלונות.
          אשר לשליטת אפל בנתח שוק גבוה כאשר בודקים תפוצת מערכת הפעלה ולא מודדים לפי יצרן:
          גוגל לא תשב מהצד ותתן למיקרוסופט להביס אותה – צפוי קרב קשה מאד למיקרוסופט כאשר לגוגל יש ירון מעצם העובדה שהיא לא מחייבת את היצרנים לשלם עבור רשיון השימוש במערכת ההפעלה.
          גוגל הוכיחה שהיא מסוגלת לגבור על מיקרוסופט: היא עשתה זאת עם דפדפן, עם חיפוש, עם מייל, עם מפות. גוגל היא מלכת האינטרנט נקודה.
          בכללי, מיקרוסופט הולכת ושוקעת לאורך כל שנות כהונתו של המנכ"ל הנוכחי שילך בקרוב הביתה לנוכח התמרמרות המשקיעים במניותיה.
          ב5 השנים האחרונות מניית מיקרוסופט התגלתה כהשקעה גרועה – היא ירדה! לעומת גוגל שעלתה ב30% ואפל שעלתה בקרוב ל300%.
          ההשג הענק של אפל עם האייפד הוא לא רק נתח השוק אלא ההצלחה להשתחל לתוך הארגונים והתאגידים הגדולים – מה שהיה המעוז המסורתי של מיקרוסופט.
          מיקרוסופט עלולה גם להנזק תדמיתית ומעשית בגלל הכשלון המסחרי הצפוי של מערכת חלונותפון 8. מרבית הסיכויים היא שהשותפה הבכירה של מיקרוסופט נוקיה תשקע יותר לכיוון האבדון וזה ישפיע לרעה על דעת הקהל בקשר למוצרים אחרים של מיקרוסופט הנושאים את הסיפרה 8.
          הכשלון של חלונותפון 8 רשום על הקיר – די להתבונן במספר הזעום של המפעילות שביצעו עסקאות חלונותפון 8 לעומת מספר העסקאות של אנדרואיד ואייפון.
          חזרה לאפל: נא להפנים שמטרת אפל היא לקחת את מרבית הרווחים בכל שוק בה היא פועלת והמטרה הזו מושגת ובגדול. די להתבונן בנעשה בתחום הסמארטפונים: רוב היצרנים מפסידים כסף, רק סמסונג מצליחה להרוויח משהו – רבע מהרווחים של אפל. אפל לא מורידה מהמחיר של הדגם האחרון ואילו סמסונג מציפה את השוק עם עשרות דגמים שמחירם יורד לאחר מספר חודשים. אני לא נכנס במתכוון לעניני מפרט כי זה לא העניין – אני מדבר רק על הכנסות ורווחים.
          עצם העובדה שאפל שווה הרבה יותר ממיקרוסופט וגוגל ביחד אמורה להכניס ספק כלשהו אצל כל מי שממהר להספיד את אפל.
          לכן צודק זה שהגיב לפני כאשר אמר לך "הרגע" .

          • Q

            -1

            לפי מחקר חדש בארה"ב (1-10-2012)
            25% מתושבי ארה"ב הם בעלי טבלט.
            52% – הם בעלי אייפד (לא 75%).
            48% – טבלטים של אנדרואיד (12% קינדל פייר).

            בעולם המצב יותר גרועה לאפל.

            אם אתה טועה בדבר בסיסי כמו מי "שולט בשוק"..

            במה אתה עוד טועה?

          • מישהו

            יש מצב ללינק לסקר?

          • Q

            הנה אחד מהאתרים..

            http://www.journalism.org/analysis_report/device_ownership

            *אופס, 21% קינדר פייר..
            *הסקר נעשה לפני ההשקה של הנקסוס 7 או קינדל פייר HD..

          • נון

            הנתונים שהבאתי מתיחסים לטאבלט בגודל מלא ולא לכל מיני מיני טאבלטים ופאבלטים (ספק פון ספק טאבלט).
            אם אתה רוצה לכלול בחשבון גם מכשירים קטנים המיועדים להיות "קוראי ספרים" ונמכרים במחירים נמוכים מאד, הרשה לי להפנות אותך לנתונים שפירסם דן גרציאנו – בוי ג'ניוס ריפורט.
            אלו הם נתוני הרבעון השני – טרם פורסמו נתוני הרבעון השלישי:
            http://www.bgr.com/2012/08/14/ipad-market-share-all-time-high/
            הנתונים מתייחסים לעולם כולו ולא לארה"ב בלבד:
            אפל – 69.6%
            סמסונג – 9.2%
            אמזון – 4.2%
            אסוס – 2.8%
            ברנס אנד נובל – 1.9%
            אחרים – 12.3%

            אפל מכרה ברבעון השני 17 מיליון אייפד – גידול של 44.1% מהרבעון שלפניו. מבט קצר בטבלה, לפי הקישור שצרפתי, יראה את נתוני יתר היצרנים.
            נתח השוק של האייפאד ברבעון השני היה 69.6% ואפל במגמת התחזקות נהדרת היות וברבעון הראשון הקודם לו נתח השוק שלה היה 58.1% !
            נא להביא בחשבון שאפל עומדת להצטרף לשוק הטאבלטים הקטנים (מיני) החודש וכי צופים לאייפד-מיני מכירות כבר השנה בסדר גודל של 10 מיליון יחידות, שזה מספר גדול ביותר בשוק שברבעון האחרון המדווח הגיע למעט פחות מ25 מיליון יחידות.

          • ???

            1-

            מצד אחד מזלזל בקנידל פייר בגלל המחיר הזול, וקורא לו מיני טבלט, ולנקסוס 7.
            (אפילו עם בביצועים, הנקסוס עובר את האייפד ה"חדש").

            מצד שני נשפך עם מחמאות על האייפד מיני..
            (יקר, חלש, ובערך אותו גודל כמו הפייר והנקסוס).

            הנתונים שלך הם בדיחה (גם בתגובה הראשונה וגם בשניה).

          • A.R

            בנוגע לנתח השוק. טעית לחלוטין, כך שאתה עוד אחד שממציא סטטיסטיקות ו-Q העמיד אותך על טעותך.
            אתה צודק בקביעתך שגוגל לא תשב מהצד והיא תנסה להתחרות חזק במיקרוסופט על שליטת השוק. אבל תוך כמה שנים מיקרוסופט תעמוד כבר בראש השוק הזה כשאנשים יתייחסו לטאבלט שלהם כאל המחשב הנייד שלהם לכל דבר!
            על קביעתך בנוגע ל-Windows Phone. אני רואה שאתה נהנה לצוות (בחוסר הבנה מוחלט יש לומר) את עתידה של מיקרוסופט ושל מערכות ההפעלה שלה בעתידה של נוקיה. אתה שוכח שיהיו עוד מכשירים מ-HTC, Samsung, ZTE ו-Huawei שיריצו WP. אם נוקיה אכן תיכשל/טיפול, מיקרוסופט ילכו על ירנית אחרת ויעבדו בתיאום איתה (באלמר כבר סימן את HTC כתוכנית המגירה שלו, בעוד שאלו רוצים שמכשיריהם מריצי ה-WP יתפסו נתח שוק מכובד מכלל משתמשי WP, כשהם מציעים מחירים אטרקטיביים במיוחד)!

            "נא להפנים שמטרת אפל היא לקחת את מרבית הרווחים בכל שוק בה היא פועלת והמטרה הזו מושגת ובגדול."
            כולנו הפנמנו את זה ידידי והפנמנו גם שלא יהיו עוד חידושים טכנולוגיים משמעותיים מצידה של אפל בעתיד הקרוב בעוד שהיא תמשיך לנסות לגרוף מאיתנו את הכסף – וזאת הסיבה המרכזית לשנאה שאפל זוכה לה מכולם!

          • אלף

            נון – אתה טועה ומטעה. עדיף שתשתוק.

    • יוסיHD

      בתור משתמש בווינדו8
      המערכת הרבה הרבה הרבה ושוב הרבה יותר קלה ומהירה
      לוקחת לי בממוצע 800MB לאומת ווינדוס7 שלקחה לי כמעט 1GB (אפשר להרגיש את הבדלי המהירות למי שיש 4GB ראם כמוני)
      המערכת מנצלת טוב יותר את כל החומרה
      לרוב יקח זמן להתרגל לממשק החדש, אני התרגלתי דיי מהר (למרות שממשק הטאבלטים של אנדרואיד שונה מאוד)
      בקיצור, המערכת מתעלה בכמה רמות מעל Windows7 שווה לקנות

      • אדיר

        ניסיתי אותה וזה הרגיש כמו להישתמש בשתי מערכות הפעלה שונות שאין שום תקשורת בינהם, מקווה שהם יעשו שיפור ענק בהשקה.

        • A.R

          לא ממש הבנתי אותך, אתה מדבר על הדסקטופ?!
          לאיזה שיפור אתה מצפה?

          • יובל

            אני מאמין שהוא התכוון לממשק הדסקטופ וממשק המטרו.

          • A.R

            אוקיי, אם כך העניין, חשוב שאנשים יבינו שממשק ה-Live Tiles (אין דבר כזה מטרו אחרי שחברת מטרו תבעה ממיקרוסופט להפסיק להשתמש בשם) משמש עכשיו כתפריט ה-Start המוכר. יש אפשרות להגיע דרכו לדסקטופ ומהדסקטופ, לחיצה על מקש ה-Windows מעביר אותנו אל מסך ה-Start.
            לדעתי, להוסיף פונקציונאליות לכפתור ה-Start, לגרום לו להתנהג כדף הבית של המערכת (שעדיין מאפשר לגשת לשולחן העבודה), תוך כדי ביטול של מעט מאוד מהיכולות הישנות שלו או של שולחן העבודה, זה דווקא אחלה של שיפור ויזואלי במערכת – אני אהבתי..

          • בלו

            A.R אני ממליץ לך להתקין הפצות של לינוקס ולראות איזה שיפורים אפשר לשים בדסקטופ.
            הדסקטופ של ווינדוס מאד משעמם ואפשר להוציא הרבה יותר.

          • A.R

            ראיתי את ההפצות של לינוקס, וכל פיצ'רי הקוביה למיניהם של אובונטו די נחמדים, אבל זה משחק. אתה לא באמת צריך שהדסקטופ עצמו יסתובב. לדעתי הגאדג'טים שהופצו ב-Windows 7 די שיפרו את הדסקטופ כך שלא הייתי קורא לו משעמם.

  • מאור

    מפחד לעבור לווינדוס 8 במחשב נייד ..
    מה אתם אומרים ?? מעבר מווינדוס 7 .

    • יוסיHD

      בתור משתמש בווינדו8
      המערכת הרבה הרבה הרבה ושוב הרבה יותר קלה ומהירה
      לוקחת לי בממוצע 800MB לאומת ווינדוס7 שלקחה לי כמעט 1GB (אפשר להרגיש את הבדלי המהירות למי שיש 4GB ראם כמוני)
      המערכת מנצלת טוב יותר את כל החומרה
      לרוב יקח זמן להתרגל לממשק החדש, אני התרגלתי דיי מהר (למרות שממשק הטאבלטים של אנדרואיד שונה מאוד)
      בקיצור, המערכת מתעלה בכמה רמות מעל Windows7 שווה לקנות.

      • DWM

        יוסי צודק! windows 8 בהחלט מהירה יותר מ-7
        אני משתמש בגרסה הסופית של 8 כבר יותר מחודש – עדין כמו חדש – ובלי שום קשר זה כבר מוכח ש8 צורכת פחות משאבי מערכת מ-7.

        המחשב עולה מהר יותר, תמיכה טובה יותר ב- uefi, ממשק קליל וחדשני…………….

  • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... מאור

    כם אני חושב ..
    זוהי מערכת הפעלה מצויינת לטאבלט ולטלפון,
    אך אני לא יודע איך היא תהיה נוחה במחשב נייח ונייד .
    בגלל זה הפחד לעבור .

    • יוסיHD

      בתור משתמש בווינדוס8
      המערכת הרבה הרבה הרבה ושוב הרבה יותר קלה ומהירה
      לוקחת לי בממוצע 800MB לאומת ווינדוס7 שלקחה לי כמעט 1GB (אפשר להרגיש את הבדלי המהירות למי שיש 4GB ראם כמוני)
      המערכת מנצלת טוב יותר את כל החומרה
      לרוב יקח זמן להתרגל לממשק החדש, אני התרגלתי דיי מהר (למרות שממשק הטאבלטים של אנדרואיד שונה מאוד)
      בקיצור, המערכת מתעלה בכמה רמות מעל Windows7 שווה לקנות

  • נאור

    חחח מי יקנה ככה במחיר כזה ??
    אם אני קונה זה רק עם מחשב חדש, הרבה יותר זול, עד אז יש פרוץ :)
    או שאני פשוט ישדרג מווידנוס 7 במחיר מוזל, יש לי מקורי…

    • יוסיHD

      "אם רכשתם או תרכשו מחשב נייח או נייד מהשני ביוני 2012 ועד ל-1 בינואר 2013, תהיו זכאים לעדכון לגרסת ה-Windows 8 Pro דרך אתר החברה תמורת 14.99 דולרים בלבד. מחיר חסר תקדים זה תקף רק ללמחשבים שנקנו עם מערכת הפעלה מבית מיקרוסופט – Windows XP SP3, Windows Vista או Windows 7."
      "מהשני ביוני 2012 ועד ל-1 בינואר 2013"

  • יוסיHD

    אני כנראה אקנה את Windows 8 PRP REM
    מערכת מעולה

    • יוסיHD

      *Windows 8 PRP OEM

      • ראול מדריד

        FAIL

        • יוסיHD

          מה FAIL שייך?

  • אוזן

    אני מאמין שאני אקנה את זה אונליין ב40 דולר..
    אלא אם כן ייצא איזה קמבון באינטרנט לגרסא פרוצה..
    או שתמיד אפשר לבקש מאבא שיביא מהעבודה..

    נראה כבר..

  • גיל

    אני יעדכן מהאתר =]

  • http://www.yoni-katz.com יוני

    דווקא מחיר סבבה לעומת מה שהיה בזמנו – נראה שאשלם בכיף ואשדרג כמובן

  • אלעד

    כל הכבוד למיקרוסופט על הורדת המחירים, אם אינני טועה לקנו WIN7 ULTIMATE עלה בסביבות ה – 1000 ש"ח שזה ממש אבל ממש מוגזם! עכשיו אני אפילו חושב לראשונה לקנות מערכת חוקית, מעניין אותי מה ההבדל בין הגרסאות כדי שאני אבחר את המערכת הכי טובה בשבילי…

    • שפן

      כן, הם ראו שאם אפל [חברת פרימיום] יכולה למכור מערכת ב20 דולר אז אין סיבה שהם לא ימכרו ב130…

      • Q

        א. המחיר היה 30 דולד (לא 20).
        ב. מערכת ההפעלה OSX עובד (בצורה חוקית) רק על מחשבי מק.
        *מחשבים שעולים בין פי שלוש לחמש, ממחשב PC עם בדיוק אותה חומרה!
        ג. אפילו עם "מחיר גבוהה" למערכת ההפעלה, עדיין מחשבי PC טובים וזולים יותר ממק!
        ד. אפל היא לא "חברת פרימיום".

        • אפצ'י

          ב – נא להביא דוגמה למחשב מק שעולה פי שלוש לחמש בהשוואה למחשב PC עם בדיוק אותה חומרה.
          ד – אפל היא האמא של חברת פרימיום. בכל פרמטר שקיים: נאמנות לקוחות, שביעות רצון לקוחות, מקום ראשון בטבלת המחשבים הניידים, מקום ראשון בטבלת הסמרטפונים, מקום ראשון בטבלת הטאבלטים, מכירות, רווחים, ערך מותג, שווי שוק, התעניות המדייה, באזז תקשורתי, חנויות מפוארות במיקומי פרימיום בערים. אם אפל היא לא חברת פרימיום, מעניין לדעת מי היא כן חברת פרימיום.
          ו one more thing : אם אתה צודק בסעיף ב' (שאפל מצליחה למכור כמויות גדולות של מחשבים במחירים מופקעים "פי שלוש עד חמש") אז ברור מאליו שהיא "חברת פרימיום".
          ג – "מחיר" לא נקבה. "מחיר" הוא זכר. אומרים "מחיר גבוה" ולא "מחיר גבוהה" :)

          • 1-

            וואלה,
            אתה פשוט מטומטם..

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שאלה:
    אם אחליט לשדרג, האם תוכניות חיצוניות שפועלות כרגע בסביבת WIN7 יפעלו גם בסביבת 8?
    אני מדבר על תוכניות רפואיות וכו
    האם יש שינוי כלשהו?
    בזמנו לעבור מVISTA ל WIN7 לא היה בעיה, גם לא מ 98 ל VISTA

    • A.R

      היי.
      התשובה היא כן. הדסקטופ של Windows 8 הוא אותו הדסקטופ שהיה ב-XP או בויסטה, אלא שעכשיו אין לך יותר כפתור Start בפינה וה-Start עכשיו הוא המסך הראשי של המערכת שלך.
      לכן הוא יוכל להריץ כל תוכנה חיצונית שעבדה לך על Windows 7.
      שבת שלום :)

      • http://אתר? עידו

        לא הבנתי, ה-windows 8 pro שהוא שדרוג למערכת קיימת הוא רק למי שיש דיסק מקורי של וינדוס או העיקר שהעותק שלי במחשב חוקי?

        • A.R

          למען האמת זאת שאלה מצוינת שלדעתי כדאי שתשאל אנשים ממיקרוסופט ולא אותי :)

        • נתי

          העיקר שיש לך עותק חוקי.
          כל מחשב נייד מגיע עם ווינדוס חוקי, בלי דיסק.

  • שפן

    זה מעניין, אני חייב להבין.
    למה אני צריך שיבלבלו אותי עם 4 חבילות שונות במחירים שונים לצרכים שונים? ולמה יש הבדלי מחירים כאלה? למה אני צריך לשלם על מערכת הפעלה 500 שקל?
    למה הם לא מוכרים גירסא אחת שכוללת הכל ובמחיר שפוי – סתם זורק 20 דולר.

    אה רגע, אפל יתבעו אותם אם הם יעשו את זה… הם כבר חשבו על לא לבלבל את הצרכן… ולא לגבות על תוכנה יותר מאשר על כל תוכנה אחרת… טוב נו, אז לא חשוב.

    (לפני שיקפצו עלי שאני פאנבוי, שתי השורות האחרונות בציניות אבל באמת, למה צריך כל כך הרבה חבילות? אצל אפל אפילו גרסת הסרבר עולה פחות מכל אחת מהגרסאות הללו והיא באה כהרחבת שירותים ולא התקנה של מערכת מחדש…)

    • Q

      המחיר הוא 30 דולר לא 20..

      כדי להריץ OSX (בצורה חוקית) אתה צריך מחשב מק!

      מחשב שעולה פי שלוש לחמש, יותר מ PC!

      על סרבר אפשר להתקין.. לינוקס (גם על מק) שעולה.. כלום.

      • שפן

        המערכת כן עולה 20 דולר, תבדוק, אני קניתי – לא אתה…

        צודק, אני משלם יותר בשביל מחשב שיעבוד, הוא לא מצריך ממני לטפל ברג'יסטרי, בdllים, בביוס או בפירמוט – הוא עובד. מה גם שעם כרטיס גרפי עם רק 256 מגה ראם אני מריץ שני מסכי FHD עם תוכנות גרפיקה ווידאו (פוטו, מאיה, ניוק, אפטר…) לא מכיר PC מריץ ווינדוס שיכול לגרום לחומרה כזו לעבוד ככה.

        וכשדיברתי על סרברים הכוונה למערכת לסרברים כמו ווינדוס סרבר 2012 או לינוקס רד הט, או שאתה לא מכיר? אז שוב אני אומר – גירסת סרבר של מע' הפעלה של מק עולה פחות מגירסה בסיסית של ווינדוס רגיל

        • 1-

          א. שוחרר בהתחלה ב 30 דולר
          http://www.gadgety.co.il/20495
          (לא מוצא את הכתבה לשיחרור אריה הרים.. אבל גם 30 דולר)

          ב. מכיר אדם עם מחשב dual core ישן, עם כרטיס מסך 256 חלונות 7, שמריץ את התוכנות שלך (שיש גם לחלונות), ותוכנות כבדות יותר,
          בלי למצמץ.
          זה שאתה לא מכיר..

          שתי מסכים וכל התוכנות ולא היה לך שום "טיפולים"?!
          בטח "מאמינים" לך..

          חבוב,
          הסרברים הגדולים ביותר בעולם (אלה שמריצים את האינטרנט) מריצם לינוקס (הישנם מריצים יוניקס).
          ושוב פעם לינוקס זה בחינם.. (אפל זול יותר מחינם?!)

          בקיצור אתה פאנבויי א*ד*יוט !!

  • טל

    רגע מה ההבדל בין שידרוג מערכת קיימת למפתח מוצר ?
    ואם אני אצטרך לפרמט את המחשב אז אני פשוט אתקין שוב את 7 ואז אשדרג ל8 עם הקוד שאקנה ?

  • אוהד

    ווינדאוס 8 עומד לחבוש את כל השוקים!
    אחלה מערכת מאחלה חברה ותמחור מצוין!

  • אביב

    יותר זול מwin 7 -_-

  • נמאס

    אסור לשדרג למערכת 8 – זהו חוק בסיסי וחשוב להבין אותו. מעולם לא הצליחה מיקרוסופט לשחרר גירסה חדשה של חלונות מבלי שתהיה בה כמות גדולה מאד של באגים. אלו הם "חבלי הלידה".
    היחידים שיש להם סיבה לשדרג הם מפתחי ישומים משחקים ודרייברים. משתמש רגיל חייב להמתין לגירסת SP1 ואפילו לגירסת SP2. מי שישדרג לפני תחילת 2014 יאכל חצץ.
    העובדה שמחצית ממשתמשי חלונות עדיין עובדים עם גירסת XP אומרת דרשני.

    • טל

      תראה אני ישתמשתי בווינדוס 7 איך שהיא יצאה כי בידיוק קניתי אז מחשב חדש והיא עבדה מצויין גם לפני הSP1 תאמת אני לא ממש הרגשתי הבדל אחרי השדרוג

    • A.R

      עכשיו כבר סתם נמאס לך? כי נגמרו החגים?

      כמו שתראה מיד, ב-Windows XP משתמשים שליש מכלל בעלי מערכת הפעלה Windows בעוד ב-Windows 7 משתמשים מעט יותר ממחציתם.
      מרבית הבאגים שיהיו, יהיו קטנים ושוליים (הבאג המעצבן באמת היחיד שנתקלתי בו היה באג של Scrollbars)

      http://www.statowl.com/operating_system_market_share_by_os_version.php?1=1&timeframe=last_6&interval=month&chart_id=4&fltr_br=&fltr_os=&fltr_se=&fltr_cn=&limit%5B%5D=windows

    • DWM

      לידיעתך, מיקרוסופט למדה לקחים משנים קודמות והיא כבר לא נותנת למשתמשים לחכות לחבילת שירות. במקום, מיקרוסופט משחררת עידכון גדול למערכת שפותר בעיות התאימות של אפליקציות ושירותים שונים ומשפר את הביצועים.
      תיקרא קצת
      http://blogs.msdn.com/b/b8/archive/2012/10/09/updating-windows-8-for-general-availability.aspx

      אני כבר קיבלתי עדכון גדול למרות שהמערכת אפילו לא הושקה.

    • ניר

      אז אני יכול להגיד לך שבתור אחד שהשתמש בwindows 8 באופן קבוע מאז שיצא הdevoloper preview (ושידרגתי גם לconsumer, והיום אני משתמש בrealese)
      אני יוכל לספר לך שלא ראיתי יותר באגים ממה שראיתי כשהשתמשתי בwindows 7 service pack1.

  • http://הכנסאתכתובתהאתרשלך... ר

    שאלה למביני עניין, מי שמשדרג ממערכת 7 ב 15 דולר מקבל windows 8 פרו oem (מה זה אומר)?
    או שהוא מקבל את השדרוג מערכת קיימת שמבוססת על ווינדוס 7 ויסטה או xp?
    דבר נוסף איך ווינדוס 8 יכול להיות מבוסס על הוא לא צריך לבוא נקי ולהיות הוא הבסיס ?
    סליחה על הבורות, ותודה מראש על העזרה.

  • אבי

    לכל אלו שרושמים ש OS X עולה 20 דולר אתה שוכחים שמאק עולה הרבה יותר מ-PC.

  • שקד

    דייי כמה אנשים טיפשים שלא בודקים לפני את כל השטויות שהם אומרים דבר ראשון לפי מה שאפל אמרה היא מוציאה מערכת הפעלה כל שנה ומייקרוסופט כל 3 שנים כך שבשלוש שנים תצתרכו לקנות שלוש מערכות הפעלה שזה 90 דולר הם בדרך כלל מוכרים כל שדרוג ב 30 דולר במחיר הזה אבל זה עשוי להשתנות זה כמובן בהנחה שלא קניתם מחש חדש של אפל וברור גם שהמחירים על המחשב נרבה יותר גבוההים ומייקרוסופט 140 עשוי לרדת המחיר במערכת הפעלה הבאה או להיות באותו טווח מחירים כך שאין כל כך הבדל משמעותי במחירים בין אפל למייקרסופט בקשר למערכת עצמה אתם לא רואים את ההיתרון העצום של מטרו ודסקטופ בייחד אם למשל אני רוצה לגלוש במחשב הנייד שלי או לבדוק מילים. בהנחה שיש לו מסך מגע במקום להשתמש בעכבר המסורבל אם אני באוטו או אוטובוס עכבר רגיל לא כל כך פרקטי ולכן המטרו מגיעה. במחשב רגיל נייח יש גם יתרון אני מקבל כמות גדולה של מידע לדוגמה כמות ותוכן של איימלים חדשים מזג האוויר תזכורות ביומן ועוד בלי לעשות שום פעול. בנוסף נכון שרוב הזמן תהיו הדסקטופ אך לפעמים אני מוצא את עצמי משחק באפלקציות בודק איימלים מדבר עם אנשים וכל זה דרך המטרו כי הוא מהיר ונוח או סתם צופה בסרט בזמן שאני מדבר אם אנשים וכו הווינדוס 8 נוחה מהירה מעוצבת יפה לדעתי ואין ספק שהיא תצליח במיוחד עם מחיר כזה נ.ב אני משתמש בווינדוס 8 חצי שנה. נ. ב. ב מצתער מראש על שגיאות הכתיב

  • DWM

    +1

  • יואב

    מישהו פה יודע אם אפשר לפרמט אחרי קניית WINDOWS 8 PRO
    של השדרוג מערכת קיימת ?
    כי אני רוצה לקנות את זה אבל אני בעוד כמה חודשים קונה דיסק קשיח ואני רוצה להעביר אליו את המערכת ובשביל זה אני צריך לפרמט ואני לא רוצה לקנות ואז אני לא יוכל לפרמט ואני אצטרך לחזור ל7 וסתם אני ישלם כסף
    זה ממש חשוב לי אז בבקשה תענו לי

    • נתי

      עקרונית אני לא חושב שתהיה בעיה.
      כי המערכת מסונכרנת כל הזמן מול המייל שלך, ולכן גם אם תפרמט ותתקין מחדש, הם יראו שעדיין יש רק מחשב אחד בעולם (אתה) שמשתמש בעותק החוקי שלך.
      אני אישית כנראה יקנה שדרוג חוקי, ואשדרג כשיצא ערכת שירות.

  • ??

    אם אני קונה רק מפתח מוצר איך אני משיג את הקבצי התקנה?

  • A.R

    כל שואלי השאלות. אני מציע לחכות להשקה של Windows 8 ולהפנות את השאלות (המצויינות) שלכם למיקרוסופט לאחר ההשקה – כי להם יהיו התשובות והם יהיו שם בשביל לענות לכם!

  • ניר

    מישהו יכול להסביר לי אתה ההבדלים בין כל 4 הגירסאות, הבנתי רק בערך.
    דרך אגב, כמה זמן ניסיון חינם אני מקבל אם יש לי את הrealese preview?

    • שפן

      ההבדל הוא שבעוד באפל מוכרים גירסא יחידה במחיר של 20 דולר, במיקרוסופוט מוכרים ארבע גרסאות במחירים מופקעים בתקווה שלא תבין את ההבדל ותלך על האולטימייט מחשש למחסור בפיצרים

      • 1-

        ההבדל הוא..

        לקנות מחשב של אפל שעולה פי שתיים או חמש..
        ו"נותנים" לך לשדרג למערכת הפעלה חדשה ב"זול"..

        או

        מערכת הפעלה "יקרה" (עדיין זול יותר, ממק!)
        ב 4 גירסאות.
        שאם אתה משתמש במחשב לגלישה וסתם.. שלא תשלם סתם על שטוית..

    • ניר

      לא שאלתי מה ההבדל בין Mac os X לבין Windows.
      שאלתי מה ההבדל בין 4 הגירסאות השונות של Windows 8