נחשף: Huawei Ascend Mate עם מסך 6.1 אינץ’ 1080p בתמונות ווידאו לפני ההכרזה ב-CES

Huawei-Ascend-Mate3 נראה שיושב ראש חברת Huawei הסינית, ריצ’ארד יו, לא יכול להתאפק עד ל-CES בינואר להשקת ה-Ascend Mate ובעת ביקור בחנות החברה לא התאפק ושלף את המכשיר להפתעת המבקרים. מכשיר ה-Ascend Mate העצום בעל מסך 6.1 אינץ’ משך המון תשומת לב ותמונות ואפילו קטע וידאו קצר של המכשיר הגיעו במהרה לרשת האינטרנט.

מחברת Huawei כבר המליצו לנו להמתין עם רכישה ה-Galaxy Note II של סמסונג עד ל-CES, בו תציג את התשובה שלה ואכן מדובר באחת מפלצתית. ה-Ascend Mate מצויד במסך 6.1 אינץ’ ברזולוציה של 1920X1080, מה שמרחיק אותו מקטגוריית

הסמארטפון יותר לכיוון הטאבלט. לפי השמועות המכשיר יכלול את מעבד הדור הבא של Huawei שיהיה מרובע-ליבה במהירות 1.8Ghz וסוללת 4,000mAh, עוביו כ-9.9 מ”מ, למרות שאנחנו בטוחים שהגודל יעניק לו משקל משמעותי, ומחירו יעמוד על כ-$480 – זול משמעותית מה-Note II.

את Huawei Ascend Mate אנו צפויים לפגוש ב-CES 2013 בחודש הבא לצד סמארטפון הדגל הבא של החברה Ascend D2 וסמארטפון Windows Phone 8 הראשון של החברה, Ascend W1.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים