סמארטפון הדגל Sony Xperia Z יושק עד סוף מרץ בישראל; אחריות לשנתיים לכל מכשירי סוני מובייל

IMG_4616חברת ברס אלקטרה היבואנית הרשמית של סוני מובייל בישראל עדכנה אותנו הבוקר כי סמארטפון הדגל החדש, Sony Xperia Z, שהוכרז ב-CES בתחילת החודש ינחת בישראל עד סוף חודש מרץ. הסוני Xperia Z צפוי להיות מושק בעולם בתחילת חודש מרץ, ככה שאנו צפויים לקבל את המכשיר ללא עיכוב משמעותי.

ה-Xperia Z הוא סמארטפון דקיק מאוד (רק 7.9 מ”מ) ומעוצב בעל מפרט מרשים הכולל מסך 5 אינץ’ ברזולוציה של 1,920X1,080 וטכנולוגיית ה-Bravia Engine 2 לשיפור איכותי הצפייה, פלטפורמת ה-Snapdragon S4 Pro עם מעבד מרובע-ליבה 1.5Ghz, זיכרון פנימי 2GB RAM, מצלמת 13 מגה-פיקסל עם חיישן ה-Exmor RS החדש של סוני בעל יכולות צילום HDR בתמונות ווידאו, NFC, תמיכה בדור 4 מסוג LTE ועמידות גבוהה למים ואבק בתקן IP55 ו-IP57.

סמארטפון ה-Sony Xperia Z מביא סוף סוף את כל הטוב שסוני יכולה ללקט מחטיבות הטכנולוגיה השונות שלה ולהציג גם מפרט מרשים “על הנייר”. אנו מאוד נקווים שעד סוף מרץ נזכה לשים עליו את ידינו.

בתוך כך, חברת ברס אלקטרה מעדכנת אותנו על מהלך תקדימי מצידה במסגרתו היא תעניק אחריות למשך שנתיים בעבור כל סמארטפון מבית סוני מובייל, כפי שנהוג על פי חוק במדינות אירופה. לקוחות שרכשו את מכשיר הסמארטפון שלהם החל ממאי 2012, יקבלו שנה הארכה ויזכו גם הם להיות חלק מהמהלך. האחריות תינתן בעבור המכשירים הזמינים כעת בישראל (ואלו שעוד יגיעו) אשר נרכשו דרך ברס אלקטרה או דרך מפעילות הסלולר –  Xperia S, Xperia P, Xperia GO, Xperia U, Xperia SOLA, Xperia J, Tipo ובקרוב Xperia T.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים