קונסולת המשחקים Ouya תושק בחודש יוני במחיר של 99 דולרים

ouya-in-storesדרכה של קונסולת המשחקים Ouya מבוססת מערכת ההפעלה אנדרואיד החלה בחיפושים אחר משקיעים באתר Kickstarter, כשהיא מבטיחה לשמש גם כסטרימר ולהפוך כל טלוויזיה לחכמה. הקונסולה שהפכה ללהיט עוד בטרם הוצגה במלואה, הצליחה לגייס 950 אלף דולר בתוך 8 שעות וסיכמה את הליך הגיוס עם 8.6 מיליון דולר במזומן. כאות תודה, היזמים הבטיחו שכל התורמים מעל 95 דולרים יזכו לקבל את הקונסולה במתנה כשזו תושק.

להזכירכם, מפרט הקונסולה כולל מעבד Tegra 3 מרובע ליבות, זיכרון RAM בנפח 1GB, שטח אחסון מובנה 8GB, יציאת HDMI בתמיכה של עד 1080p, קישוריות Wi-Fi בתקן n, בלוטות’ 4, יציאת Ethernet וכקינוח מורצת על הקונסולה מערכת ההפעלה אנדרואיד Jelly Bean. בנוסף, קונסולת Ouya מגיעה עם Bootloader פתוח – מה שיאפשר למפתחים סקרנים גישה מלאה לנבכי המערכת.

אם חפצה נפשכם ברכישת קונסולת המשחקים, ודאי יעניין אתכם לדעת כי ניתן יהיה למצוא אותה על המדפים ברשתות BestBuy, Target, Gamestop ואמזון בארה”ב החל מחודש יוני. מי שרכש את הקונסולה דרך אתר Kickstarter יקבל אותה כבר בחודש הבא ואילו הרוכשים דרך אתר החברה יקבלו את הקונסולה בחודש אפריל.

קונסולת Ouya תהיה זמינה לרכישה עבור 99$ (כ-365 ש”ח) בלבד. החבילה כוללת את הקונסולה עצמה ושלט אחד, כשמחירו של כל שלט נוסף הוא 49$ (כ-180 ש”ח). המנכ”לית ג’ולי אורמן (Julie Uhrman) הודתה שמחירו של השלט אינו זול, אך טענה שמשטח המגע שלו הוא הגורם העיקרי למחיר וגם זה שהופך אותו למובחר בשוק.

(מקור – The Verge)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים