סמסונג תשיק בחודש הקרוב מכשיר עם מסך תלת-ממד, אך רק בקוריאה

התלת-ממד פולש לכל תחום בחיינו, אך במדינות אחרות הוא פולשני יותר מבאחרות: ביום רביעי חשף הבלוג הרוסי Mobile Review (של גורו הסלולאר אלדר מורטאזין) כי סמסונג תוציא בקרוב את הטלפון הסלולארי הראשון עם מסך תלת-ממד. ה-SCH W960 AMOLED 3D הוא מכשיר סמארטפון ממוצע, עם מצלמת 3.2 מגה-פיקסל, מסך AMOLED מגודל 3.2 אינצ’ ורזולוציית WQVGA, בלוטות’, חריץ הרחבה microSD, ממשק TouchWiz של סמסונג וטיונר טלוויזיה דיגיטלי DMB-T. מה שמבדיל בינו לבין שאר המכשירים בשוק הוא שהמסך שלו מסוגל להציג גרפיקה תלת-ממדית – ללא צורך במשקפיים. כפתור חומרה מיוחד על גוף המכשיר מדליק ומכבה את תצוגת התלת-ממד, ונראה שהמכשיר יכול היה להיות פופולארי מאוד בקרב בני נוער ברחבי העולם, אלא שסמסונג הכריזה כי המכשיר (או הטכנולוגיה) יימכר בדרום-קוריאה בלבד, דרך כל 3 מפעילות הסלולאר המקומיות, החל מרבעון זה. ומי שחושב שהוא יכול לייבא את המכשיר באופן פיראטי לארץ כפי שעשו סלתה ושמנה עם האייפאד – צריך לזכור שבארץ לא ניתן יהיה להשתמש במכשיר כלל, מאחר ורשת פלאפון הכריזה ב-2006 כי היא תנטוש בשנים הקרובות את רשת ה-CDMA שלה, ובכך תסתום את הגולל על השימוש בטכנולוגיה זו בארץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים