מבחני ביצועים ראשונים של Galaxy S4 פורסמו – רף חדש של ביצועים

Exynos5Octa-VS-Snapdragon-In-Galaxy-S4

אחרי שחשפנו בפניכם את התוצאות שהשיג מכשיר ה-Galaxy S4 במבחן חיי הסוללה, הגיע הזמן לחשוף נתונים מסקרנים לא פחות – הביצועים. בניגוד למבחן חיי הסוללה, מבחני הביצועים נעשו על שני הדגמים של מכשיר ה-Galaxy S4, הן עם פלטפורמת Snapdragon 600 והן עם פלטפורמת Exynos 5 Octa אשר נבדקו על ידי הכלים של AnTuTu ו-Quadrant. רק נזכיר כי פלטפורמת Snapdragon 600 מגיעה עם מעבד מרובע ליבות בארכיטקטורת Krait 300 המגיע לתדירות שעון של 1.9GHz, בעוד פלטפורמת Exynos 5 Octa מגיעה עם שני מעבדים מרובעי ליבות, כשהאחד בארכיטקטורת Cortex-A15 והשני בארכיטקטורת Cortex-A7.

AnTuTu

במבחן זה הצליחה פלטפורמת Exynos 5 Octa להשיג תוצאה של 27,417 כאשר במאמץ מקסימאלי נרשם תדר של 1.8GHz וזאת בניגוד לפרסום הראשוני של סמסנוג בו ציינה החברה כי 4 הליבות בארכיטקטורת Cortex-A15 יגיעו לתדירות שעון מקסימאלית של 1.6GHz.

גרסת ה-Snapdragon 600 של מכשיר ה-Galaxy S4 השיגה תוצאה של 23,607 – פחות טובה מזו של Exynos, אך בהפרש לא רב. חשוב לציין כי שני המכשירים עומדים בגאון בראש הטבלה כמכשירים החזקים ביותר בשוק, כאשר במקום השלישי ניצב מכשיר ה-HTC One שהגיע לתוצאה של 22,678.

Quadrant

במבחן Quadrant הצליחו שני הדגמים גם הפעם להרשים בתוצאות כאשר המכשיר בגרסת ה-Exynos 5 Octa קיבל תוצאה מרשימה מאוד של 12,726 נקודות אשר מעניקה לו את המקום הראשון במבחן הביצועים, בעוד גרסת ה-Snapdragon 600 קטפה את המקום השלישי והשיגה 12,028 נקודות. אל המקום השני התברג מכשיר ה-LG Optimus G Pro המגיע גם הוא עם פלטפורמת Snapdragon 600. אם תהיתם היכן נמצא HTC One לא תצטרכו ללכת רחוק מאחר והוא ממוקם רביעי בדירוג.

s4-exynos-snapdragon

בין אם מדובר במעבד מבית סמסנוג או מבית Qualcomm, אין ספק כי Galaxy S4 מצליח להציב רף גבוה מאוד לשאר המכשירים בשוק. נראה כי גם קשיי היצור של סדרת מעבדיה של סמסונג לא אמורים להעיב על המכירות מאחר ואנחנו למדים כי גרסת ה-Snapdragon 600 חזקה גם היא. נכון לעכשיו, טרם הוחלט איזו גרסה תגיע לישראל אך אנחנו מבטיחים לעדכן ברגע שיתקבלו פרטים נוספים.

(מקור – GSMArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים