הודלפה תמונה ראשונה של סמארטפון ה-HTC First; האם זהו הפייסבוק-פון?

HTC-First-Leakedמחר תערוך פייסבוק את האירוע המסקרן בו תחשוף את “הבית הבא שלה באנדרואיד” כלשון ההזמנה, והרשת עמוסה תיאוריות והערכות באיזה מוצר מהפכני מדובר. הדלפה חדשה מ-evleaks מציגה תמונת הדמיה של סמארטפון המכונה HTC First, אשר לכאורה עליו תציג פייסבוק לראשונה את הלאנצ’ר החדש. התמונה נראת מעט מוזרה עם הכפתורים הקפסיטיביים בתחתית המכשיר והלוגו עם שם המכשיר המודבק ברשלנות “פוטושופית”. למרות זאת, נציין כי המקור הינו אחד החמים בחודשים האחרונים שעד כה דייק באחוזים גבוהים מאוד מהדלפותיו.

אם נתייחס רגע למכשיר, מדובר בסמארטפון בסיסי מאוד כנראה על מנת לשמור על תג מחיר זול. היינו מצפים ממכשיר המייצג רשת חברתית שיהיה מעט צבעוני וישדר כיף, העיצוב הזה פשוט מדכא. הכפתורים הקפסיטיביים בתחתית המסך בעלי צורות מעט מוזרות, אבל זהו כנראה הסגנון שפייסבוק תלך איתו גם בלאנצ’ר שלה. שימו לב כי אין כל מיתוג של HTC בחזית המכשיר.

לפני יומיים הודלף רום (ROM) אמין למדי של סמארטפון לא ידוע, העונה לשם הקוד HTC Myst (עליו שמענו יותר מפעם בשמועות). אתר Android Police שאליו הגיעה הרום, חקר אותו לעומק וגילה כי הוא מריץ את Facebook Home כלאנצ’ר של המכשיר על גבי ממשק המשתמש Sense 4.5 ומערכת ההפעלה אנדרואיד 4.1.2. יתכן מאוד וה-HTC Myst הינו בעצם ה-HTC First והשני יהיה שמו הסופי. המפרט שהתגלה בחקירה מעלה כי המכשיר יהיה בעל מסך 4.3 אינץ’ HD 720P, פלטפורמת Snapdragon S4 עם מעבד כפול-ליבה, זיכרון פנימי 1GB RAM ומצלמה אחורית 5 מגה-פיקסל.

nexusae0_logo_facebook_home_text_thumb1עדויות נוספות שנמצאו מספרות כי הלאנצ’ר לא יתמוך רק בממשק ה-Sense של HTC אלא גם ב-TouchWiz של סמסונג וממשק הונילה המקורי של אנדרואיד. לכן אנחנו מאמינים שה-HTC First יהיה רק הטלפון עליו תציג פייסבוק את הלאנצ’ר שמהר מאוד ימצא את דרכו ל-Play Store.

האם זהו ה”פייסבוק-פון”?

מחר נגלה. אבל אנחנו ממשיכים עם ההשערה שלנו שדווקא הלאנצ’ר יהיה המוצר המרכזי שפייסבוק תחשוף, אותו מכנים בידיעות Facebook Home. הסמארטפון שנחשף לכאורה יכול להיות פשוט מכשיר שוק ביניים של HTC ובשיתוף פעולה עם פייסבוק היא היצרנית הראשונה שתשווק מכשיר עם הלאנצ’ר החדש. פרסמנו בידיעה קודמת כי פייסבוק תאפשר לחברות לשווק את מכשיריהם עם הלאנצ’ר שלה ישירות מהמפעל. אם זה יצליח ל-HTC אז אנחנו יכולים לצפות לעוד “פייסבוק-פון” מהר מאוד. כנראה שעל מנת לראות את ה”פייסבוק-פון” בפיתוחה של פייסבוק, נצטרך עוד להמתין אם בכלל יראה אור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים