גאדג’טיפ: כך תתקינו את ממשק Facebook Home על האנדרואיד שלכם כבר עכשיו

בשבוע שעבר חשפה פייסבוק את ממשק Facebook Home – מסך בית חברתי למכשירים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד. בניגוד ליתר שירותיה החדשים שאינם מקבלים תאריך הפצה רשמי אלא מופעלים באופן אקראי לגולשים ברשת החברתית, בחברה מסרו כי את Facebook Home ניתן יהיה להוריד בעבור מכשירי אנדרואיד נבחרים החל מה-12 באפריל.

יחד עם הממשק החדש הכריזה פייסבוק בשיתוף עם HTC על מכשיר סמארטפון שיגיע עם Facebook Home באופן מובנה – HTC First. מעט לפני השקתו של המכשיר, דלף הרום שלו לרשת ומכאן היה זה רק עניין של זמן עד שקהילת המפתחים תצליח לעקור ממנו את הממשק ולפרסמו בעבור הציבור הרחב. צוות גאדג’טי מיהר להתקין את המוצר החדש ומאשר שהוא אכן עובד, אם כי לא מעט אופציות כגון בועות הצ’אט – עדיין אינן פעילות.

יש לציין כי את הגרסה המודלפת של Facebook Home ניתן להתקין רק על מכשירים שעברו Root. מדיווחים שונים ברשת עושה רושם שהממשק עדיין לא נתמך על כל המכשירים, כאשר אנחנו הצלחנו להתקינו ולהפעילו על המכשירים הבאים:

HTC Desire HD HTC One X HTC One X+ Samsung Galaxy Nexus LG Nexus 4

רוצים גם?

אתר גאדג’טי מסיר מעליו כל אחריות לכל נזק שיגרם כתוצאה מביצוע השלבים המפורטים מטה. אם אינכם בטוחים כיצד לבצע מהלך מסוים, עדיף להימנע מביצוע הפעולות.

home-login1. הורידו והתקינו את סייר הקבצים ES File Explorer
היכנסו להגדרות, גללו לתחתית ובחרו ב-Root Settings
סמנו את האפשרויות Root Explorer ו-Up to Root

2. הסירו את קובץ ה-APK של אפליקציית פייסבוק הקיימת באמצעות ES File Explorer – נווטו לתיקיית השורש של רכיב הזיכרון המובנה ואז לתיקיה system, אתרו את הקובץ Facebook.apk והסירו אותו (לחיצה ארוכה עליו > מחיקה)

3. בצעו הפעלה מחדש למכשיר

4. גשו לאפליקציית Play Store והסירו באמצעותה את אפליקציית פייסבוק הקיימת

5. העבירו לאחסון הטלפון את קבצי ה-APK הבאים:
קובץ ראשון, קובץ שני, קובץ שלישי

6. פתחו שוב את ES File Explorer והתקינו את קבצי ה-APK על פי הסדר: ראשון – katana, שני – orca ושלישי – home

7. עברו למסך הבית, בחלונית שנפתחת בחרו Facebook Home (רצוי שלא להגדירו כברירת מחדל)

(את שלבים 5 ו-6 ניתן לעשות גם באמצעות העלאת הקבצים לשירות ענן כדוגמת Google Drive ולבצע התקנה שלהם דרך האפליקציה)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים