הוכרז: Samsung Galaxy Win – מסך 4.7 אינץ’ לשוק הביניים

galaxyWIN

שבוע לאחר שהוכרז עבור השוק הסיני בלבד, מכריזה סמסונג באופן רשמי כי מכשיר ה-Galaxy Win יהיה זמין לרכישה גם עבור שאר השווקים בעולם. ה-Galaxy Win הינו מכשיר המיועד לשוק הביניים ויגיע לשוק במספר גרסאות, האחת תאפשר הפעלה באמצעות כרטיס סים אחד והשניה תהיה בעלת טכנולוגיית Dual-SIM. צבעי המכשירים יהיו לבן קרמי ואפור טיטאן.

ה-Galaxy Win יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת Jelly Bean 4.1 ובתצורת מסך של 4.7 אינץ’, הבדל ממש קטן ביחס למכשיר ה-Galaxy S3 שדומה בעיצובו באורח פלא למכשיר החדש, אולם המסך יהיה מסוג WVGA TFT ולא Super AMOLED כמו ב-S3, או ב-S3 Mini. רזולוציית המסך עומדת על 800X480 בצפיפות פיקסלים של 199PPI.

המעבד בו בחרה סמסונג עבור ה-Galaxy Win הינו בעל ארבע ליבות במהירות שעון של 1.2GHz. זיכרון המכשיר יעמוד על 1GB RAM ויגיע עם נפח אחסון פנימי של 8GB שניתן יהיה להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מסוג microSD עד ל-32GB. למכשיר שתי מצלמות, הראשית בעלת חיישן 5MP תספק גם צילום בוידאו ב-HD 720P ב-15fsp והמשנית תהיה מצלמת VGA בעלת חיישן 0.3MP. סוללת המכשיר תהיה בקיבולת 2000mAh.

מחירו של המכשיר, טרם פורסם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים