מבחן נפילה: Galaxy S4 מול iPhone 5 – פלסטיק מול אלומיניום

Galaxy-s4-vs-iPhone-5-drop-test

לפני כמה שבועות הצגנו בפניכם מבחן נפילה שערכו באתר Android Authority, בו התמודד מכשיר ה-HTC One מול מכשיר ה-iPhone 5 כשהתוצאות היו מעניינות למדי. הפעם החליטו ב-Android Authority להעמיד במבחן את ספינת הדגל החדשה של סמסנוג – מכשיר ה-Galaxy S4 אל מול ירבו המושבע iPhone 5 מבית אפל. נזכיר כי גם הפעם הפלת המכשירים נעשתה משלושה גבהים – גובה המותן, בכדי לדמות נפילה מהכיס, גובה החזה, כדי לדמות את הגובה הממוצע בו נשתמש במכשיר ולבסוף מגובה הראש בכדי לדמות נפילה של המכשיר בעת שיחה.

אם לומר את האמת תוצאות המבחן די מפתיעות. למרות שמכשיר ה-Galaxy S4 עשוי כולו מפוליקרבונט שהוא זן מסוים של פלסטיק, הוא מצליח לעמוד בגאווה בניסיונות הנפילה השונים. נדגיש שחשוב לקחת את המבחנים הללו בערבון מוגבל מאחר והזווית המדויקת בה המכשיר נפל יכולה לחרוץ גורלות ולקבוע את מידת הנזק. בכדי להעצים את חווית הבדיקה ולהעניק לכם נקודות מבט נוספות, הצוות של Android Authority השתמש במצלמה היקפית המאפשרת לנו לבחון את אותה השניה מכמה זוויות שונות.

האם פלסטיק איננו נחות מאלומיניום?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים