פרטים נוספים: סמסונג עשויה להכריז על ה-Galaxy Note III עם מסך גמיש

theverge1_560פרטים חדשים מודלפים היום אודות ה-Samsung Galaxy Note III, שהמקור מתייחס אליו כ”המכשיר הנחשק ביותר” של החברה. בסמסונג רוצים לשלב לראשונה עם ה-Galaxy Note III מסך גמיש, אולם בחברה עדיין לא בטוחים אם מסכי ה-YOUM אותם החברה הציגה ב-CES 2013 יהיו מוכנים לייצור המוני עד לתאריך ההשקה הרצוי. אם המסכים לא יהיו מוכנים עד להשקה, נצטרך “להסתפק” במסך בגודל 5.99 אינץ’ Full HD Super AMOLED מאותו סוג של ה-Galaxy S4.

לפי אתר SamMobile שמביא את הנתונים (ומקור מרכזי להדלפות הקשורות לענקית הקוריאנית) מפרטו של ה-Galaxy Note III יהיה מרשים ביותר על פלטפורמת ה-Exynos 5 Octa שתציג לראשונה את המאיץ הגרפי Mali 450 מבית ARM בעל 8 ליבות (!) שטרם ראינו בשוק, זיכרון פנימי 3GB RAM ומצלמת 13 מגה-פיקסל. מערכת ההפעלה צפויה להיות אנדרואיד 4.2.2 או 4.3, אם גוגל תכריז עליה בכנס המפתחים הקרוב Google I/O, שעל גביה יהיה ממשק ה-TouchWiz Nature UX בגרסה חדשה שתנצל את המסך הגדול והעט יותר מבעבר.

ה-Galaxy Note III צפוי להיות מוכרז על ידי סמסונג באירוע שתערוך לתערוכת IFA ברלין ב-31 לאוגוסט, שם חשפה החברה בשנה שעברה את ה-Note II.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים