שמועה: הסמסונג Galaxy Note 3 יגיע עם מסך 5.99 אינץ’ AMOLED גמיש

theverge1_560סמארטפון הדגל הבא בסדרת ה-Note של סמסונג, ה-Galaxy Note 3, עדיין לא זוכה ליותר מידי כותרות בגלל כמות הדלפות נמוכה יחסית וכנראה הכרזה רחוקה (צפי לתחילת ספטמבר). אבל מהשמועות השונות עולה דווקא סוגיה מרכזית סביב סוג המסך שיגיע איתו דור ההמשך של הפאבלט הפופולרי. מקורות בקוריאה מספרים כי סמסונג תתחיל בייצור ה-Galaxy Note 3 עם מסך AMOLED גמיש באוגוסט לקראת השקה בספטמבר, כנראה בתערוכת IFA 2013, מה שיהפוך אותו למכשיר הראשון של החברה עם מסך גמיש.

לפי הדיווח, הסיבה לכך שסמסונג החליטה ללכת דווקא עם המסך הגמיש ולא מסך LCD או AMOLED סטנדרטי נובעת מהירידה בביקוש לסמארטפון ה-Galaxy S4. למרות הפתיחה המוצלחת עם מעל ל-10 מיליון יחידות מה-Samsung Galaxy S4 שנמכרו בחודש הראשון, ישנה האטה בקצב המכירות. סיבה נוספת היא ההתקדמות של LG בתחום המסכים הגמישים והפחד שהיא זו שתזכה בבכורה.

להזכירכם, סמסונג חשפה בינואר השנה באופן רשמי את סדרת ה-YOUM של מכשירים עם מסכים גמישים ומכשיר אב-טיפוס ראשון. סמסונג לא סיפרה מתי נראה מכשיר ראשון עם מסך גמיש מתוצרתה על המדפים, אבל רבים צופים כי זה יקרה עוד השנה. ה-Samsung Galaxy Note 3 הוא בהחלט מכשיר ראוי להצגת הטכנולוגיה החדשה, מה שיכול לגרום להתעוררות המכירתית שהחברה מחפשת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים