בלעדי: תמונה חדשה של סמארטפון ה-BlackBerry Z30

Blackberry-Z30-gadgetyהשמועות סביב חברת בלאקברי ובעיקר סביב מכירה פוטנציאלית הסעירו את הרשת בשבועות האחרונים, עד שלגמרי שכחנו שהחברה עובדת בימים אלו על סמארטפון דגל חדש – BlackBerry Z30. לידי אתר גאדג’טי הגיעה תמונה בלעדית של ה-BlackBerry Z30, שהיה מוכר בעבר כ-A10, עם אישור שכך יראה המכשיר הסופי אשר נמצא כעת בבדיקות אחרונות.

אין לנו אישור מלא של מפרט ה-Blackberry Z30 אבל אנחנו כן יכולים לאשר שהוא יגיע בדגם עם 16GB זיכרון מובנה וזיכרון פנימי 2GB RAM. לפי השמועות שאר המפרט יכלול מסך בגודל 5 אינץ’ וברזולוציה של HD 720P, פלטפורמת ה-Snapdragon S4 Pro עם מעבד כפול-ליבה 1.7Ghz, מצלמה אחורית 8 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית 2 מגה-פיקסל, סוללת 2,800mAh ועוד.

במקביל לחשיפת התמונה שלנו צץ ברשת וידאו חדש המציג גם כן את ה-BlackBerry Z30, המאפשר לנו להתרשם שוב מעיצובו. המכשיר נראה כמו גרסה מוגדלת של ה-Blackberry Z10 בלי שינויים מהותיים. בוידאו ישנו סיור קצרצר במערכת ההפעלה שרצה באופן חלק מאוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים