הוכרז: Alcatel One Touch Evo 8 HD עם מסך 8 אינץ’ ודגש על אביזרים נלווים

evo8hd_specs_colors_02

אלקטל (Alcatel) גם היא מצטרפת לרשימת החברות אשר לא מסוגלות להתאפק לפתיחתה הרשמית של תערוכת האלקטרוניקה IFA 2013 בברלין ומכריזה על טאבלט חדש, One Touch Evo 8 HD, אשר עמו שמה החברה דגש דווקא על הציוד הנלווה שייאפשר להעצים את חווית השימוש.

טאבלט ה-Alcatel One Touch Evo 8 HD מגיע עם מפרט הכולל מסך מגע IPS בגודל 8 אינץ’ וברזולוציה של 768×1024 המעניקה לו צפיפות של 160 פיקסלים לאינץ’ (רגע, איפה ה-HD?), מעבד כפול-ליבה בתדר 1.6GHz בארכיטקטורת Cortex-A9 של ARM, זיכרון 1GB RAM DDR3 ונפח אחסון פנימי העומד על 4GB, אותו ניתן להרחיב בעוד 64GB באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני מסוג microSD.

הטאבלט כולל שתי מצלמות: הראשית אשר נמצאת בגב המכשיר תאפשר צילום תמונות באמצעות חיישן 3.0 מגה-פיקסל, בעוד המצלמה המשנית הנמצאת בקדמת המכשיר תאפשר צילום תמונות עם חיישן 2.0 מגה-פיקסל. בנוסף, יגיע ה-Evo 8 HD עם תמיכה ב-GPS, בבלוטות’ 3.0 וב-WiFi בתקן 802.11b/g/n ויאפשר חיבור גם לרשת סלולרית ב-3G או ב-4G באמצועות מודול חיצוני שיתחבר לממשק הקיים בטאבלט.

מערכת ההפעלה שיריץ ה-One Touch Evo 8 HD הינה אנדרואיד בגרסת Jelly Bean 4.2 והוא יכלול סוללה בקיבולת 4,160mAh שתאפשר עפ”י הגדרות היצרן זמן המתנה של עד 200 שעות לאחר הטענה מלאה האורכת כ-3.5 שעות. מידות הטאבלט הינן: רוחב- 152.5 מ”מ, גובה- 222 מ”מ, עובי- 9 מ”מ. משקלו 415 גרם והוא יגיע בשני צבעים: שחור ואפור.

יחד עם הטאבלט משיקה אלקטל מגוון מוצרים נלווים שנועדו להעשיר את חווית השימוש וביניהם דונגל דמוי ה-Chromecast של גוגל המאפשר הזרמת תכנים אל הטלויזיה, עמדת עגינה להטענת המכשיר ושני סוגים של כיסויים המתחברים לטאבלט ע”י מגנט הנמצא בצד המכשיר, כאשר אחת מתצורות הכיסוי מגיעה עם נורת LED המציגה המסמלת על התראות מהמכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים