לנובו מכריזה על המחשבים ההיברידיים Yoga 2 Pro ו-Thinkpad Yoga

Yoga 2 Pro

חברת Lenovo הציגה בשנה שעברה את Yoga, אחד המחשבים היותר מוצלחים מבין שלל המחשבים ההיברידיים שהוצגו לאחר שחרורה של מערכת ההפעלה מבוססת האריחים Windows 8. המחשב איפשר לסובב את המסך ובכך הפך בעצם מאולטרה-בוק לטאבלט ולהיפך. בתערוכת IFA 2013 המתקיימת בימים אלה בברלין, הציגה החברה את הגרסה המשודרגת של המחשב ההיברדי המוצלח.

הדגם החדש ייקרא Yoga 2 Pro, מסכו יהיה בגודל 13 אינץ’ עם רזולוציה מרשימה של 3,200X1,800 וביחד עם מעבד i5 המבוסס על ארכיטקטורת Haswell של אינטל, יאפשר חיי סוללה של עד 9 שעות. בנוסף, כולל המפרט זיכרון RAM בנפח 4GB, אחסון SSD בנפח 128GB, תמיכה בטכנולוגיית ה-WiDi של אינטל שתאפשר תקשורת אלחוטית למטרת “סטרימינג” בין המחשב לטלויזיה והדובדבן שבקצפת – מקלדת בעלת תאורה אחורית. על אף השיפורים הרבים, הדגם החדש יהיה קל ודק יותר מקודמו – עוביו 15.5 מ”מ ומשקלו 1.39 ק”ג. המחשב ההיברידי החזק של Lenovo מקבל תג מחיר סביר שיחל ב-1,099$ (כ-4,000 ש”ח). מי שיבחר לשדרג את המחשב במעבד i7, זיכרון RAM בנפח 8GB ואחסון SSD בנפח 256GB, ישלם מחיר גבוה יותר – 1,700$ (כ-6,200 ש”ח).

thinkpad-yoga

השנה, מותג ה-Yoga מגיע גם לסדרת ה-ThinkPad הוותיקה. מחשב ה-ThinkPad Yoga החדש עשוי מסגסוגת של מגנזיום ויהיה קטן במקצת מ-Yoga 2 Pro שהצגנו קודם, עם מסך בגודל 12.5 אינץ’ ומגוון אפשרויות להרכבת המפרט: אחד מתוך שלושה מעבדי Haswell של אינטל – i3, i5 או i7; אחת מבין שתי רזולוציות תצוגה – 1366×768 או 1920×1080 ואחת מבין שתי אפשרויות אחסון – 1TB בכונן קשיח או 256GB בכונן SSD. אפשרויות בחירה נוספות: שבב NFC ותמיכה בעט דיגיטלי שיגיע בתוך מסילה ייעודית בגוף המחשב.

החידוש המעניין ביותר במחשב מגיע בדמותו של פתרון יצירתי לבעיה מהותית שהוצגה לחברה על ידי המשתמשים בדגם הראשון של ה-Yoga, שטענו (ובצדק) שכאשר המחשב נמצא במצב טאבלט, מקשי המקלדת נלחצים ועל אף שהם אינם פעילים, מדובר בתחושה די מציקה. הפתרון של Lenovo לבעיה גורם למקשי המקלדת לשקוע בזמן שהמחשב נמצא במצב טאבלט. מחירו של הדגם הבסיסי – 949$ (כ-3,460 ש”ח).

thinkpad-yoga-lift-and-lock

מה דעתכם על מוצריה החדשים של Lenovo?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים