הוכרז: iPhone 5S – עיצוב זהה עם צבעים חדשים, מפרט משודרג ולראשונה קורא טביעות אצבע

iphone5s-gallery1-2013

מתוך אולם אירועים בבסיסה המרכזי של אפל בקופרטינו, קליפורניה, הכריזה היום על דגם חדש ורענן למכשיר האייפון, וזה ייקרא ה-iPhone 5S. אפל פתחה את האירוע בהכרזה די מהותית לפיה עד סוף ספטמבר תמכור 700 מיליון מכשירי iOS, מספר מרשים למדי גם לעומת זה שפירסמה גוגל לפני מספר ימים כאשר חשפה כי מעל למיליארד מכשירים מבוססי אנדרואיד הופעלו עד כה.

יחד עם מכשיר האייפון החדש, מבטיחים באפל כי תושק מערכת ההפעלה  iOS 7 עבור הציבור הרחב החל מה-18 לספטמבר, ובנוסף הודיע טים קוק כי חבילת תוכנות האופיס של אפל הכוללת את iPhoto, iMovie וחבילת iWork תוצע בחינם עם כל מכשיר חדש מבוסס iOS החל מעתה.

הכירו את ה-iPhone 5S

האייפון 5S יגיע ממש כפי שצפינו בשלושה צבעים: שחור\אפור, לבן\כסוף וזהב ויכלול את פלטפורמת ה-Apple A7 החדשה שתכלול מעבד 64bit זו הפעם הראשונה אי פעם עבור סמארטפון. מעבד ה-A7 יכיל מעל למיליארד טרנסיסטורים וייתמך במלואו ע”י מערכת ההפעלה iOS 7 ב- 64bit. מהירות המעבד תהיה פי 2 מזו שהייתה זמינה בדור הקודם, כמו כן, יוכל מכשיר האייפון החדש להריץ OpenGL 3.0.

בנוסף למעבד ה-A7 מצרפת אפל שבב חדש למכשיר ה-iPhone 5S, הוא מעבד התנועה, אשר ימדוד באופן רציף את המידע המגיע מחיישני המכשיר, ויאפשר ליצור אפליקציות בריאות וכושר מרשימות הרבה יותר.

באפל תמיד מדגישים בראש ובראשונה את איכות השימוש במכשיר ואחד האלמנטים החשובים ביותר לחברה תמיד היה זמן הסוללה. עם ה-iPhone 5S מציינת אפל כי תוכלו לדבר עד 10 שעות על-גבי רשת סלולרית בדור השלישי (3G), לבצע גלישה ב-3G עד 8 שעות וגלישה דרך  WiFi כמו גם ניגון וידאו יתאפשרו לזמן של עד 10 שעות עם 250 שעות המתנה.

מפרטו של ה-iPhone 5S כולל מסך רטינה בגודל 4 אינץ’ ברזולוציה של 640×1136 ו-326ppi בדומה לדגם האייפון 5.

המצלמה

iphone5s-gallery6-2013

מצלמת האייפון החדש כוללת חיישן 8 מגה-פיקסל בעל שטח פנים גדול יותר עד 15% מקודמיו, דבר המאפשר ליצור תמונות מרשימות יותר, אולם שלא כמו השמועות, תכלול המצלמה צמצם f/2.2. ממש כמו סמארטפונים אחרים הקיימים היום בשוק, תצלם המצלמה באייפון החדש מספר רב של תמונות בכל צילום ותבחר את הכי טובה מביניהן לצורך קבלת התוצאה המרשימה ביותר. המצלמה החדשה מצטיידת גם בפלאש LED כפול, מייצב תמונה, אפשרות צילום ב-Burst Mode (עד 10 תמונות מהירות) וצילום פנורמי.

הצילום בוידאו עם ה-iPhone 5S מקבל אף הוא שדרוג מהותי וכעת יתאפשר צילום וידאו ב-120fps באיכות 720p, דבר היאפשר צילום וידאו בהילוך איטי. כמו כן, תוכלו לצלם וידאו ב-30fps ב-Full HD 1080p. המצלמה הקדמית תאפשר צילום תמונות סטילס באמצעות חיישן 1.2 מגה-פיקסל ווידאו ב-HD 720p.

קורא טביעות אצבע – Touch ID

iphone5s-gallery5-2013

לפי נתוניה של אפל, כחצי ממשתמשי המכשירים הסלולריים כלל לא טורחים להפעיל את אמצעי האבטחה על המכשיר, כמו קוד הנעילה. על כן, הוסיפה אפל למכשיר ה-iPhone 5S מפתח חדש בדמות קורא טביעת אצבע עשוי זכוכית ספיר אשר לא תוכל להישרט. ה-Touch ID יזהה אתכם בדיוק רב ויידע לאפשר רק לכם גישה למכשיר.

כל שיש לעשות כדי להיכנס למכשיר הוא לגעת ב-Touch ID ואתם בפנים, וזה יאפשר לכם גם לרכוש אפליקציות דרך אייטיונס בלחיצת אצבע וללא צורך בהזנת הסיסמא כל פעם מחדש. במידה ותרצו לאפשר ליותר מאדם אחד גישה למכשיר, תוכלו להגדיר מספר טביעות אצבע אותן יזהה החיישן.

מחירים

את ה-iPhone 5S תציע אפל בעבור 199$ (עם חוזה התקשרות לשנתיים בארה”ב) עבור גרסת ה-16GB, עבור 299$ לגרסת ה-32GB וגרסת ה-64GB תעלה 399$, או במילים אחרות: 649$ עבור גרסת ה-16GB (ללא חוזה), 749$ עבור גרסת ה-32GB (ללא חוזה) ו-849$ עבור גרסת ה-64GB (ללא חוזה).

באופן מפתיע משאירה אפל את ה-iPhone 4S במחזור ובעבור 0$ תחת חוזה לשנתיים בארה”ב, מה שיקנה לו מחיר של כ-450$ ללא חוזה כפי שהיה עד כה עם מכשיר האייפון 4. הדבר גם אומר כי באירוע של אפל בסין שייערך מחר, יכול ואפל תפנה את מכשיר האייפון 5 שיצא כעת מהמחזור עבור מדינות המערב, אל עבר השוק הסיני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים