“אם כל הדליפות” ב-Dell: ה”ברק” שמריץ Windows Phone 7

דל, החברה שהתחילה את דרכה כמרכיבת מחשבים זולים והפכה לשם דבר בכל הקשור לגאדג’טים יוקרתיים ומעוצבים למופת, אוהבת להתגרות בציבור: המכשירים שלה נוטים “לדלוף” החוצה תמיד ברגע הנכון ליצירת מקסימום התפעלות. כך זה היה עם החשיפה ה”לא מכוונת” של ה-Mini 5 / Streak בתערוכת CES ע”י המנכ”ל, וכך זה גם היום, עם לא פחות מ-7 מכשירים שמצאו את עצמם משתלטים על אגף ה-Top Stories בבלוג הטכנולוגיה הגדול בעולם, Engadget.

המכשיר הראשון והבולט ביותר הוא Dell Lightning (“ברק”), טלפון Windows Phone 7 עצום בעל מקלדת QWERTY מלאה הנשלפת במצב פורטרט (כלומר: לאורך, לא לרוחב). הוא מריץ את מערכת ההפעלה החדשה של מייקרוסופט על מעבד Snapdragon במהירות 1GHz של קואלקום ומסך OLED תוצרת סמסונג בגודל 4.1 אינצ’ וברזולוציית WVGA, וכולל מצלמת 5 מגה-פיקסל עם מיקוד אוטומטי, זיכרון של 512 מגה-בייט ואחסון 8GB על כרטיס microSD, קישוריות בלוטות’, WiFi b/g/n ו-USB ותמיכה במגוון פורמטים של קבצי מדיה, ביניהם גם DivX.

בתחום החישה והמודעוּת תמצאו בו אקסלרומטר, מצפן, חיישן קרבה, חיישן אור ו-GPS, והבונוס הגדול הוא הבטחה לתמיכה מלאה בפלאש, כולל צפיה בסרטונים באינטרנט – בניגוד לטענת מייקרוסופט כי הגרסא הראשונה של WP7 לא תתמוך בפלאש. מועד ההשקה המתוכנן הוא הרבעון האחרון של 2010 – כלומר: זה יהיה אחד ממכשירי ה-WP7 הראשונים – ושנה אחר-כך מתוכנן שדרוג לטכנולוגיית LTE – תקן הדור הרביעי החדש המסוגל להגיע למהירויות של מאות מגה-ביטים בשניה.

תמונה: Engadget.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים