גם Dell חושפת טאבלט (או MID, ליתר דיוק) משלה – ה-Streak

בתערוכת CES אפשר לראות לא רק הדגמות של מכשירים חדשים שיצרניותיהם גאות על כל פלאש שהמוצר שלהן מקבל. קחו את Dell, לדוגמא. במהלך נאום מנכ”ל החברה בתערוכת האלקטרוניקה הוצגו מכשירים רבים שהחברה הביאה איתה לתערוכה כדי להתגאות במגוון המחשבים הענק שלה. אך אף אחד מהם לא משך שביב מכמות תשומת-הלב שהתעוררה בקרב הנוכחים כאשר שלף הנואם מכיסו כבדרך-אגב מכשיר אדום וגדול-למדי. בתגובה לפרץ ההתעניינות שעבר באולם הכנסים הצהיר המדליף הבכיר כי אין לו שום כוונה לענות על שאלות בנוגע לספק-סמארטפון ספק-מחשב-לוח שהחברה שלו מפתחת.

הכתבים הבכירים התעקשו, ודל הסכימה לתת להם 90 שניות של חסד עם האבטיפוס המדובר למכשיר המכונה Streak. מדובר ב-MID (מכשיר אינטרנט נייד) דק למדי ובעל מסך של 5 אינצ’, המריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד ומכיל מצלמה של 5 מגה-פיקסל בתוספת פלאש LED. למכשיר יש גם חריץ המיועד לכרטיס SIM, המעניק לו גישה אינטרנטית גם ב-3G וגם יכולות של טלפון (הכתבים הספיקו לראות מסך חיוג דומה לזה של האייפון). פרטים נוספים לא אושרו ולא הוכחשו, ודובר מטעם דל אמר לאחד הכתבים כי החברה עובדת על “מכשירים נוספים כמו זה”, וכי יותר פרטים נדע בקרוב – כלומר: כנראה שנתראה בוועידת הסלולאר בברצלונה בעוד כחודש.

תמונות נוספות – בכתבה המלאה.

(תמונות: SlashGear, PocketLint)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים