חברת Huawei נכנסת לשוק הישראלי תחת חסותה של אלפא טלקום

מכשיר Huawei Ascend P6 (צילום: גאדג'טי) מכשיר Huawei Ascend P6 (צילום: גאדג’טי)

חברת אלפא טלקום מקבוצת פל הכריזה הבוקר (א’) כי החל מהיום תשמש כנציגה הרשמית של יצרנית הסמארטפונים והתשתיות הסינית Huawei בישראל. בחברת אלפא טלקום טוענים כי מבדיקות שערכו מצאו שהצרכן הישראלי אינו מעוניין לשלם מחירים העולים על 3,000 ש”ח עבור הטלפון שלו, אך עדיין רוצה מכשיר עם מפרט חזק ככל שניתן – ואת הפתרון לרצונו של הצרכן תנסה חברת אלפא טלקום לפתור ע”י שיווק מכשירי Huawei בישראל.

מנכ”ל אלפא טלקום, דרור אבישי, ציין כי “המכשירים של Huawei לא יהיו תמיד הכי זולים, אולם בהשוואה אל מול קבוצת המכשירים המקבילה, המכשירים של Huawei יהיו תמיד בעלי העלות הנמוכה ביותר ביחס לתועלת ולמפרט”.

מותג Huawei אינו מהמוכרים בישראל והשם הסיני אותו מתקשים להגות צרכנים כמו גם משווקים סביב העולם כולו אינו עוזר במשימת פיתוח המותג. בשל כך, החליטו באלפא טלקום לעשות סדר – בעברית ייקרא המותג וואווי ולא חוואווי, הוואווי או כל שם אחר שעלה מאז התחלנו לדבר על החברה כאן בישראל.

שירות ואחריות

חברת אלפא טלקום מקבוצת פל מבקשת לחולל מהפכה בתחום השירות והאחריות למכשירי הסלולר, במסגרתה תעניק אחריות יצרן מורחבת ומקיפה הכוללת נזק לקוח בר תיקון, ללא תשלום דמי מנוי חודשיים. במסגרת האחריות לשני הדגמים הראשונים שמושקים, מתחייבת חברת אלפא טלקום לתקן כל תקלה הניתנת לתיקון בהשתתפות עצמית של 150 ₪ בלבד (כולל שבר מסך, קורוזיה ועוד) או 440 ₪ בלבד במקרה של השבתה מלאה של המכשיר.

השירות יתבצע בפועל באמצעות מעבדת סלדון, גם כן מקבוצת פל, הנחשבת למעבדת הסלולר המקצועית והמתקדמת בישראל, בעלת עשרות נקודות מסירה ברחבי הארץ. בנוסף, ציינו בחברה כי שירות יינתן גם למי שרכש את מכשירי וואווי בחו”ל בתנאי שהחברה מוכרת את דגם המכשיר גם בישראל.

המכשירים שיגיעו לישראל

אלפא טלקום תחל בהשקתם של שלושה מכשירים בישראל. הראשון הינו ה-Huawei Ascend P6 אשר הוכתר בעבר כמכשיר הדק ביותר עם עובי של 6.18 מ”מ. מפרטו של ה-P6 כולל מסך בגודל 4.7 אינץ’ ב-720P, מעבד מרובע-ליבה 1.5Ghz, זיכרון 2GB RAM, נפח אחסון של 8GB, מצלמת 8 מגה-פיקסל אחורית ומצלמה קדמית 5 מגה-פיקסל, סוללת 2,000mAh ומערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 4.2. מחירו של ה-P6 בישראל עדיין לא הוכרז, אך נאמר לנו כי הוא יגיע במהלך חודש אוקטובר (גם בצבע ורוד) עם תג מחיר מוערך של כ-2,000 ש”ח.

מכשיר סמארטפון נוסף שתשיק החברה בישראל הוא Huawei Ascend Y300, בעל מסך 4 אינץ’ ברזולוציה 480×800, מצלמת 5 מגה-פיקסל, מעבד כפול ליבה בתדר 1.0GHz, זיכרון 512MB RAM, נפח אחסון 4GB הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון microSD, סוללת 1,730mAh ומערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 4.1. המכשיר כבר הושק ויימכר במחיר של 849 ש”ח בצבעים שחור ולבן.

מכשיר הסמארטפון הנוסף שתשווק אלפא טלקום בישראל הוא Huawei Ascend G510 בעל מסך 4.5 אינץ’ ברזולוציה של 480×854 פיקסלים, מעבד כפול ליבה בתדר 1.2GHz, זיכרון 512MB RAM, נפח אחסון 4GB הכולל חריץ הרחבה microSD, מצלמת 5 מגה-פיקסל, סוללת 1,700mAh ומערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 4.1. המכשיר כבר הושק ויימכר במחיר של 999 ש”ח בצבעים שחור ולבן.

בצד הטאבלטים הודיעה החברה כי תשיק בישראל את MediaPad Youth 7 בעל מסך 7 האינץ’ במהלך חודש נובמבר. נכון לזמן זה מחירו של הטאבלט עדיין לא ידוע. בנוסף, מספרים באלפא טלקום כי החברה בודקת גם את ייבוא מכשירי הטאבלט בגודל 10 אינץ’.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים