HTC רושמת את ההפסד הרבעוני הראשון בתולדותיה

HTC-Robert-Downey

יצרנית הסמארטפונים HTC (סימול: TPE:2498) פירסמה הבוקר (ו’) תוצאות מקדימות לדוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2013 ובפעם הראשונה בתולדותיה רשמה החברה הפסד ברבעון שהסתכם ב-2.97 מיליארד דולר טיוואני (או כ-101 מיליון דולר ארה”ב), זאת לעומת רווח של 3.9 מיליארד דולר טיוואני (כ-133$ מיליון) ברבעון המקביל בשנה הקודמת. בצד ההכנסות רשמה HTC סך של 47.05 מיליארד דולר טיוואני (כ-1.6$ מיליארד) אל מול הכנסות של 70.2 מיליארד דולר טיוואני (כ-2.39$ מיליארד) ברבעון המקביל אשתקד.

על אף שהצליחה החברה להראות התאוששות מסויימת בחודשים בודדים לאחר השקתו של מכשיר ה-HTC One, עושה רושם כי מכירותיו לא ממשיכות להתרומם אל מול שלל הדגמים שמציגות המתחרות. עדות נוספת לקשייה של החברה הגיעה כאשר זו הציגה את השחקן רוברט דאוני ג’וניור (איירון-מן) כפניה החדשות בקמפיין פרסומי חדש, אך נכון לזמן זה נראה כי מאמציה של החברה לשקם את מעמדו של מותג HTC אינם מספיקים כדי לדחוף מעלה את המכירות.

היה זה רק לפני כשבוע אז דיווחה HTC על מכירת שארית חלקה ביצרנית האוזניות הפופולרית Beats Electronics בסכום המוערך בכ-265 מיליון דולר. מכירה זו עשויה להכניס לקופתה מעט מזומנים שעשויים להקל על המשך דרכה בפיתוח מוצרים. מניית HTC צנחה בשוויה בכ-55% מאז תחילת שנת 2013 והיא נסחרת כעת בבורסה בטייוואן לפי שווי שוק של כ-3.8 מיליארד דולר ארה”ב.

(מקור – HTC)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים