דיווח: לנובו מעוניינת לרכוש את יצרנית הסמארטפונים HTC

lenovo-HTC

אין זה סוד שיצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC בצרות. כבר תקופה ארוכה שהחברה מציגה נתונים הולכים ומחמירים בדוחותיה הכספיים הרבעוניים ורק בשבוע שעבר חשפה החברה כי בפעם הראשונה בתולדותיה כחברה ציבורית היא רושמת הפסד רבעוני על-סך 101 מיליון דולר. ב-HTC אמנם לא יושבים ומחכים לישועה ומנסים למצוא דרכים שונות להחזיק את החברה מעל הקו האדום. בסוף החודש שעבר הודיעה החברה כי תמכור את שארית אחזקותיה ביצרנית האוזניות וציוד האודיו Beats Electronics בסכום המוערך בכ-265 מיליון דולר.

כעת, כך עולה מדיווחים שונים המגיעים מסין וטיוואן, מסתמן כי יצרנית המחשבים הסינית לנובו מעוניינת לרכוש את HTC. המקורות השונים מציינים כי החברות נפגשו כבר מספר פעמים על-מנת לדון בנושא השקעה ואף רכישה אפשרית של HTC על-ידי לנובו, אולם נכון לזמן לא הגיבו החברות לידיעות השונות בעניין, ולאחר פרסום דוחותיה האחרונים של HTC בכירי החברה אף הצהירו שאינם מעוניינים למכור את החברה בשלב זה.

שמועות בנוגע לדיונים לקראת רכישה אפשרית של HTC על-ידי לנובו עלו לראשונה עוד בחודש אוגוסט, אז הוזכרו באותו עניין גם שתי חברות סיניות אחרות: ZTE ו-Huawei. לנובו, אשר רכשה בעבר את חטיבת המחשבים הניידים של חברת IBM, בהחלט מתאימה לרכישה שכזו, העשויה להגביר את כח המותג של החברה. שמה של לנובו כבר הוזכר בעבר בנוגע לרכישות אחרות בתחום המובייל, אחת מהן התייחסה שוב ושוב לרכישה אפשרית של חברת בלאקברי אשר נמצאת בעצמה בהליכים למכירה. עוד הוזכר שמה של לנובו בדבר רכישה אפשרית של חטיבת המובייל של חברת NEC היפנית.

(מקורות – Bloomberg | WSJ)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים