בעלי טאבלט הנקסוס 7 והנקסוס 10 יקבלו עדכון לאנדרואיד KitKat 4.4 החל מהיום

nexus-5-event-03

במהלך הלילה הודיעה גוגל דרך חשבונות הגוגל+ והטוויטר של מערכת ההפעלה אנדרואיד כי החל מהיום (ד’) תחל לשלוח את עדכון מערכת ההפעלה בגרסת KitKat 4.4 למכשירי הטאבלט נקסוס 7 (בשני הדגמים) והנקסוס 10, כאשר סמארטפון הנקסוס 4 וגרסת המובייל של טאבלטי הנקסוס 7 יקבלו גם הן עדכון “בקרוב”.

את גרסת ה-KitKat של מערכת ההפעלה אנדרואיד השיקה גוגל בלעדית יחד עם מכשיר הנקסוס 5, אשר הושק גם בישראל חמישה ימים בלבד לאחר ההשקה העולמית. הנקסוס 5 אזל ביניים מהמלאי בגרסת ה-16GB המוצעת בחנות ה-Google Play במחיר מפתה למדי של 349$, המתאפשר ע”י סבסוד המכשיר מצידה של גוגל. גרסת ה-32GB של המכשיר גם היא קשה להשגה במחיר האטרקטיבי, כאשר זמני המשלוח של המכשיר הולכים ונדחים.

גרסת ה-KitKat של אנדרואיד מביאה עימה מספר חידושים, ביניהם: אינטגרציה עמוקה עם Google Now, תצוגת מסך מלא, ניהול משימות מהיר, שילוב אפליקציית Hangouts כמנהלת המסרים וה-SMS גם יחד, חייגן חדש המאפשר חיפוש עסקים גם אם אלו לא נמצאים ברשימת אנשי הקשר שלכם, הקלטת מסך בוידאו ועוד. (לרשימה המלאה)

(מקור – Google)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים