האם גוגל צריכה לחשוש? סמסונג חושפת 36 שותפות חדשות לאיגוד ה-Tizen

TIZEN New Logo (2)

האם גוגל צריכה לחשוש? בהודעה חדשה שמשחררת סמסונג לציבור הרחב חושפת החברה שורה של שותפות חדשות שחברו אליה במאמציה לפיתוח מערכת ההפעלה Tizen. סמסונג החלה לעבוד על מערכת ההפעלה Tizen OS בשיתוף עם יצרנית החומרה אינטל, זאת לאחר שזנחה את מערכת ההפעלה הקודמת שלה (Bada) לטובת שיתוף הפעולה החדש.

על פי הדיווחים השונים, הפריצה של מערכת ההפעלה הצעירה אמורה הייתה להגיע כבר בשנה הנוכחית, יחד עם מכשיר סמארטפון ראשון מבוסס Tizen, אולם נכון לזמן זה, המכשיר הראשון המבוסס על מערכת ההפעלה הינו מצלמת ה-Samsung NX300M. ככל הנראה, לוח הזמנים של המפתחים השתנה ואנו עתידים לראות סמארטפון מבוסס Tizen רק בשנה הבאה.

כאמור, החברה פרסמה הודעה לתקשורת בו היא חושפת את שותפותיה החדשות שהצטרפו לפרוייקט השאפתני. מערכת ההפעלה Tizen מסוגלת לרוץ על מגוון רחב של מכשירים ועל כן 36 השותפות החדשות מונות לא רק יצרניות סמארטפונים כי אם גם יצרניות טלוויזיה ושבבים, ספקיות סלולר ועוד. השותפות החדשות כוללות כמה שמות מהגדולים בשוק, כגון: וואווי, LG, שארפ, פנסוניק ואיביי. לצפייה ברשימה המלאה של החברות החדשות – לחצו כאן.

Screen-Shot-2013-11-18-at-3.07.09-PM-645x393

כיום, מערכת ההפעלה אנדרואיד הינה הפופלארית ביותר בעולם. חלק מההצלחה של הרובוט הירוק ניתן לזקוף לטובת מיליוני מכשירי ה-Galaxy שמכרה סמסונג עד כה. אולם, המצב עתיד להשתנות כאשר זו תשחרר באופן רשמי את מערכת ההפעלה שלה. תרחיש בו סמסונג ויתר היצרניות הגדולות ינטשו את מערכת ההפעלה של גוגל באופן מוחלט לטובת זו הקוריאנית הוא מופלג אך לא דמיוני לחלוטין.

על אף הנתונים המרשימים שמציגה גוגל מידי רבעון עם מערכת ההפעלה אנדרואיד, גם מערכות הפעלה פופלאריות אחרות ראו את נפילתן (תשאלו את נוקיה). כך או כך, על מנת שתרחיש כזה יקרה על סמסונג ואינטל להציג משהו באמת יוצא דופן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים