מסמך שהודלף חושף מתי יגיע עדכון גרסת ה-KitKat של אנדרואיד למכשירי הדגל של סמסונג

Nexus-10-KitKat

מסמך שדלף לרשת מראה את מפת הדרכים של סמסונג לשחרור העדכון לגרסת KitKat 4.4 של אנדרואיד עבור מכשירי הדגל של החברה. המסמך מתייחס לארבעה מכשירים בלבד והם ה-Galaxy S4, ה-Galaxy Note III, ה-Galaxy S3 וה-Galaxy Note II.

עפ”י המסמך, עדכון ה-KitKat יגיע למכשירי ה-Samsung Galaxy S4 מדגם GT-I9500 וה-Samsung Galaxy Note III מדגם SM-N900 החל מינואר 2014, כאשר שני המכשירים האחרים, הם ה-Samsung Galaxy S3 מדגם GT-I9300 וה-Samsung Galaxy Note II מדגם SM-N7100 צפויים לקבל את העדכון רק בחודשים מרץ-אפריל 2014.

samsung-kitkat-updates-main

סמסונג מיישרת קו עם המתחרות

בעוד אנו לוקחים את אמינותם של מסמכים שונים הדולפים לרשת בספק, יש לציין כי הנתונים במסמך המצורף תואמים למידע אודות עדכון מערכת ההפעלה במכשיריהן של חברות אחרות לגרסת ה-KitKat. כך למשל, נציין כי מכשיר ה-Sony Xperia Z הנמכר בארץ צפוי לקבל עדכון לגרסת קיט-קיט בחודש מרץ 2014, כאשר הדגם החדש יותר בסדרה, ה-Xperia Z1, שהושק השבוע בישראל, צפוי לקבל את העדכון בחודש פברואר 2014.

חברת HTC גם היא הודיעה לאחרונה כי עדכון KitKat כבר מוכן עבור מכשיר הדגל שלה, ה-HTC One, בגרסת הונילה ורק מחכה לאישורה של גוגל טרם ישוחרר לקהל הרחב, כאשר הדיווח האחרון של החברה מציין כי העדכון יגיע לשווקים באירופה וארה”ב עד סוף חודש ינואר 2014.

אנדרואיד בגרסת KitKat 4.4 נחשפה רק בתחילת החודש וכבר עשתה דרכה למכשירי הנקסוס של החברה מהשנה האחרונה, הם הנקסוס 5 המגיע עם מערכת ההפעלה KitKat באופן מובנה, הנקסוס 4, הנקסוס 7 והנקסוס 10. אנו מצפים לשמוע על חברות נוספות מודיעות על העדכון באופן רשמי יותר.

(מקור – gsmarena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים