דיווח: סמסונג תכריז על סמארטפון ברזולוציה 2560X1440 ב-MWC, האם זהו ה-Galaxy S5?

Samsung-Galaxy-S51אחרי שהתרגלנו ב-2013 למסכי ה-Full HD 1080P, שנת 2014 תביא את קפיצת המדרגה הבאה עם מסכים ברזולוציה של 2,560X1,440 (המכונה QHD או 2K). אתר ZDNet מדווח כי סמסונג תהיה בין הראשונות בטרנד ה-QHD ותחשוף בתערוכת MWC 2014, שתערך בפברואר, סמארטפון ראשון בעל מסך ברזולוציה הגבוהה. השמועות על מכשירים בעלי מסכי 2K מככבות בכותרות של החודשיים האחרונים ותערוכת המובייל העולמית נראית כמו יעד טוב לחשיפת הדור הבא.

אחת מהשמועות הבולטות הייתה על ה-Samsung Galaxy S5 שנחשף לכאורה במבחן ביצועים עם מסך 5 אינץ’ ברזולוציית 2,560X1,440, המספק צפיפות פיקסלים יוצאת דופן של 587PPI. אנחנו לא רואים את סמסונג משיקה מכשיר שהוא לא סמארטפון דגל עם מסך כל-כך איכותי, לכן אנו נוטים להאמין שהמכשיר המדובר הוא ה-Galaxy S5. חשוב לציין שהדיווח כן מסתדר עם שמועה על השקה של הגלקסי S5 לא יאוחר ממרץ, כך שיש היגיון בהכרזה בחודש פברואר. מנגד, ה-Galaxy S4 הושק באפריל והסבירות שהחברה תשיק את הדגם הבא תוך פחות משנה די נמוכה. בנוסף, מאז ה-Galaxy S II, לא השיקה החברה את מכשיר הדגל שלה ב-MWC.

לפי ההדלפה במבחן הביצועים, Galaxy S5 יתבסס על פלטפורמת ה-Snapdragon 800 עם מעבד מרובע-ליבה 2.46Ghz והמאיץ הגרפי Adreno 330. לא נופתע אם הוא יושק עם פלטפורמת ה-Snapdragon 805 המעודכנת יותר של קוואלקום, המיועדת לשימוש עם מסכי Ultra HD (המוכרים כ-4K). לחברת סמסונג מצטרפות עוד מספר יצרניות העובדות (לפי השמועות) על מכשירים בעלי רזולוציית 2K, בינהם: Vivo Xplay 3S, Oppo Find 7 ו-Meizu MX4G.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים